1. leht 2-st
Sööb bentsu ja jõnksutab
Postitatud: 09 Mär 2009 22:27
Postitas alar64
Probleem selline et kas on normaalne et 2.0 võtab sajale 13-16,kiirendamisel jõnksutab õrnalt ning nagu tõmbaks hingest kinni
Sai täna vahetatud kütusefilter ning lapitud ajutiselt õhuvõtutorustik.Ei tea nüüd kas viga võib olla küttepumbas ,pihustites või mingis muus probleemis küttesüsteemiga.
Ehk on kelegi sama asi ette tulnud ning on veale järele jõudnud
90-ga sõites näitab küttekulu seier 8L keskmiseks aga neid vanu autosid vist ei tasu usaldada
Aitäh abiandmast
Postitatud: 09 Mär 2009 22:30
Postitas Ammy69
minu 2.o võttis pea 20 sajale, teema hakkas sealt pihta, et pidurid peal ja moto oli hõredavõitu vist.
Postitatud: 09 Mär 2009 22:42
Postitas alar64
Parempoolne esimene pidur nats nagu on peal aga kas 140000 on võimalik et mootor hõredaks jääb
Viimased 4-5 aastat auto vanamehe käes ka olnud
Postitatud: 10 Mär 2009 09:41
Postitas Ammy69
eriti ei usu. aga mul näitas et co oli tip top aga ikka rüüpas. ei saanud ka sotti mis viga, praegu vahetasin pensutorusid ja avastasin kohti kus pents välja kippus.
Re: Sööb bentsu ja jõnksutab
Postitatud: 10 Mär 2009 20:52
Postitas mask
alar64 kirjutas:Probleem selline et kas on normaalne et 2.0 võtab sajale 13-16
Võtame lahti e28 kasutusjuhendi, otsime välja küttekulusid sisaldava tabeli ja uurime 520i andmeid:
* 90km/h 6.5L/100km
* 120km/h 8.5L/100km
* linnasõit 12.2L/100km
Arvestades Eesti talvist temperatuuri ja linnasõitude pikkusi (mootor ei jõua soojeneda normaaltemperatuurini paljudel juhutudel), siis 13-16L/100km pole murettekitav näitaja isegi korras seadetega mootori korral.
-= mask =-
Postitatud: 10 Mär 2009 23:19
Postitas alar64
Lühikesi otsi ma eriti ei sõida ja mootor on töösoe kuid ikka õgib mis jube
Kuid mis võib põhjustada kiirendusel jõnksutamist ning uimastust,manuaali järgi väida et kiirendus sajani on 11 sekki aga kisub rohkem 20 seki kanti ,ise ma arvan et kas lekke kütte süsteemis või süüte juhtmetes koos küünaldega,ekh sellest ka tingitud küttekulu

Re: Sööb bentsu ja jõnksutab
Postitatud: 11 Mär 2009 08:56
Postitas ingmarp
alar64 kirjutas:... ning lapitud ajutiselt õhuvõtutorustik...
Kas oled kindel et kuskilt lisaõhku ei saa? Vaakumvoolikud on kõik terved ja kinni?
Postitatud: 11 Mär 2009 09:12
Postitas Ruut
Kas tahmab ka?
Kui saad, siis proovi teist õhukulumõõtjat ja vaata üle temperatuuriandurite ühendused. Mõlemad omal üleelatud probleemid aga mitte M20 mootoriga, kuigi sümptomid olid samad, mis sinu autolgi.
Re: Sööb bentsu ja jõnksutab
Postitatud: 11 Mär 2009 22:41
Postitas alar64
ingmarp kirjutas:alar64 kirjutas:... ning lapitud ajutiselt õhuvõtutorustik...
Kas oled kindel et kuskilt lisaõhku ei saa? Vaakumvoolikud on kõik terved ja kinni?
Lisaõhku ei tohiks saada kuna ennem olid tühikäigul pöördedkõrged aga peale lappimist on normaalsed
Postitatud: 11 Mär 2009 23:59
Postitas jx
pane auto käima ja keera õlikork maha... kui sureb välja siis kindel, et ei saa lisaõhku...
Postitatud: 12 Mär 2009 07:17
Postitas alar64
Nii tegin ,asi toimib,keerad korgi maha auto tahab välja surra
eile mõtlesime sõbraga koos et äkki annavad reguleerimatta klapid ka kõtte kulule tunda ning ei taha edasi minna
Postitatud: 12 Mär 2009 08:37
Postitas jx
kindlasti peavad klapis paigas olema... regulli ära ja vaata mis juhtub
Postitatud: 12 Mär 2009 09:46
Postitas alar64
regullin kohe ära kui saan klapide ja tõukurite vahelised mõõdud ja reguleerimisjärjestuse teada.
või ehk on sul andmeid jagada

Postitatud: 12 Mär 2009 10:18
Postitas jx
peast ei mäleta kahjuks...
Postitatud: 12 Mär 2009 11:14
Postitas mask
alar64 kirjutas:regullin kohe ära kui saan klapide ja tõukurite vahelised mõõdud ja reguleerimisjärjestuse teada.
või ehk on sul andmeid jagada

Haynes'i manuaal ütleb nii:
Valve clearances (intake and exhaust)
M20 engines
Cold - 0.25 mm
Hot - 0.30 mm
-= mask =-
Postitatud: 12 Mär 2009 15:37
Postitas kammu
vaheta õhulugeja ära äkki aitab see
Postitatud: 12 Mär 2009 16:00
Postitas jx
vahetades jälgi et aju ja lugeja koodi lõpp langeb kokku... vastasel juhul hakkab uusi nalju tegema mootor...
Postitatud: 14 Apr 2009 09:15
Postitas vanapagan
Olen 98 protsenti kindel, et häda on süüte jagajas. Kas on rootori ots kulunud või kaanes mõra vms.
Postitatud: 14 Apr 2009 11:31
Postitas lamp
Sellise naljaga olen ise kokku puutunud küll e34-ga moto sama 2.0
Geeniused käisid ja vaatasid ja möötsid. Pmst sai köik asjad ära vahetatud (andurid jne) löpuks ilmnes jöksutamise, bena söömise ja jöukadumise viga sellest et süütepool oli vigane.
Üldiselt soovitan alustada köigelihtsamatest asjadest enda e28 bena kulu sain lakke lissalt musta (umbes) öhufiltriga.
Postitatud: 21 Apr 2009 11:41
Postitas Aare
bensiini surveregulaator (must junn pihustite renni eesotsas).
muidugi abiks oleks enne manomeeter peale panna, see näitab ka seda, kui lisaõhk tuleb. Kui sisselaskes pole tühikäigul vajalikku vaakumit õhulekke tõttu, siis on bensusurve 2,2-2,3 asemel kogu aeg 2,5.
Õhulekke puhul abiks nt brake cleaner balloon, pihusta kahtlastele kohtadele peale ja kui tuurid tõusevad, on seal leke.