Tõnis 735i 1980a.
Postitatud: 17 Juun 2005 22:18
Juhtus nüüd selline asi et otsustasin hakata sihukese auto omanikuks
. Kuna igapäevaliikuriks mõeldud ix on küllaltki väike, siis oli ammu juba väike plaan suurem auto endale igapäeva sõitude jaoks soetada. Muidugi oma osa on ka selles et hirmsasti tahaks haiga ringi sõita, muudkui aga ehita ja ehita aga sõita ikka veel ei saa. E21 ja e3 valmimisega läheb veel aega (nendel latt kõrge ja järeleandmisi ehituses teha ei saa). Seega siis sai selline otsus tehtud et tuleb omale üks seitsmekas igapäevaseks kruisimiseks muretseda.
Kuna Kustasel jäi just üks selline masin üle ja hinnas saime kaubale, siis saigi ära toodud. Nagu paljud teavad on see masin kurbade sündmuste kokkujuhtumise tõttu ilma paberiteta, seega oli kohe plaanis paberitega kere muretseda ja kogu tehnika ümber laduda. Kui juba tehnika ümbertõstmiseks läheb, siis avaneb meeldiv võimalus ka kohe doonorkere seisukorda parandada ning endale meeldivaimasse värvi värvida. Kindlasti tekib paljudel küsimus et milleks sellist jama vaja teha, on ju komplektseid ja paberitega masinaid ka saada. Asja mõte on selles et, esiteks saan oma autol kohe kere üle käia (ükskõik millise ma ostaks ikka asuks kohe uudishimust lammutama ja keevitama
), sellist värvi nagu tahan, saan tehnika ise külge laduda ja kõik strateegilised sõlmed üle vaadata ning korraliku võimsa mootori koos automaat kastiga. Autot niimoodi ehitama ei hakka nagu eelnevaid haisid, käin ainult kere strateegilised kohad üle, annan esteetilise välimuse ja viin tehniliselt heasse seisukorda.
Nüüd siis doonorkerest (millel on paberid). Põhimõtteliselt on see juba olemas, omanikuga käed löödud ning ootab koju sõidutamist. Kuna e23 alal olen suht võhik alles, siis mõned küsimused teadjamatele. Kas 735 ja 728 sillad on ühesugused, või on erinevusi? Mõlemad on sissepritsega mudelid, kui palju kattub elektrisüsteem, kas piisab ainult aju ja mootori peal oleva juhtmepuu vahetusest või peaksin terve elektri ringi viskama? Need on esialgsed küsimused, kindlasti tuleb neid töö käigus veel.
Kuna on saanud juba ühtteist autode juures uurida ja näppida siis selgunud mõned puuduolevad jubinad. Kui kellelgi on pakkuda tervet esiklaasi ja originaal kaugtulesid siis andku teada.
Kui niikaugele jõuan et reaalselt mõlemad kered kõrvuti ning laiali, siis hakkan vaikselt pilte ka tegema ja proovin siinset rahvast asjade käiguga kursis hoida. Muidugi pärast tuleb ARK onude poole pöörduda ning auto passis last värv ja mootori võimsus ära muuta. Loodame et sellega mingeid komplikatsioone ei teki
.

Kuna Kustasel jäi just üks selline masin üle ja hinnas saime kaubale, siis saigi ära toodud. Nagu paljud teavad on see masin kurbade sündmuste kokkujuhtumise tõttu ilma paberiteta, seega oli kohe plaanis paberitega kere muretseda ja kogu tehnika ümber laduda. Kui juba tehnika ümbertõstmiseks läheb, siis avaneb meeldiv võimalus ka kohe doonorkere seisukorda parandada ning endale meeldivaimasse värvi värvida. Kindlasti tekib paljudel küsimus et milleks sellist jama vaja teha, on ju komplektseid ja paberitega masinaid ka saada. Asja mõte on selles et, esiteks saan oma autol kohe kere üle käia (ükskõik millise ma ostaks ikka asuks kohe uudishimust lammutama ja keevitama

Nüüd siis doonorkerest (millel on paberid). Põhimõtteliselt on see juba olemas, omanikuga käed löödud ning ootab koju sõidutamist. Kuna e23 alal olen suht võhik alles, siis mõned küsimused teadjamatele. Kas 735 ja 728 sillad on ühesugused, või on erinevusi? Mõlemad on sissepritsega mudelid, kui palju kattub elektrisüsteem, kas piisab ainult aju ja mootori peal oleva juhtmepuu vahetusest või peaksin terve elektri ringi viskama? Need on esialgsed küsimused, kindlasti tuleb neid töö käigus veel.
Kuna on saanud juba ühtteist autode juures uurida ja näppida siis selgunud mõned puuduolevad jubinad. Kui kellelgi on pakkuda tervet esiklaasi ja originaal kaugtulesid siis andku teada.
Kui niikaugele jõuan et reaalselt mõlemad kered kõrvuti ning laiali, siis hakkan vaikselt pilte ka tegema ja proovin siinset rahvast asjade käiguga kursis hoida. Muidugi pärast tuleb ARK onude poole pöörduda ning auto passis last värv ja mootori võimsus ära muuta. Loodame et sellega mingeid komplikatsioone ei teki
