1. leht 1-st
1,8 meh pritse probleem
Postitatud: 20 Veebr 2008 19:01
Postitas raunz
Sai ühele autole peale pandud 1,8 meh. pritse mootor(M10B18). Käima aga ei lähe...süüde on kuid bensiini pihustitest ei tule. Pump annab peale küll, pritsekopsikus on surve kenasti olemas. Vahetasin ära pritsekopsiku, pihustivoolikud, WUR-i aga ikka eimidagi, pritsekopsikusse bena jõuab aga pihustist endast ei tule midagi. Ei tahaks väga uskuda et väikese seismisega kõik 4 pihustit korraga läbi on.
Äkki keegi oskab midagi soovitada, oleks vaja mootor lähiajal käima saada.

Postitatud: 20 Veebr 2008 19:16
Postitas sysi
Pumba surve võib olla liiga väike, et pihustid avaneks. Teine asi - keera üks pihusti maha ja pane läbipaistev pudel vooliku otsa - kas siis tuleb sealt midagi?
Postitatud: 20 Veebr 2008 20:34
Postitas raunz
Teist soovitust proovisin, ei tulnud. Surve võib tõenäoliselt olla nõrk küll, üritan mõne võimsama pumbaga proovida.
Postitatud: 20 Veebr 2008 21:36
Postitas Riho
Vaata et liiga võimast pumpa ei võtta võta ikka vastav sellele pritse peale
Postitatud: 20 Veebr 2008 21:52
Postitas sysi
raunz kirjutas:Teist soovitust proovisin, ei tulnud. Surve võib tõenäoliselt olla nõrk küll, üritan mõne võimsama pumbaga proovida.
Rõhu küsimus võib aktuaalne olla - K-jet vajab suuremat survet kui elektroonilised pritsed (numbreid peast ei mäleta). Ja noh, eks pump võib väsinud ka olla. Loomulikult võib takistuse tekitada ka umbes filter

Postitatud: 20 Veebr 2008 22:01
Postitas AllarE21
Autodata järgi tahab 4.5 - 5.2 bar-i survet saada. Viga võib olla ka kütuse rõhuregulaatoris.
Postitatud: 21 Veebr 2008 08:50
Postitas killer666
AllarE21 kirjutas: Viga võib olla ka kütuse rõhuregulaatoris.
siis v6ib proovida seda , et kui on kummivoolik, siis näpitsatega tagasijooks kinni pigistada ja kui siis käivitub , siis ilmselt kuskil r6hk liiga madal:)
Postitatud: 21 Veebr 2008 09:40
Postitas margus
Topiks oma nina ka siia

Meh. pritsel peaks kütust peale jam aha reguleerima õhulugeja küljes olev siiber. Proovi seda siibrit käega liigutada lahtisemasse asendisse ja vaata kas siis tuleb kütus pihustitesse.
Ja muidugi surve ka jah. Enamasti võib juba nati vanemal autol ettenähtud survestki vähe olla, et hästi käiks.
Postitatud: 21 Veebr 2008 13:46
Postitas raunz
Õhulugejat kui sellist tollel autol pole

Panustan ise kah survesse, panin küll originaal pumba kuid too võib vabalt liialt vähe survet anda. Kui teise pumbaga proovitud annan teada

Postitatud: 21 Veebr 2008 14:15
Postitas Ruut
raunz kirjutas:Kui teise pumbaga proovitud annan teada

Pane manomeeter külge, siis näed surve ära. Teine pump ei pruugi ka enam esimeses nooruses olla
Postitatud: 21 Veebr 2008 15:21
Postitas margus
raunz kirjutas:Õhulugejat kui sellist tollel autol pole

Panustan ise kah survesse, panin küll originaal pumba kuid too võib vabalt liialt vähe survet anda. Kui teise pumbaga proovitud annan teada

Vabandan kui ennast ei selgitanud piisavalt hästi.
Kas mitte ei ole kohe peale filtri kopsikut koht, kus asub siiber, mis õhuvoolu tugevusele siis vastavalt avaneb? Õhulugeja ~ kütuse regulaator ehk?

Postitatud: 22 Veebr 2008 14:52
Postitas Priit
liiguta pritsekopsiku sees seda klappi õrnalt sõrmega (õhufiltri avast), kui süüde sees ja rõhk üleval. pihustid peaksid pihustama sel juhul (vastavalt sellele kui kõrgele klapi tõstad). seejuures kõik neli peavad pihustama