1. leht 1-st
K: mida teha 1,6 mootori juures...?
Postitatud: 26 Mär 2009 10:06
Postitas unethical
...et oleks veidi nobedam kui originaalis.
Kas 1,8 plokk, ja sissepritse?
Postitatud: 26 Mär 2009 10:55
Postitas Ruut
M10B20 ja topeltkarpad -
umbes selline
M10B18 ja turbo
Kui lihtsalt on vaja, et foori tagant veidi kiiremalt stardiks, võib peaülekande aeglasema vastu vahetada.
Postitatud: 26 Mär 2009 11:57
Postitas Bronco
see m10b18 mootor koos turboga on ka müügis, ning IMO vääga soodsalt.
Postitatud: 26 Mär 2009 13:31
Postitas unethical
noh esialgne soov on siiski pöörded madalamaks saada, kas peaülekande all mõtlesid diferensiaali, kas selle aeglasema vastu vahetamine siis aitab?
Postitatud: 26 Mär 2009 14:52
Postitas Ruut
Sel juhul sõnastasid oma soovi esimeses postis valesti. Mulle jäi mulje, et tahaks saada auto kiiremalt liikuma ja paremini kiirendama.
Peaülekande all mõtlen tagasilla reduktorit. Avatud- või piiratud libisemisega diferentsiaal ei puhu asja juures pilli.

Kui soov on, sama liikumiskiiruse juures, pöördeid madalamaks saada, siis pead hoopis kiirema peaülekande panema aga sellega kaotad kiirenduses (ning võidad lõppkiiruses aga see pole 1,6l juures eriti oluline).
Postitatud: 26 Mär 2009 19:30
Postitas unethical
niisiis, kiirem ülekanne oleks mu soov.
Postitatud: 26 Mär 2009 20:57
Postitas Ruut
Siis teed kindlaks, milline on hetkel auto all oleva reduktori ülekanne ja siis küsid foorumi varuosa ostu müügi teemas, kas kellelgi on väikesema ülekandega asja pakkuda.
Lambist pakuks, et ehk paremini sobivad 320/6 ja 323 alt võetud isendid.
Tehasest peaks olema 316 all 3,91 ja näiteks 320 3,64 ülekandega reduktorid.
Postitatud: 29 Mär 2009 22:10
Postitas karu