1. leht 1-st
e21 elektriskeemi?
Postitatud: 29 Juul 2008 17:46
Postitas Ruut
Vaevlen e21 elektriga. Ega kellelgi pole korralikku skeemi digitaalsel kujul või head linki? Nuga poolt antud .pdf -s on skeem suht väheloetav.
Mäletan nagu oleks siin selline teema kord olnud aga enam ei leia.
Omal on e21 skeemide kohapealt bookmargitud
www.bmw320i.com aga see server on maas või töö lõpetanud
Postitatud: 29 Juul 2008 18:12
Postitas raunz
Kas vaja terve auto elektrisüsteemi või ainult mootori oma? Kui muidu ei tea kus mis käib võin aidata, mul põhimõtteliselt peas kuidas see auto elekter käib koos kõigega. Mootori elektristikud peas muidugi pole
Muidu mul kah sama pdf fail, otsin äkki leiab midagi veel.
Postitatud: 29 Juul 2008 18:35
Postitas Ruut
Hetkel oleks vaja rohkem mootori poolt ja 318 skeeme. Esimesed asjad, mis praegu lahendamist vajavad: Kui aku peale panna, siis hakkab kohe põlema laadimise tuluke armatuuris. Kui süüde sisse keerata, siis laadimise tuli kustub (hakkab põlema õlisurve tuli).
Starter järgi ei võta. Pole kuulda ka mingit relee klõpsu. Variant muidugi, et poole aastase seimisega on tõmberelee kinni kiilunud aga krt varem seisis auto mitu aastat ja käivitus paugust. Samas pinge juhtmeotsale tuleb miskipärast siis, kui süüde sisse keerata, miite käivitusrezhiimis.
Postitatud: 29 Juul 2008 19:06
Postitas Ruut
usa 320i skeemid leidsin nüüd siit
http://www.jtresto.com/e21info.htm
Postitatud: 29 Juul 2008 21:04
Postitas mask
Ruut kirjutas:Hetkel oleks vaja rohkem mootori poolt ja 318 skeeme. Esimesed asjad, mis praegu lahendamist vajavad: Kui aku peale panna, siis hakkab kohe põlema laadimise tuluke armatuuris. Kui süüde sisse keerata, siis laadimise tuli kustub (hakkab põlema õlisurve tuli).
Starter järgi ei võta. Pole kuulda ka mingit relee klõpsu. Variant muidugi, et poole aastase seimisega on tõmberelee kinni kiilunud aga krt varem seisis auto mitu aastat ja käivitus paugust. Samas pinge juhtmeotsale tuleb miskipärast siis, kui süüde sisse keerata, miite käivitusrezhiimis.
Sellised sümptomid viitavad hädisele mootori massjuhtmele.
Olen kogenud seda M20 mootoriga.
-= mask =-
Postitatud: 30 Juul 2008 06:19
Postitas Ruut
akust läheb - juhe mootori käpa külge ja teine vähe peenem keresse. Seega peaks suht ok olema.
Postitatud: 30 Juul 2008 07:32
Postitas Priit
Starteril on kaks väikest klemmi, ergutus on õige küljes?
Kaitsmekarp jäi sama mis enne keretöid? Neid on erinevaid. Kaitsmekarbil pealt keeratav ergutuse mutter on korralikult kinni?
Ja kas mootorijuhtmestiku ports massijuhtmeid saavad korralikult massi? Minu mäletamist mööda ka mootorikäpa alt.
edit:
mina kasutasin seda skeemi
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/pudipadi/adn.jpg
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/pudipadi/ado.jpg
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/pudipadi/adp.jpg
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/pudipadi/adq.jpg
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/pudipadi/adr.jpg
Postitatud: 31 Juul 2008 22:08
Postitas Ruut
Priit kirjutas:Starteril on kaks väikest klemmi, ergutus on õige küljes?
Mootoril tuli sees. Tänud vihje eest. Seda teist klemmi ei pannud esmapilgul üldse tähele ja loomulikult oli juhe vale klemmi küljes. Käe järgi sai praegu süüde paika keeratud. Peaks homme kiirkorras mõnda stroboskoobiga tegelast külastama, et asi täpseks saaks.
Mootoris on küll nüüd tuli aga ükski teine tuli ei põle

Pimedas peaks olema elektrikalu kõige parem püüda

Lähen asjaga tegelema
Postitatud: 31 Juul 2008 22:10
Postitas nuga
Ruut teab, kuidas baurimehed kokkutulekueelseid öid veedavad
