1. leht 1-st

e21 ja e30 diffri sisu erinevused

Postitatud: 08 Apr 2008 19:08
Postitas Priit
küsimus kas e21 diffri korpusesse on võimalik e30 diffri sisu toimima saada?

korpused ise on välimiste kinnituste poolest täiesti erinevad.

Re: e21 ja e30 diffri sisu erinevused

Postitatud: 09 Apr 2008 09:13
Postitas mart154
pr117 kirjutas:küsimus kas e21 diffri korpusesse on võimalik e30 diffri sisu toimima saada?

korpused ise on välimiste kinnituste poolest täiesti erinevad.

Kui sa ikka leidsid E30 "väikese" difri, siis küll.
E30-l on difreid kahes suuruses, väike ja keskmine.

Kui sa veel otsid, siis mul on üks katkise kaanega väike differ üle.
Ülekandearvu peab täpsustama, aga kindlasti on number suurem, kui 4

Postitatud: 09 Apr 2008 10:13
Postitas Ruut
Kui võib, siis laiendaks veidi teemat. Mind huvitab, kuidas on vahetavad sisud (ja ka korpused) e10(02) vs e21. Aga siin pole vist keegi selle teemaga kokku puutunud.
Vaadates, mida küsitakse e21 LSD-st, siis eeldaks, et e30 ja e21 sisud ei ole vahetatavad. Samas Aare siin kunagi väitis, et BMW on läbi aegade teinud ainult kolme suurust reduktoreid. Seega ehk mingi lootus siiski on.

Postitatud: 09 Apr 2008 10:31
Postitas nuga
02 ja e21 diffrid peaks sobima 1:1'le. anult tagumine kaas on erinev, aga see on hõlpsasti vahetatav. E21'e LSD'de hinnad ongi ebay's nii kõrged eelkõige selle tõttu.

Postitatud: 09 Apr 2008 10:58
Postitas mart154
Järgnev jutt peaks kindlasti kehtima e21, e30, e28 ja e23 kohta näiteks :)
E34 ja e36 vist läheb ka samasse punti.

Vanemate-uuemate kohta kommenteerida ei oska...

Difreid on 3 mõõtu. See mõõt peaks siis tähistama vist "suure hammasratta" diameetrit. Kas seest, või väljast, ei ole uurinud :)


Väike differ - 168mm - neid leiab kõigi e21 alt ja väiksemate e30 alt
Korpused on erinevad, aga sisud peaks kattuma. Arvatavasti on erinevad ka pooltelje flansid, neid peab jälgima. Lisaks vist 518 ja 520 e28?

Väikesi LSD plokke e30-le olen näinud vist müügis ainult ühte-kahte. (hinnaga umbes 3000 vist)

Need 3000-6000eek maksvad lsd-d on tavaliselt keskmise korpusega (188mm)

Neid leiab enamike e28 alt, e30 325 alt, e34 alt ning vist e36 325 alt.
Kuna need on "kiirete ja vihaste masinate" hulgas väga levinud, on LSD plokid minev kraam ja hinnad tohutult lakke aetud. UM-ist, koos soodustusega, võib uue ploki ~7000eest juba kätte saada. Samas järelturul müüakse kasutatud ja kulunud kraami isegi 6k eest...

Suured difrid. 210mm. Leiduvad e28 m5 all (ehk ka m535???)
Samuti vist suurematel 7-stel ning e32 v8/v12 mootorilel.

Selline peaks olema üldpilt selle ajastu difritest.

Korpuste kohta oskan niipalju mainida, et samasuguse korpusega on e28 ja e30 difrid (168mm ja 188mm).
E34, e36 ja e21 on kindlasti teistsuguste korpustega. Kuueseid, seitsmeseid ei ole eriti uurinud.

Tagakaaned on muidugi kõigil erinevad....


edit: üles leidsin: hea lugemine: http://www.metricmechanic.com/pdfs/Differentials.pdf

Postitatud: 09 Apr 2008 11:03
Postitas nuga
Leidsin ühe võrdleva pildi:
Pilt
Vasakul on e21'e differ, paremal e30 oma, aga kas väike või keskmine korpus?

Postitatud: 09 Apr 2008 11:15
Postitas mart154
keskmine, kindlasti :)

E30 keskmise korpuse tunneb selle järgi ära, et "üleval servas" on tagakaane kinnitamiseks 2 polti, väiksel korpusel 1

kui keegi tahab, võin väikest e30 difrit laenata proovimiseks vms.

Postitatud: 09 Apr 2008 11:27
Postitas meelis k
Keegi mainis mulle, et väikese ja suure korpuse vahel saab vahet teha ka pooltelje flantside juures olevate poltide järgi. Väikesel kummalgi pool 4tk, keskmisel 6tk.

Pilt
Mul selline müügis. e30 väike korpus, 4,10.

Küsimus haimaailmale. Kas seda diffrit annab paigaldada e28 520i/525i-le?

Postitatud: 09 Apr 2008 11:55
Postitas mart154
meelis k kirjutas: Küsimus haimaailmale. Kas seda diffrit annab paigaldada e28 520i/525i-le?
Korpuse poolest peaks see sobima. Tagakaane poolest mitte.

Postitatud: 09 Apr 2008 17:27
Postitas lamp
hmm....sellest teemast siin vöib siis aru saada et pöhimötteliselt saab e21-le paigaldada e30 diffri ja siis 2000 ja 02 seeria masinatele peaks ka saama külge e21-lsd vöi siis e30 oma aga teise taga kaanega?

Sain öigesti aru? :oops:

Postitatud: 09 Apr 2008 20:52
Postitas mart154
e21-le saab paigutada e30 väikse difri SISU :)
kest on erinev.

Postitatud: 09 Apr 2008 23:08
Postitas Cardo
Priit, sinu reaktsioonikiirus on uskumatu, mida sa siis veel ootad, kevadet ve :P

Postitatud: 27 Apr 2008 22:44
Postitas Ruut
Priit, kas oled sisude ümberlappamise ära teinud? Jaga kogemusi. Siis teaks, kas hakata ka e30 lsd plokki otsima.

Postitatud: 27 Apr 2008 22:51
Postitas Priit
Ruut kirjutas:Priit, kas oled sisude ümberlappamise ära teinud? Jaga kogemusi. Siis teaks, kas hakata ka e30 lsd plokki otsima.
Ei, veel ei ole. See nädal viin e21 korpuse liivapritsi.

Re: e21 ja e30 diffri sisu erinevused

Postitatud: 11 Jaan 2014 16:11
Postitas sillufromIV
Tean, et Priit sai LSD elemendi e21 korpusesse ja maksis see ettevõtmine "palju". Aga üksikasju ei tea. Kas element tuli suure raha eest või palju maksis e21 korpuse vuntsimine ja simmerite-tihendite vahetamine või küsis spetsialist ristamise eest mehise summa.

Võtsin teema üles, kuna mulle sattus kätte TYP 168 LSD differ e36 alt. Tore oleks sellest element e21 korpusesse pista.

Re: e21 ja e30 diffri sisu erinevused

Postitatud: 11 Jaan 2014 16:52
Postitas Ruut
Kui tahad ise kätt proovida, siis juhtusin just eile teemat lugema kuidas e36lsd ja e21 reduktorit ristata
http://www.bmw2002faq.com/_/technical-a ... -build-r74" onclick="window.open(this.href);return false;