1. leht 2-st

E21 Gaas jääb peale

Postitatud: 20 Apr 2008 23:36
Postitas ullivilli
Selline lugu, et gaas jääb peale alguses.
Kui natuke aega sõita, siis enam ei jää. Samas on tühikäik liiga madalail pööretel ja siis tahab jälle välja sureda.
Niikaua, kui gaas peale jääb, on probleem, et 2käik kipub mitte sisse minema korralikult: ragiseb.

Endal kahtlus, et pedaali vedru on väsinud aga ei tea midagi muud eriti mõelda ka. äkki tross v mõni teine vedru..
karpa alust vedru sai natuke määritud.
Samuti proovisin pedaali määrida: kuna oli ainult vähe paksemat määret, siis oli häda, et jahedaga jäi veel hullemini peale.
Aga huvitav just, et mingi aja pärast kaob see effekt ära.
Seega kellegil ideid, kust mida võiks näppida ja kuidas, et välja selgitada/parandada?

Postitatud: 21 Apr 2008 09:50
Postitas Cardo
Ohh, võta nüüd sõber mõnel hommikul või misiganes appi ja vaata üle pedaali ümbrus kust tross jookseb ja kapotialt, see, kus tross kinni hakkab peaks ju ikka nähtav olema, vähemalt kätega käperdades :D

Postitatud: 21 Apr 2008 10:41
Postitas ullivilli
Oukeei. Aga kas mingi vedru ei või väsinud olla?
Ja ei tea, miks ta ikka nii on, et algul nagu jääb kinni ja siis enam ei jää. :?

Postitatud: 21 Apr 2008 10:49
Postitas margus
Kõigepealt ei ole tegemist mitte gaasiga vaid Kaasipedaaliga :)

Teiseks kui räägid, et panid paksemat määret ja see külmaga veel hullemaks olukorda teeb, siis ehk ongi mure seal, kuhu määret panid. Puhasta koht ära(hea nt. brake cleaner või carburetor cleaner) ja määri tiba vedelama määrdega uuesti ära. Hea oleks muidugi ka trossi kuidagi määrida.

Postitatud: 21 Apr 2008 12:33
Postitas ullivilli
unustasin mainida, et käisin eetriga üle, vist oli brake cleaner. Ja panin ka vedelat määret. Otseselt paremaks ei läinud. Kui siis saavutasin vaid esialgse takistuse, enne paksemat määret. Aga probleem lkka püsti.
Kuidas trossi õlitad, kui tollel see isolatsioon v kuidas iganes seda katet nimet peal on.

Ah jaa ja kui näpuga pedaali tõmban, tuleb maha gaas, mis on iseenesest loogiline.

Postitatud: 21 Apr 2008 12:41
Postitas nuga
Seal annab ju viga kenasti lokaliseerida. Võtad trossi karpa juurest lahti ja vaatad kas ilma trossita läheb karpa hoovastik algasendisse tagasi. Järgmiseks võtad trossi pedaalihoovastiku küljest lahti ja proovid kas läheb tagasi või mitte. Nii on kenasti näha, kas probleem on karpa poolses hoovastikus, gaasitrossis või gaasipedaalis.

Postitatud: 21 Apr 2008 12:44
Postitas mriks
vaheta see vanadusest vigane tross välja ja kogu muusika.

Postitatud: 21 Apr 2008 15:03
Postitas ullivilli
mriks kirjutas:vaheta see vanadusest vigane tross välja ja kogu muusika.
Ses suhtes, et sa rikud nõnda kogu lõbu ära.
Seega sinuu pakutud variant pole üldse põnev.
JA kui on kas karpa v pedaali vedru väsinud ning tross korras, siis on ka sinu pakutud idee täiesti kasutu. =)
Eks ma näpin edasi ja püüan välja selgitada.

