Liivaprits + happekrundi pealekandmine
Postitatud: 10 Juun 2009 13:26
Sai endale muretsetud liivaprits, erinevate roostes detailide töötlemiseks. Reegel on, et peale pritsimist tuleb detailile koheselt kanda happekrunt või leotada happevannis. Mulle toodi ilma pikema jututa happekrundiks kaasa järgmine toode,
Art nr: 11160
Stålplast Grundprimer CA 0.8 L(kahe komponentne, http://www.hagmans.com/eng/
+ mingine akrülaat Acryl filler hardener 5+1, 160 ml , http://www.novol.pl/strony/1/e/3.php
Kogu lugu siis järgmine, kuidas ma neid komponente omavahel segan?(esimese toote puhul jälgin lihtsalt 1:1 suhet, kuid see akrülaat?). MIillist reaalset kasu mul üldse sellest akrülaadist on? Ning kas ma tohin ka kasutada pintslit happekrundi peale kandmiseks? Mitu korda ma peaksin detaili happekruntima ning mis tingimused on värvile, millega ma soovin seda teemat üle värvid?. Ja veel igasugune muu info... töötlemisel läheb prooviks tulederaamid, stange kinnitusdetailid, kroomstangede sisu. Plaanis on ka pidurisadulad, veljed(siia väga liivaprits ei sobigi) ja veel ühtteist.[/i]
Art nr: 11160
Stålplast Grundprimer CA 0.8 L(kahe komponentne, http://www.hagmans.com/eng/
+ mingine akrülaat Acryl filler hardener 5+1, 160 ml , http://www.novol.pl/strony/1/e/3.php
Kogu lugu siis järgmine, kuidas ma neid komponente omavahel segan?(esimese toote puhul jälgin lihtsalt 1:1 suhet, kuid see akrülaat?). MIillist reaalset kasu mul üldse sellest akrülaadist on? Ning kas ma tohin ka kasutada pintslit happekrundi peale kandmiseks? Mitu korda ma peaksin detaili happekruntima ning mis tingimused on värvile, millega ma soovin seda teemat üle värvid?. Ja veel igasugune muu info... töötlemisel läheb prooviks tulederaamid, stange kinnitusdetailid, kroomstangede sisu. Plaanis on ka pidurisadulad, veljed(siia väga liivaprits ei sobigi) ja veel ühtteist.[/i]