Järgnev jutt peaks kindlasti kehtima e21, e30, e28 ja e23 kohta näiteks

E34 ja e36 vist läheb ka samasse punti.
Vanemate-uuemate kohta kommenteerida ei oska...
Difreid on 3 mõõtu. See mõõt peaks siis tähistama vist "suure hammasratta" diameetrit. Kas seest, või väljast, ei ole uurinud
Väike differ - 168mm - neid leiab kõigi e21 alt ja väiksemate e30 alt
Korpused on erinevad, aga sisud peaks kattuma. Arvatavasti on erinevad ka pooltelje flansid, neid peab jälgima. Lisaks vist 518 ja 520 e28?
Väikesi LSD plokke e30-le olen näinud vist müügis ainult ühte-kahte. (hinnaga umbes 3000 vist)
Need 3000-6000eek maksvad lsd-d on tavaliselt keskmise korpusega (188mm)
Neid leiab enamike e28 alt, e30 325 alt, e34 alt ning vist e36 325 alt.
Kuna need on "kiirete ja vihaste masinate" hulgas väga levinud, on LSD plokid minev kraam ja hinnad tohutult lakke aetud. UM-ist, koos soodustusega, võib uue ploki ~7000eest juba kätte saada. Samas järelturul müüakse kasutatud ja kulunud kraami isegi 6k eest...
Suured difrid. 210mm. Leiduvad e28 m5 all (ehk ka m535???)
Samuti vist suurematel 7-stel ning e32 v8/v12 mootorilel.
Selline peaks olema üldpilt selle ajastu difritest.
Korpuste kohta oskan niipalju mainida, et samasuguse korpusega on e28 ja e30 difrid (168mm ja 188mm).
E34, e36 ja e21 on kindlasti teistsuguste korpustega. Kuueseid, seitsmeseid ei ole eriti uurinud.
Tagakaaned on muidugi kõigil erinevad....
edit: üles leidsin: hea lugemine:
http://www.metricmechanic.com/pdfs/Differentials.pdf