1. leht 1-st

K: E30 käigukasti sobivus E21` le

Postitatud: 10 Jaan 2008 08:57
Postitas unethical
niisiis on 2 autot: aasta 1980 4 sil. 1,6, 66 Kw E21
ja 1984 6 sil. 2,3, 110 Kw E30
Niisiis: E30 pealt tahaks võtta 5k. käigukasti, ja selle E21 peale tõsta, kuid ei hakka seda enne tegema kui pole saanud vastuseid natuke, et kas sobib ja millega arvestama peab, mootorid iseenesest nagu öö ja päev ju.(võimsuse poolest)

Postitatud: 10 Jaan 2008 09:49
Postitas mart154
m20 käigukast ei sobi m10 otsa minuteada.
Otsi e30 m10 mootoriga, sealt saad 5k kasti.

E21 spidomeeter lõpetab töötamise e30 kastiga

Postitatud: 10 Jaan 2008 10:17
Postitas raunz
Sellist vahetust sa tõesti teha ei saa, otsid E30 m10 5 käigulise kasti siis selle võid E21-le külge panna. Spidot siis ei näe kuna E21 kastil trossiga spidomeeter, mida E30 kastil pole. Kui paned E30 5 käigulise kardaani siis on vaja ka kardaani tugilaagri kinnituskohad uued keevitada.

Postitatud: 10 Jaan 2008 11:39
Postitas kustas
Mina võrdlesin M10 ja M20 kaste kõrvuti. Mootoripoolne osa on sarnane, kuid siiski täitsa erinev.

Postitatud: 10 Jaan 2008 23:04
Postitas unethical
ma väga vabandan, ma olen väga võhik ja seniilne: et mis vahe neil on? ma pean silmas M10 ja M20

Postitatud: 10 Jaan 2008 23:08
Postitas Bronco
unethical kirjutas:ma väga vabandan, ma olen väga võhik ja seniilne: et mis vahe neil on? ma pean silmas M10 ja M20
M10 ja M20 on BMW poolt kasutatavad mootoritüübi tähised. Nagu keretüüpidel kasutatakse E21, E28 jne.

M10 on 4-sil mootor, töömahuga 1.5 - 2.0L. Kasutati 70-80datel valmistatud BMW mudelitel.
M20 on 6 sil mootor töömahuga 2.0 - 2.7L kasutati 80'datel (ka vist veidi 90'date alguses) valmistatud bmw mudelitel.

Postitatud: 10 Jaan 2008 23:23
Postitas Ruut
unethical kirjutas:ma väga vabandan, ma olen väga võhik ja seniilne:
E-d ja M-id saad esimese lähenduses enale siit selgeks teha
http://www.unixnerd.demon.co.uk/bmw.html