1. leht 1-st
E21 315 külmalt puterdab ja sureb välja ver2
Postitatud: 05 Nov 2008 00:10
Postitas ullivilli
Nii... Sai selgusele jõutud, et käima minemise probleem oli tingitud pidusest karpa padjast. Sellega nüüd korras.
Käima läheb normaalselt.
Külmalt aga turtsub ikka ja kipub välja surema.
Vahetatud küünlad, küünlajuhtmed, rootor, jagajakaas.
Paika pandud mõõdikutega süütenurk ja süüde.
Algul probleem, et ei tõmba hästi õli üles. Selle kontrollin täpselt, palju on sees, hommikul üle. Probleem aga hakkas juba siis, kui õli oli küll ja paraku natuke rohkemgi.
Siis sõidu ajal turtsub nii kergemal, kui raskemal gaasi vajutamisel.
blokib ja jõnksub.
tühikäigul turtsub hullusti ja tahab välja surra. Mitte pidevalt tho.
Nagu hooti üles soojenemise ajal.
Vahel aga sureb lihtsalt välja näit käigu vahetuse ajal: sidur alla veeren natuke pikemalt, ei turtsu ega midagi, vaikselt... läevad armatuuris tuled punaseks ja välja surnud.
Kui mootor soojaks käinud, on pikematel otsadel kütte kulu vana auto normide piires ja ei ole mingit probleemi. Kannatab vabalt möödasõitugi teha ilma ühegi tõrketa.
Igaljuhul millest selline fenomeen tekkida võib??
Kõrva järgi targemadki mehed ei oska kuskilt asjale läheneda, kuna nendeni jõudes on auto soe ja käib nagu kellavärk.
Postitatud: 05 Nov 2008 10:16
Postitas Ruut
Pakun, et viga tuleks otsida automaattoore süsteemist. Soovitaks sul karpa probleemidega pöörduda herr Naaberi juurde. Kui üldse keegi, siis tema peaks asjast jagu saama. Kontaktid leiad tõenäoliselt siit foorumi otsingust või googeldades.
Postitatud: 05 Nov 2008 13:06
Postitas ullivilli
Sain nii palju targemaks, et seltsimehe täispikk nimi on Raimond Naaber.
Pesitsema TIPI garaazides, mis ma kuulsin tahetakse maha lükata, aga veel peaks veel püsti olema.. Näis kas seal keegi tegutseb ka.
Ja aastal 2005 reageeris nr-ile 5651033.. eks peab proovima.
Praegu aga peab vast raha jääma ootama, kuna kaks kätt taskus ka nagu imelik minna.
Postitatud: 05 Nov 2008 14:06
Postitas ullivilli
Tel nr on ikka sama jah ja tegutseb ikka TTÜ taga.
Nii puterdamise ja sellise asja peale öeldi, et tõenäoliselt üks membraan läbi.
Kuna seda aga osta ei saa, tuleb see mingist muust kraamist fabritseerida.
Arvas, et kuskilt saada korraliku karpat tõenäosus väike, kuna just need membraanid pidid pragunema, kuna tegu vana elukaga. Hulluks pidi asi just seistes minema, kütuses ligunedes vast nii hull polekski.
Hinnaks arvas ca 1000.-
Eks siis ei jää muud üle, kui tuleb palgapäeva ootama jääda.
Aga pole ullu... ega nii ehk naa sõita ei saa, kui kütust pole

Postitatud: 05 Nov 2008 15:32
Postitas Ruut
ullivilli kirjutas:Kuna seda aga osta ei saa, tuleb see mingist muust kraamist fabritseerida.
Ma arvan, et ei saa kohe letist osta aga UM-i kaudu peaks kõiki juppe tellida saama ja ebay.de on enamus vanematele karpadele remontkomplektid olemas. Seega selgita välja oma karpa mark, trüki realoem-i pilt välja, küsi täpselt järgi milline membraan sureb ja telli uus membraan või kogu remont kompl. IIRC on ebays nende komplektide hinnad paarikümne euro juures.
Re: E21 315 külmalt puterdab ja sureb välja ver2
Postitatud: 06 Nov 2008 00:43
Postitas nuga
ullivilli kirjutas:
Vahel aga sureb lihtsalt välja näit käigu vahetuse ajal: sidur alla veeren natuke pikemalt, ei turtsu ega midagi, vaikselt... läevad armatuuris tuled punaseks ja välja surnud.
Sõiduajal väljasuremine on kah vaid külmalt või soojalt kaa?
Täpselt selline viga oli mul bauril samuti ja selgus, et pidurivõimendi kaudu sai mootor lisaõhku. Võid prooviks võimendisse mineva vooliku sisselaskekollektori küljest ära tõmmata ja sinna mingi pimeda ette leiutada
Pidurdamisel ole ainult valmis suuremat jõudu rakendama

