1. leht 1-st
O: rariteetseid juppe e10/e21
Postitatud: 14 Mär 2008 11:24
Postitas Ruut
Panen siia nimekirja, milliseid juppe oleks vaja:
- M10 torukollektor
- LSD-ga tagasillareduktor. Samuti võib pakkuda aeglase ülekandega (4.11) ja avatud difriga reduktorit
- 5-käiguline (dogleg

) käigukast M10 mootorile
täiendan nimekirja, kui midagi veel meelde tuleb.
Postitatud: 14 Mär 2008 18:48
Postitas lamp
soovikorral võid minu torukollest koopia teha, müüa paraku ei kavatse.
Postitatud: 14 Mär 2008 18:55
Postitas jaan tatikas
Torukolle peaks üks veel olema , ilmselt E30 kerele , kast on ka aga M20 mootorile . Seisavad riiulil veel M10 sisselaske kollektorid topeltkarpadele või siis ITB - le . Huvi korral tel. 51 31 201
Postitatud: 30 Mär 2008 14:19
Postitas Ruut
Lisaks juurde soovi M10B20 väljalaske kollektorile.
Sobilikud oleks Neue Klasse, e10, e12 ja e21 318i (rootsi ja austraalia versiooni omad

)
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
Hetkel kahevahel, kas köhida torukolle eest papp välja või lahendada väljalase nii nagu tehasest tuli.
Kuna käib mitme auto suveks ettevalmistamine, siis tuleb veidi eelarveid kärpida.

Postitatud: 30 Mär 2008 14:39
Postitas raunz
M10 318i kollektor peaks mul olemas olema.
Postitatud: 30 Mär 2008 14:44
Postitas Ruut
Vaata, kas ta on samasugune nagu pildil. Realoem väitel pandi sellist väljalaskekollektorit vaid Rootsi ja Ausside 318i-dele. Muu euroopa sai vähe teistsuguse kujuga kolled.
Postitatud: 30 Apr 2008 18:48
Postitas Ruut
Esialgsest nimekirjast võib kustutada difri. 4.11 avatud on olemas. LSD-d niikuinii keegi ei paku.
Üks soov tekkis vahepeal juurde. Nimelt on õige varsti vaja 02 / e21 rooli. Soovitavalt oleks see nahatatud ja kolme kodaraga sportrool. Kuna seda on raske leida, siis võib ka korralikku e21 standardrooli pakkuda.
Postitatud: 01 Mai 2008 16:34
Postitas raunz
3 E21 standardrooli pakkuda, kui oled huvitatud võta ühendust ja tule vali välja.
Postitatud: 04 Mai 2008 11:52
Postitas ullivilli
Sry minu lollust ja OT-d, aga mida kujutab endast aeglase ülekandega differ. Milles ta teistsugune on, kui tavaline. Kuidas teistmoodi käitub, milleks hea?
Samuti torukolle vs tavaline?
Postitatud: 04 Mai 2008 17:25
Postitas Ruut
Aeglane ülekanne: võidad kiirenduses, kaotad lõppkiiruses ja kütusekulus. Olemuselt on ka aeglase ülekandega reduktor ka täiesti tavaline. Küsimus on ainult reduktori ülekandearvus.
Torukolle vs. tavaline - parem gaaside voolavus. Potensiaalselt mõni kW võitu, kui ka sisselaset jmt. järgi aidata
Postitatud: 04 Mai 2008 21:22
Postitas lamp
veel natuke OT..kui korralik toru kolle siis sisse laskeks ikka dual-webber karpad.
