1. leht 1-st

K: M30 mootori ketikambri kaante erinevused

Postitatud: 27 Apr 2009 09:17
Postitas Mikk_528
Kas M30 mootori ketikambri kaantel (pean silmas ülemist, kuhu jagaja kinnitub) on erinevusi aastate või kubatuuri läbilõikes?

Mootoriks M30B34 (79-81)

Nimelt seisan silmitsi probleemiga, kus olemasoleval kaanel on ülemine poldi kinnitusauk keskel ( jagaja hammasrattaga ühel joonel) ,aga klapikambri kaane ja tihendi kinnitusauk on keskteljest ca 2 cm vasakul eest vaadates. Ei ole ka võimalik nö "aretada", et puuriks uue augu ja keermestaks, sest klapikambri suhtes jääb auk serva peale.

Õpetage palun.


M

Postitatud: 27 Apr 2009 13:39
Postitas redline
Aastate lõikes muutub klapikambrikaase tootekood, aga keti ülemine otsakaas on sama koodiga. Sul siis vaja teist klapikambrikaast ja tihendid ehk? Huvitav kas sul uuema või vanema variandi oma? e34 mootoril ta oli ka mu meelest keskel ja selle otsakaase mis minu käest said oli ka vist keskel, aga aasta järgi vaadates peaks ta olema vanem variant. Ju siis uuem mootor oli...

Ei tea, segane jutt sai, aga ehk abiks. Piisab klapikambrikaase vahetusest ehk?

Postitatud: 28 Apr 2009 08:28
Postitas Mikk_528
kui otsakaant ei leia ega siis midagi muud üle ei jää tõesti.

Postitatud: 28 Apr 2009 09:40
Postitas redline
82 aasta alguses tuli jh nn uuem klapikambrikaas, vähemalt tootekoodi järgi. Kuigi otsakaase kood kõigil sama. Erinevus võibki tulla sealt sisse juba. Minu käest saadud kaas on ka 82, aga ta aasta lõpu poole. Muidugi mul klapikambrikaas ka olemas sama mootori oma VIST, kui ma teda plokikaasega kaasa ei andnud....

Ühesõnaga kui otsid otsakaast teist, siis peaksid vaatama 82 ja alla aasta omasid :)