probleem 320ga

Kõik tehnilised küsimused.
Suletud
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

probleem 320ga

Postitus Postitas jx »

tervist

mootori vahetusega tulid esile mõned probleemid mida pole kohanud ega oska oma peaga lahendada. nimelt siis tegu 2,0 karburaator mootoriga, alla sai paigutatud katalüsaatoriga summuti... vahelduva eduga läheb katakas üleni punaseks kui mootor lasta korra üle 5000rpmi ja siis kaovad 2 püti tagant ära. mõni aeg seistes ning taas käivitades töötavad kõik pütid ja kui rahulikult sõita on kõik normis( kui keegi teab et ilma katakata ei juhtu sellist tulemöllu summutis võiks selle ära seletad). nii edasi- karpa ei toimi minu arvates õigesti, sest tühikäik ei taha eriti püsida alla 1200rpmi, probleem võib olla vaakumites või elektroonikas sest pole olnud võimalik kuskilt vaadada õiget versiooni... siinkohal paluksin karburaatori vaakumite ja elektroonika skeeme... äkki lahendab probleemi... võib olla veits segane jutt aga lóodan et keegi oskab aidata ja saaks lõpuks nn sõbra projektika sõitma peale 6kuust putitamist...
Kasutaja avatar
Jaks
Postitusi: 1143
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Kas selle katalüsaatori seisukorda ka vaatasid kui selle alla panid?
Kui ikka katalüsaator puanseks läheb viitab see sellele, et asi on umbes ja õhk ei käi piisavalt sealt läbi.
Seega panustaks, et vaja see kat eemaldada :wink:
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

kõik on võimalik aga eelnevalt oli katakas sama tüübi mootoril aga pritsungil all ja ei esinenud analoogset probleemi...
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

jx kirjutas:kõik on võimalik aga eelnevalt oli katakas sama tüübi mootoril aga pritsungil all ja ei esinenud analoogset probleemi...
Mis mootriga täpsemalt tegu on?
Täpsusta veidi :?
Viimati muutis tanele28, 17 Jaan 2009 20:54, muudetud 1 kord kokku.
E28 525e & E28 535i
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

tegu siis m20b20ga
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2658
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Pakun, et süüte probleemid. Näiteks (vaakum- või) tsentrifugaalregulaator ei tööta, et kõrgematel pööretel süütenurka reguleerida.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

bemmi enam vähem töötab, sõitsin andsin tuuri ja sada imet tegin jaa sõitis ilusti,aga kui garaasi ajasin jätsin seisma ja kui uuesti proovisin siis algu ei tahtnud käima minna siis läx kui tuuri andsin siis hakkas jälle plõttatama... s.t et 1-2 pütti kaovad tagant ära... vaakumitega ikka segadus...?
e28...
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

Läxin korra calibrat ostma , asi ilge uim ja pöördesse ei läind.
Omanik ytles, et kat. on umbes , kat t ulipunane kah:D.

Vaatasin siis syytejärjekorra yle , kohe selgus , et 2 juhet oli vahetuses.
Said juhtmed paika , asi käis nagu peab , kat. enam punaseks ei läinud.

Ma ei arva , et sul m6ni juhe valesti on, aga ilmselt jääb osa bensiini p6lematta ja tekib siis ilmselt seal katis see järelp6letamine:) v6i midagi sellist äkki ;)
Tulihingeline bmw fänn:)
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

tänan abi eest aga kuna sõbral sai ajukoinist villan ja kiirelt on vaja liikumisvahendit läheb auto müüki...
e28...
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

teema lukku...
e28...
Suletud