Postitatud: 06 Nov 2008 08:55
Postitas ullivilli
Soojemalt tuleb ette... Täiesti soojalt ei ole täheldanud, et mingi probleem oleks.
Põhimõt see, et peale käivitamist mingi aja turtsub ja siis nagu kui on ära turtsunud käib ilusti.
Eila täheldasin, et algul, täitsa külmalt käis isegi enamvääm.
Mingi minut peale sõidu alustamist hakkas alles vabaga välja surema jne.
Esimese foori taga ei puterdanud veel.
Postitatud: 29 Nov 2008 21:23
Postitas ullivilli
Tundub olevat Pierburg 1B
Või see Pierburg ei ütle midagi ja otsin edasi peal olevaid kirju?
Ja/Või kust selle remont komplekti leida võiks?
Või mingeid membraane... Igasugune tark nõu teretulnud.
Postitatud: 29 Nov 2008 21:31
Postitas nuga
Äkki ongi 315'e originaal solex/pierburg 1b2?
http://www.bmwe21.net/1b2.jpg
Postitatud: 29 Nov 2008 21:37
Postitas ullivilli
Äkki tõesti...
Aga kas sellele mingaid remont komplekte ka veel liigub?
Postitatud: 01 Dets 2008 15:14
Postitas mkb
Mul vedeleb 315-le karpa. 100% komplektne pole, aga kui tagavaraks tahad, siis PS.
Postitatud: 01 Dets 2008 16:01
Postitas ullivilli
Nu esialgu siiski panustaks vana parandamisega.
Ja ikka veel... oleks huvitatud rem komplektist vms, kui neid liigub.
Sedana enam, et kuivana seismine pidi tuksi asja keerama.
Et pigem olgu üks korralik, kui kaks pooletoobist

Postitatud: 01 Dets 2008 20:36
Postitas ullivilli
Selline lugu, et paar varianti pakuti veel..
Ikka selle toore klapp, et äkki annab liiga palju vms peale?
Ja äkki on karpa paksult roojane?
Kas sellised asjad võivad olla põhjustajaks?
Kaasa aitavad kinlasti, aga põhjuseks?
Postitatud: 01 Dets 2008 20:44
Postitas Priit
Sa oled seda viga pool aastat taga ajanud?
Postitatud: 01 Dets 2008 20:48
Postitas ullivilli
Ei....
Mitte päris.
Ennem oli natuke teine probleem. Ennem ei läinud käima.
Nüüd läheb käima ilma probleemideta.
Aga turtsub.
Postitatud: 02 Dets 2008 14:18
Postitas Ruut
ullivilli kirjutas:Ja ikka veel... oleks huvitatud rem komplektist vms, kui neid liigub.
Vaata selle mehe oksjoneid või esita küsimus. Tundub, et müüb erinevaid rem komplekte.
http://cgi.ebay.de/Zenith-Vergaser-Rep- ... 240%3A1318
Postitatud: 05 Dets 2008 19:25
Postitas ullivilli
Ok ma pean tõdema, et ma ei saa mitte mõmmigi saksa keelest aru.
Aga nii palju ma loen välja, ja tean et scirocco on vw.
Kas sama karpa oli siis ka vw ja eelduste kohaselt siis ka audil?
Või oli ainult BMW-l?
-----
Jõle pikaks asi veninud, aga need aasta lõpud kipuvad ikka krdi kiireks minema ja samas kiirelt minema.
Üks mõte mis veel välja käid:
Kuda käituks pidune benapump? kas võimalik, et soojenedes pump käitub normaalselt või peaks koguaeg siis jamama?
ja kuda on bmw-l lood igasugu vaakumvoolikutega?