1. leht 1-st

K: E28 528 kohta

Postitatud: 09 Juul 2009 08:47
Postitas Maikel06
Tere kõigile BMW sõpradele ! :)

Oleks teile kaks sellist lolli küsimust nagu:

1. Kui palju läheb 528 135 kw mootorisse õli ?
2. Suunatule märgulampide vahel armatuuris vilgub kollane/oranž ohukolmnurk, Millest see on või mida see tähendab ??

Ettetänades,
Maikel :)

Postitatud: 09 Juul 2009 09:49
Postitas trevi
Õli läheb peaaegu 6 liitrit.

Kollane kolmnurk peaks juhtima tähelepanu sellele, et sul on check panelis põleb mingit anomaaliat näitav lambike. Kui vajutad check paneli nuppu, peaks vilkumine järgmise süüte sissekeeramiseni lakkama.

Postitatud: 09 Juul 2009 10:08
Postitas Maikel06
Suured tänud selle trevi !

Postitatud: 20 Juul 2009 16:14
Postitas Maikel06
Tere Jälle !

Nüüd vaevab mind selline küsimus, et Kuidas nullida neid õlivahetus tulesid ?
Ja millest võib õli tuli põleda, kuigi mootoris on õlivarda järgi õli tase Max. ?

Autoks siis 528 E28

Postitatud: 20 Juul 2009 16:20
Postitas Jaks
Maikel06 kirjutas:Tere Jälle !

Nüüd vaevab mind selline küsimus, et Kuidas nullida neid õlivahetus tulesid ?
Ja millest võib õli tuli põleda, kuigi mootoris on õlivarda järgi õli tase Max. ?
Õlivahetus tulede nullimiseks tuleb panna diagnostika pistikus otsad 1 ja 7 ning hoida 5 sek. Aga kui armatuuris olevad akud on õhtul siis ei saa seda ka nullida.
Õlitule põlemise põhjuseks on ikka teatavasti vähene õlisurve. Võimalik on muidugi ka anduri rike, kui tuli koguaeg põleb. Aga et midagi kindlat väita on vaja õli surve ära mõõta.

Postitatud: 20 Juul 2009 16:51
Postitas Maikel06
Tuli põleb koguaeg. Ühendasin korra selle tule anduri lahti ja ikka põles. Samas on suht palju sõita saanud selle tule põlemisega ja kokku pole jooksnud. :roll:

Postitatud: 20 Juul 2009 18:37
Postitas Jaks
Maikel06 kirjutas:Tuli põleb koguaeg. Ühendasin korra selle tule anduri lahti ja ikka põles. Samas on suht palju sõita saanud selle tule põlemisega ja kokku pole jooksnud. :roll:
Egas ta mõne km-iga kokku jooksegi. Aga soovitan manomeetriga surve ära mõõta ja ennem mitte sõita. Kui selleks muidugi juba hilja pole.

Postitatud: 20 Juul 2009 22:24
Postitas Ruut
Milline õlituli põleb? Kas see, millel on õlikann peal või CC õlitaseme tuli?

Postitatud: 21 Juul 2009 15:40
Postitas Maikel06
Kann põleb

Postitatud: 21 Juul 2009 18:59
Postitas Jaks
Siis ei ole ikka midagi muud teha kui surve ära mõõta ja vaadata mis päästa annab.
Ja kui midagi pääasta pole võin teise 2,8 mootori müüa.