1. leht 1-st

Erinevad reduktorid

Postitatud: 12 Mai 2009 22:12
Postitas Cardo
Ei leidnud seda vana reduktoriteemat, seega teen uue.

E30, E28

Kunagi lubasin erinevusi piltlikult näidata, siin nad on :

Esimesel pildil on näha e28 väikese suurusega ehk laialtlevinud keskmine suurus reduktori kaaned ja all paremal on e32 730-i kaas, mis oma mõõtudelt on täpselt sama ehk bolt-on, kuigi sellel on 1 eripära, ta sobib reduktoriga millel on rauast reduktorikorpusel õli väljalaske kork, nimelt sellel kaanel on vaid keskel asuv sisselaskekork, samas pidi olemas ka olema kaasi, millel on samuti 2 korki.

Pilt


Siin me näeme üldlevinud probleemi, murdunud reduktorikaane kõrv. Üldiselt põhjustavad seda katkised tagasillapuksid, mis panevad tagasilla liigselt elama.

Pilt

Siin on näha nüüd reduktori kaane alumine serv. Eksisteerib veel ühte tüüpi kaasi, mille alumine serv on 1-2 sm tavalisest kaanest allpool, kahjuks sellest mul pilti ei ole. Kui neid kõrvuti vaadata on erinevus kohe märgata, kogenud e28 omanik peaks erinevust mõistma.

Pilt


--- Siin on nüüd näha 3 tüüpi reduktorid :

e30 väike reduktor 4,25 ülekandega
e28 nn keskmine suurus 3,25 ülekandega
e28 suur ( Huge) reduktor LSD3,25 ülekandega

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 13 Mai 2009 20:06
Postitas v2ndag2nxter
minulgi murdus padi ära ja siis juhtus suht sama asi et murdis selle kõrva ära ja hullemini kui pildil:D enda masinal selline kaan nagu esimesel poildil paremal ülemine
aga sain emexist 25.- eest korraliku kaane mille keegi kodanik oli ära visanud.homme uus õli sisse ja jäään ootama millal padja ka saan.siis jälle sõitu