1. leht 1-st
K: Siiski Differ, käimar pekkis
Postitatud: 14 Juun 2008 18:51
Postitas ullivilli
Kuna kardaan tundub, et joriseb, summuti möliseb ka hetkel räigelt, aga põhiline nagu tuleks taga istme alt. Ja põhiline mölin tuleb kiirusel ~90+
Või nagu rauno pakkus, ei ole äkki kardaan, vaid äkki tugipuki puks tugipukk ise läbi aga oma kõrvaga ei ütle, kas on v ei ole ka või mis täpselt ikkagi on.
Teine on see, et käimaril sünkro läbi vist. Aka teine käik lääb vahel raginaga sisse. Aga mitte alati.
Igaljuhul hetkel mind huvitavad variandid just kuidas kindlaks teha, kui tuksis asi on ja mis siis juhtub, kui päris peesse lääb.
Käimar ära kustub, siis vist kaob ainult teine käik ära. ja enne suremist peaks vast prakt iga kord sisse minema raginaga, kuna aga hetkel enamasti siiski ei lää, siis vast veel ei ole väga hull.
Aga kardaan või puks või pukk läbi, kas annab kindlaks teha või kellegil on äkki nii hea kõrv, et öelda, mis. või kuidagi kuskilt vahele piiluda.
Ja mis siis ikkagi juhtub, kui päris läbi lääb,
tuleb mürinaga tuppa?
Kukub alt ära, lendab lihtsalt litakaga kildudeks?
Postitatud: 14 Juun 2008 20:01
Postitas raunz
Kardaani seisukorda lihtne kindlaks teha....ajad kanalile ja vaatad-katsud. Tugipuki ja ees leevenduspuksi seisukord kohe näha.
Kui on ainult undamine siis tegu tõenäoliselt diffri või rattalaagritega, kui auto suuremal kiirusel väriseb(lööb värina sisse mingi hetk) siis tegu kardaaniga. Kardaan ise kõver olla ei saa, kui avariid pole auto teinud varem.
Kui sünkro täiesti üles ütleb siis ei lähe käik enam sisse. Teised käigud jäävad alles.
Kui kardaan suure hoo pealt laiali läheb(kardaani tugipukk läheb täiesti ribadeks) siis võivad tagajärjed olla päris karmid, samas ei pruugi ka midagi eriti juhtuda(ühel mu autol oli tugipukil kumm puruks aga sõites ei saanud väga arugi).
Minu soovitus: aja auto kanalile või tõstukile ja vaata üle....või võta minuga ühendust, võin sul asja üle vaadata ja nõu anda.

Postitatud: 14 Juun 2008 21:18
Postitas ullivilli
Kui see selline suuremat sorti ettevõtmine ei ole, siis on väga hea.
Eks siis peab mingi hetk trehvamise kokku leppima...
Kas siis sinu juures või keskuses.. Mustakal, männipargi juures, kus on ka kanal olemas ja mida ma mingil määral kasutada saan vajadusel.
Kahjuks on see lageda taeva all, nii et suuremaid töid seal teha vast ei saa ja ega vihmki head ei tee.
Tegelt vaataks hea meelega isegi üle, aga kahjuks olen veel nii kogenematu äpu, et ei saa ise aru, kas nii peab v ei pea olema.
Kiiruse peal ei värise ega viba midagi.. Lihtsalt undab roppumoodi.
Selleks ma algselt summutit kahtlustasingi. Aga üks hetk tagan istuja ütles, et see pigem alt, kui tagant poolt tuleb.
Postitatud: 25 Juun 2008 22:09
Postitas ullivilli
Nii summuti on mul pihlaka toru ja laseb kahest kohast läbi... Eks see teeb parajat lärmi. Aga tihendid, torud, kolded olemas.. nii et ootab. Ei taha enne suurt sõitu näppima akata.
Samuti, piilusime rauntsiga alla ja kardaan nagu veel kannab.
Differ on asi, mis on kahtlane..
Mingi aja eest oli see õline, enam ei ole.
Tna mõtlesin, et vaatan õlikorgi alla, et mis seal toimub: muidugi ei ole seda sada aastat näpitud ja siiski kui tehtud, väga kurjalt.
Pm on see väga väga roostes ja 6kant, mis seda avama peaks, on peaaegu ümmargune, nii et vuptiduu.
Mul pole aimugi, kas seal tilkagi sees on.
Seda ma tean, et kui see kokku jookseb, siis on mul rattad blokkis ja ei liigu ma ei edasi, ega tagasi.
On ideid või vihjeid veel?
Käimari ja mootori vahelt on räigelt mahlane.. värskelt.. tilkki oli peal v pigem all. Samas mootorist õli märkimisväärselt ei kao, aga samas suudab ka üks tilk väga palju ära määrida.
Teine asi, mis ma täheldasin oli aga see, et kui siduri seistes vabastasin kostus selline kahtlane surin, kui alla vajutasin, siis jäi vait.
Nagu selline kõrgete/suurte laagrite surin.
Tekitab mingil määral sellist kõhklust kahklust.
Äkki abi ideetamisel ka sellest, et alati ei lähe ka kohe tagakäik sisse.. Korra vabastan ja surun, siis lääb ilusti.
Sidur iseenesest ei libise.
Postitatud: 26 Juun 2008 11:11
Postitas raunz
Kahin siduri üles laskmisel tühikäigul on seotud käigukastiga, julla täpne nimetus ei tule praegu meelde.
Koos kasti vahetamisega võid siis minu juures diffri kah juba ringi tõsta, mul paar diffrit olemas kah. Eks ps-s räägib lähemalt.