probleem 320ga
probleem 320ga
tervist
mootori vahetusega tulid esile mõned probleemid mida pole kohanud ega oska oma peaga lahendada. nimelt siis tegu 2,0 karburaator mootoriga, alla sai paigutatud katalüsaatoriga summuti... vahelduva eduga läheb katakas üleni punaseks kui mootor lasta korra üle 5000rpmi ja siis kaovad 2 püti tagant ära. mõni aeg seistes ning taas käivitades töötavad kõik pütid ja kui rahulikult sõita on kõik normis( kui keegi teab et ilma katakata ei juhtu sellist tulemöllu summutis võiks selle ära seletad). nii edasi- karpa ei toimi minu arvates õigesti, sest tühikäik ei taha eriti püsida alla 1200rpmi, probleem võib olla vaakumites või elektroonikas sest pole olnud võimalik kuskilt vaadada õiget versiooni... siinkohal paluksin karburaatori vaakumite ja elektroonika skeeme... äkki lahendab probleemi... võib olla veits segane jutt aga lóodan et keegi oskab aidata ja saaks lõpuks nn sõbra projektika sõitma peale 6kuust putitamist...
mootori vahetusega tulid esile mõned probleemid mida pole kohanud ega oska oma peaga lahendada. nimelt siis tegu 2,0 karburaator mootoriga, alla sai paigutatud katalüsaatoriga summuti... vahelduva eduga läheb katakas üleni punaseks kui mootor lasta korra üle 5000rpmi ja siis kaovad 2 püti tagant ära. mõni aeg seistes ning taas käivitades töötavad kõik pütid ja kui rahulikult sõita on kõik normis( kui keegi teab et ilma katakata ei juhtu sellist tulemöllu summutis võiks selle ära seletad). nii edasi- karpa ei toimi minu arvates õigesti, sest tühikäik ei taha eriti püsida alla 1200rpmi, probleem võib olla vaakumites või elektroonikas sest pole olnud võimalik kuskilt vaadada õiget versiooni... siinkohal paluksin karburaatori vaakumite ja elektroonika skeeme... äkki lahendab probleemi... võib olla veits segane jutt aga lóodan et keegi oskab aidata ja saaks lõpuks nn sõbra projektika sõitma peale 6kuust putitamist...
Mis mootriga täpsemalt tegu on?jx kirjutas:kõik on võimalik aga eelnevalt oli katakas sama tüübi mootoril aga pritsungil all ja ei esinenud analoogset probleemi...
Täpsusta veidi

Viimati muutis tanele28, 17 Jaan 2009 20:54, muudetud 1 kord kokku.
E28 525e & E28 535i
bemmi enam vähem töötab, sõitsin andsin tuuri ja sada imet tegin jaa sõitis ilusti,aga kui garaasi ajasin jätsin seisma ja kui uuesti proovisin siis algu ei tahtnud käima minna siis läx kui tuuri andsin siis hakkas jälle plõttatama... s.t et 1-2 pütti kaovad tagant ära... vaakumitega ikka segadus...?
e28...
Läxin korra calibrat ostma , asi ilge uim ja pöördesse ei läind.
Omanik ytles, et kat. on umbes , kat t ulipunane kah:D.
Vaatasin siis syytejärjekorra yle , kohe selgus , et 2 juhet oli vahetuses.
Said juhtmed paika , asi käis nagu peab , kat. enam punaseks ei läinud.
Ma ei arva , et sul m6ni juhe valesti on, aga ilmselt jääb osa bensiini p6lematta ja tekib siis ilmselt seal katis see järelp6letamine:) v6i midagi sellist äkki
Omanik ytles, et kat. on umbes , kat t ulipunane kah:D.
Vaatasin siis syytejärjekorra yle , kohe selgus , et 2 juhet oli vahetuses.
Said juhtmed paika , asi käis nagu peab , kat. enam punaseks ei läinud.
Ma ei arva , et sul m6ni juhe valesti on, aga ilmselt jääb osa bensiini p6lematta ja tekib siis ilmselt seal katis see järelp6letamine:) v6i midagi sellist äkki

Tulihingeline bmw fänn:)