Postitatud: 21 Apr 2008 15:13
Postitas mriks
25 aastat vana auto puhul ei usu,et trossi vahetus nii kasutu tegevus oleks....pole mina veel näinud 25 aastat vana trossi,mis ideaalses korras oleks. aga valik muidugi sinu....lõbutse pealegi... :D

Postitatud: 21 Apr 2008 19:05
Postitas killer666
margus kirjutas:Kõigepealt ei ole tegemist mitte gaasiga vaid Kaasipedaaliga :)
.
Gaasipedaaliga ikka:D

Kui ta juba kinni jääb , siis ilmselt on see tross k6ri seest kuskilt vigane ja karvane ,ning pole mingi ime , kui ta mingi aeg lihtsalt ära katkeb...

Postitatud: 22 Apr 2008 09:54
Postitas raunz
Ladu24 annab 316 gaasitrossi hinnaks 60.- eesti krooni. Ei ole teab mis summa, selle võiks ära vahetada, tulevikus probleeme vähem. Mina olen oma vanematel BMWdel kõikidel selle ära vahetanud.

Postitatud: 22 Apr 2008 10:51
Postitas killer666
raunz kirjutas:Ladu24 annab 316 gaasitrossi hinnaks 60.- eesti krooni. Ei ole teab mis summa, selle võiks ära vahetada, tulevikus probleeme vähem. Mina olen oma vanematel BMWdel kõikidel selle ära vahetanud.
samas tulebgi lihttöölise tunnihind...ja vana trossige jamades kulub rohekem aega ja kui see nyyd rahasse ringi arvutada ,siis on odavam uus tross osta:D

Postitatud: 22 Apr 2008 11:14
Postitas ullivilli
Juu siis pean ää proovima, kuna ma nagu mäletasin, et see kordades rohkem maksab.. minu viga.

Postitatud: 24 Apr 2008 10:20
Postitas ullivilli
316le maksab 60 eeku aga 315 maksab 125.
Ei tea, millest selline hinnavahe?? :S

Postitatud: 24 Apr 2008 12:55
Postitas Cardo
ullivilli kirjutas:316le maksab 60 eeku aga 315 maksab 125.
Ei tea, millest selline hinnavahe?? :S
Meeletu vahe, tuleb õlletaara ära viia :D

Postitatud: 24 Apr 2008 13:34
Postitas ullivilli
Cardo kirjutas:
ullivilli kirjutas:316le maksab 60 eeku aga 315 maksab 125.
Ei tea, millest selline hinnavahe?? :S
Meeletu vahe, tuleb õlletaara ära viia :D
Ära targuta. :oops:
Ma juba 80 eegu peale leppisin kokku ja omme saan kätte.

Postitatud: 24 Apr 2008 19:38
Postitas mriks
aga lõbutsemine kuhu jäi...? :D

Postitatud: 24 Apr 2008 19:54
Postitas ullivilli
Küll see ka tuleb... :P
Ega ma nii kergelt alla anna ja nu ega see gaasi trossi vahetus ka just mee lakkumine paista olevat :lol:
Ja ikkagi nagu huvi on, ka, millest siiski asi tulenes.

PS. mul muidugi sähvatas huvitav mõte. Täna märkasin, et karpa loksub kahtlaselt. Täpselt ei tea millest, kuna filtri püti v mis iganes selle kolaka nimi on kätte saamine on selline omaette ooper.
Et äkki on kuidagi see seotud gaasi peale jäämisega :S
Ega muud pole öelda kui plät plät plät... vana auto rõõmud.

Nokitsemise vastu ei ole midagi, aga pole kohta, kus teha.
Viie kordse maja ees ikka päris ei tee.

Postitatud: 24 Apr 2008 20:19
Postitas killer666
Karpa ja kollektori vahel peaks olema mingi kummist vahemuhv..
Huvitav milleks see kasulik on? vibra vähendamist karpas?

Postitatud: 24 Apr 2008 21:11
Postitas ullivilli
killer666 kirjutas:Karpa ja kollektori vahel peaks olema mingi kummist vahemuhv..
Huvitav milleks see kasulik on? vibra vähendamist karpas?
Kindlasti, aga mina ei oska hinnata, kui palju see kõikuda või liikuda tohib.
NAgu ühele poole liiguks rohkem, kui teisele. Eks peab välja mõtlema, kuidas kindlaks määrata, kas see on normaalsuse piires v mitte.