1. leht 1-st
algus põlev õlituli
Postitatud: 19 Veebr 2009 23:44
Postitas ullivilli
Nagu ikka e21 315
Selline lugu, et külmas ei kustu õlituli mitte kohe ära.
Rõhuandur on välja vahetatud ja sai ka mõõdetud, et võtab rõhu üles üle 2midagi.
Samas aga tõden, et enne, kui tuli ära kustub, on mootoris sees klõbin, tuli kustub ja tuleb ka vaikus.
Õli on sees piisavalt.
Ideid?
põhjust tõsiselt muretseda?
Postitatud: 20 Veebr 2009 08:48
Postitas einar
M10 mootorile on soovitatud külge panna M20 323 mootori õlifilter
323-e filter on klapiga. m10 ne om ilma
see peaks kiirendama olisurve ülessvõttu külmal mootoril.
Postitatud: 20 Veebr 2009 11:28
Postitas Lynx
einar kirjutas:M10 mootorile on soovitatud külge panna M20 323 mootori õlifilter
323-e filter on klapiga. m10 ne om ilma
see peaks kiirendama olisurve ülessvõttu külmal mootoril.
Täitsa õige!
See võib juhtuda ka defektiga/vanadel filtritel, et õli vajub tagasi!
Postitatud: 20 Veebr 2009 22:44
Postitas ullivilli
Ok järgmisel korral panen suurema mootori õlifiltri, kui need teie jutu järgi 1:1 peaks istuma.
Filter iseenesest vana ei ole ja sai vahetatud koos õliga ära mingi kuu aega tagasi. Probleem oli nii praeguse, kui eelmise filtriga, aga tõesti ainult külma mootoriga.
Aga kas peaksin kartma, et midagi väga pekki läheb kui nõnda jätkan ja ennem õlisurvet üles ajan, kui sõitma lähen?
Postitatud: 21 Veebr 2009 03:33
Postitas Lynx
ullivilli kirjutas:Ok järgmisel korral panen suurema mootori õlifiltri, kui need teie jutu järgi 1:1 peaks istuma.
Filter iseenesest vana ei ole ja sai vahetatud koos õliga ära mingi kuu aega tagasi. Probleem oli nii praeguse, kui eelmise filtriga, aga tõesti ainult külma mootoriga.
Aga kas peaksin kartma, et midagi väga pekki läheb kui nõnda jätkan ja ennem õlisurvet üles ajan, kui sõitma lähen?
Seda ei tea, kas need 1:1 sobivad, aga mina olen kasutanud Fram`i filtreid ja need on jätnud väga hea mulje mulle, kunagi oli sama probleem, et natuke liiga kaua võttis aega et õlituli kustuks ja pärast Fram filtrite kasutama hakkamist sellist jama ei ole olnud!
See kui õlisurve üles ei tule algul väga hästi, siis see tähendab seda et mootor toimetab ilma õlita natuke aega ja ma arvan, et sa tead seda ka ise kas see on hea või halb!
Postitatud: 20 Mai 2009 13:13
Postitas ullivilli
323 oma istub nagu viis kopikat.
Muidugi see tarkvara, kust nad automaailmas vaatavad, mis jupp läheb jne,
ütles ka, et ägedam vidin. Nimelt 315 filtril on ainult üks linnuke viiest: mingi klapp.
323 omal on kõiksugu ime klapid ja tilkumisvastased vidinad jnejne.
Ainuke erinevus on see, et 323 filter on 1-2cm pikem ja vist maksab paar krooni rohkem. Mulle läks maksma ~90eeku.
Sammuti käisin süüdet paikamas eelnevalt ja ka selle kaudu sai suhtelise kompressiooni teada. Igaljuhul mootor veel kokku kukkunud ei ole ja on üsna tihe. Nagu ma aru sain, siis nookuritega mootoril see vähene õli nii hullupööra liiga ei pidanud tegemagi, kui uuematele.
mingi E3X ei mäleta lõppu pidi puhta hull olema... Vahetad õli valel ajal ja varsti on nukk ümmargune, aga jah eks see selline small talk oli ka ja küsitav, kui tõsiselt võetav.
Krt vanasti tehti häid autosi mootoreid.
1,6moto, oletatav läbisõit 400k+ näinud 26 aastat ainult, mitte just kõige kvaliteetsemat, mineraal õli, Ja käib nagu kellapomm; ühtlaselt ja sihikindlalt. Kui 10a uuem ja ~7x rohkem maksma läinud audi käima ei lähe, siis bmw ikka läheb.

Postitatud: 22 Mai 2009 15:24
Postitas vanapagan
Ei tahaks ehmatada aga olen kindel, et saaled on juba haiget saanud. Olen sama asja läbi kogenud ja mootori välja vahetanud. Vanale mootorile tegin lahkamise siis see selguski. Lõpuks hakkas ka kiirendamisel 2500 pöörde juures klõbinat kuulma.