1. leht 1-st

e28 520 tegemine 535-eks?

Postitatud: 30 Mär 2009 19:36
Postitas V8
Tere mul on, e28 535 85 aasta oma, kere on päris tüma (augud, kõverad kere jooned, pehme ine), ega sisustus ja elektri osa parem pole.
Pikemat aega on siin foorumis müügis päris kõbusa välimuse ja olemusega e28 520 86 aasta oma.

Mind huvitab kas saab 535 tehnika- sillad\vedrustus\ kogu piduri osa\ moto\ käigukast\kardaan\sumps ringi tõsta, ilma et peaks kere hakkama ümber tegema kuskilt?

Postitatud: 30 Mär 2009 19:37
Postitas redline
Peaks küll kõik tehnika ilusti istuma :)

Postitatud: 30 Mär 2009 19:40
Postitas E28
Õhufiltri ja paisupaagikronsad pead vana masina küljest ära lõikama ja uuele installima

Postitatud: 30 Mär 2009 20:01
Postitas V8
Seni kõlab küll hästi, siis ju hea.

Postitatud: 30 Mär 2009 21:10
Postitas Ammy69
minuarust peab õõtshoovasid vaatama kinnitused teistsugused. 2.0 ja 2.5 i on sama aga 2.8 juba teine. võibolla eksin aga peaks olema, seda ei tea mis on 3,5 sel

Postitatud: 30 Mär 2009 21:20
Postitas redline
Ammy69 kirjutas:minuarust peab õõtshoovasid vaatama kinnitused teistsugused. 2.0 ja 2.5 i on sama aga 2.8 juba teine. võibolla eksin aga peaks olema, seda ei tea mis on 3,5 sel
Siiani kui mina olen neid teinud, on kõik ühesugused olnud. Realoem tootekoodidki samad ju 2.0 ja 2.8. Ei ole mingit vahet kas 2.0 või 3.5

Postitatud: 30 Mär 2009 21:22
Postitas Ammy69
võimalik vb oli midagi ise aretatud aga ühel oli kiige otsad vähe teistsugused, sain ka siis jälle targemaks

Postitatud: 31 Mär 2009 07:49
Postitas tõnis
redline kirjutas:
Ammy69 kirjutas:minuarust peab õõtshoovasid vaatama kinnitused teistsugused. 2.0 ja 2.5 i on sama aga 2.8 juba teine. võibolla eksin aga peaks olema, seda ei tea mis on 3,5 sel
Siiani kui mina olen neid teinud, on kõik ühesugused olnud. Realoem tootekoodidki samad ju 2.0 ja 2.8. Ei ole mingit vahet kas 2.0 või 3.5
Ma pakun välja et jutt käis tagumistest õõtsadest, seal on palju erinevaid versioone ja raudpolt kindel et 520 ja 535 on erinevad tagumised õõtsad. Ei saa ainult näpug realoemis järge ajada, seal ei ole kõik tõene, peab natukene eluga kursis ka olema.

Teema algatajale niipalju, et mis mõtte on ühe mädanenud kerepalt teise vähem mäda kere peale ehitama hakata? Foorumis liigub suht võileiva hinnaga juba keevitatud ning värvitud keresid. Käid äkki natukene rohekm raha välja ning paned korralikult uue tehnika viisaka kere peale. Või siis taastad enda pehmeks muutunud kere ära ja on süda rahul et asi kestab.

Postitatud: 31 Mär 2009 08:25
Postitas redline
tõnis kirjutas:
redline kirjutas:
Ammy69 kirjutas:minuarust peab õõtshoovasid vaatama kinnitused teistsugused. 2.0 ja 2.5 i on sama aga 2.8 juba teine. võibolla eksin aga peaks olema, seda ei tea mis on 3,5 sel
Siiani kui mina olen neid teinud, on kõik ühesugused olnud. Realoem tootekoodidki samad ju 2.0 ja 2.8. Ei ole mingit vahet kas 2.0 või 3.5
Ma pakun välja et jutt käis tagumistest õõtsadest, seal on palju erinevaid versioone ja raudpolt kindel et 520 ja 535 on erinevad tagumised õõtsad. Ei saa ainult näpug realoemis järge ajada, seal ei ole kõik tõene, peab natukene eluga kursis ka olema.

Teema algatajale niipalju, et mis mõtte on ühe mädanenud kerepalt teise vähem mäda kere peale ehitama hakata? Foorumis liigub suht võileiva hinnaga juba keevitatud ning värvitud keresid. Käid äkki natukene rohekm raha välja ning paned korralikult uue tehnika viisaka kere peale. Või siis taastad enda pehmeks muutunud kere ära ja on süda rahul et asi kestab.
Mina rääkisin ikka esimestest õõtsadest. Kui tal on terve auto mix siis peaks üldse tagumisi õõtsasid sillaküljest lahti võtma, kui ssab terve silla korraga alla tõugata? :roll: Lisaks sellele olen ka erinevaid e28 tagasildasid küllalt näinud ja tean et 2.0 ja 3.5 sillad vägagi erinevad, alustatdes pooltelgede jämedusest ja lõpetades õõtsade kuju ja tugevusega. Lisaks puudub osadel siladel õõtshoova liigendid (need "8" kujulised) jne.

Postitatud: 02 Apr 2009 19:42
Postitas V8
Jah, mul on mõttes kogu tehnika ringi tõsta, silda jupitada küll ei taha.
Tõnisel on iseenesest õigus, oleks õigem osta korralik kere.
Ja minu kere eriti ei taasta, kui 100+ kilo eeku ei ole nõus kulutama :lol:

Postitatud: 14 Apr 2009 21:44
Postitas V8
Ok siis, uus kere ostetud, ilma mootorita variant siis :lol:
Suveks ja sügiseks tegemist on, vaja lego kokku panna.

Postitatud: 14 Apr 2009 21:58
Postitas jx
kas soetasid siit foorumist kere?

Postitatud: 18 Apr 2009 00:38
Postitas V8
Põhimõtselt küll. sass85 käest :wink: