1. leht 1-st
K: Teema lukku.
Postitatud: 31 Dets 2007 02:11
Postitas e28520
Keegi oskab äkki aidata? Toorikuks siis 2.5e mootori plokk, originaalis seal kolvid mis on nõgusad.. laseks siis silindrid suuremaks puurida 84 mm pealt 86mm peale... ja paneks 2.8 mootori kolvid sisse. 2.8 mootori origin. silindri diam. 86mm. Tahaks siis teada mis kujuga kolvid on ja kas see üritus tasuks katsetamist, või on kellelgi mingeid paremaid ideid pakkuda.
Re: K: millised kolvid?
Postitatud: 31 Dets 2007 09:27
Postitas Ruut
e28520 kirjutas:või on kellelgi mingeid paremaid ideid pakkuda.
Pole just eriti originaalne idee aga otsi hoopis 3,5L moto ja tõsta sinna aiste vahele.
Postitatud: 31 Dets 2007 12:54
Postitas Silwer
M20 mootorisse panna M30 kolb? Ei kõla nagu väga popilt. Võta ja paigalda sinna lihtsalt 9,7 surveastmega M20B25 viimase remontmõõdu (84,5) kolb.
Re: K: millised kolvid?
Postitatud: 31 Dets 2007 16:58
Postitas e28520
Ruut kirjutas:e28520 kirjutas:või on kellelgi mingeid paremaid ideid pakkuda.
Pole just eriti originaalne idee aga otsi hoopis 3,5L moto ja tõsta sinna aiste vahele.
Ei paku pinget nende mootorite vahetamine

võiks ise nagu midagi korda saata ja katsetada.
Postitatud: 31 Dets 2007 17:11
Postitas e28520
Väike brobleem on veel. Sisselaskekollektori runnerid on liiga väiksed?
Plokikaane ja kollektori suhe on väga erinev? Kas ongi originaalis nii või on keegi kunagi sellise sigadusega hakkama saanud, et kollektori ära vahetanud? 2.0 mootoril oli ikka vastupidi runnerid suurema läbimõõduga ja plokikaanel sisselaske avad väiksema mõõduga.
Postitatud: 02 Jaan 2008 23:08
Postitas Aare
84 mm plokil on silindrite vahekaugused nagunii viimase piiri peal, huvitav kui töökindel see jääb ja kuskohast võtad tihendi?
M20 mootoril on see silindri läbimõõdu suurendamine suht kasutu tegevus, suuremaid klappe seal nagunii kasutada ei saa, seepärast kõik tegelevadki kolvikäiguga.
Postitatud: 03 Jaan 2008 18:19
Postitas e28520