1. leht 1-st
K: e 28 mootori tüüp?
Postitatud: 31 Jaan 2009 00:10
Postitas Ammy69
ei tee vahet mis on m30 või m20, kuidas ma vahet teen ja mis on mille eelised? oleks suureks abiks otsustamisel mihukese mootori kasuks!
Postitatud: 31 Jaan 2009 00:47
Postitas Reino
m20
http://www.oo00oo.com/325i/images/325i12310531.jpg
Peaks olema väheke ökonoomsem, viiese peal 520i/525e mudelina.
m30
http://lh4.ggpht.com/_zoGKujdUDu4/SAYW6 ... 0501_1.JPG
Räägitakse et on pommikindel

, mudelivalikus võimsamad, 525i,528i,535i.
Üldine reegel on, et kui tahad pauku ja mürtsu siis 3.5i, kui ökonoomsust siis 2.4td, kui niisama ringi kruiisimiseks siis võetakse see, mis kätte saadakse.
Postitatud: 31 Jaan 2009 06:49
Postitas Ruut
Sul oma e28-l oli esialgu M20 2,0 ja hiljem paigaldasid M30 2,5. Peaks olema hea võrrelda. Nukkvõlli käitatakse M20 hammasrihmaga ja M30 ketiga.
Postitatud: 31 Jaan 2009 09:35
Postitas Ammy69
ja mootorid on öö ja päev, aga neist jah ei jaga ma eriti midagi, aga saab juba selgemaks.
Postitatud: 31 Jaan 2009 10:41
Postitas Ruut
Kumb on öö ja kumb päev

? IMO siiski suht sarnased. Mõlemad on põhiplaanilt R6, OHC, 2 klappi silindri kohta jne. M30 varem välja töötatud aga pidevalt edasi arendatud ning ajaliselt pea poole kauem bemmidele peale pandud, kui M20.
Postitatud: 31 Jaan 2009 11:14
Postitas Ammy69
ses mõttes et mootorid väljast täiesti erinevad. targem vist oleks siis ikka m30 osta korralik ja vana tagavaraks jätta.
Postitatud: 02 Veebr 2009 07:54
Postitas kustas