1. leht 5-st

BMW E28, Jaks

Postitatud: 19 Sept 2009 16:21
Postitas Jaks
Terekest teen siis endal siia ühe teema juurde.
Kuna siin on osad mehed ikka enda autosi nii hästi taastanud ja tundus, et minu kuuekas selleni ei küündi siis otsustasin võtta käsile teise masina.
Hetkeks on siis kodus üks kere täiesti pulkadeks ja eemaldatud ka põhjamastiks, et leida ülesse kõik rooste kohad ning need töödelda.
Lisaks peaks jõudma esmaspäev kohale veel üks isend, et saaks ühe toimiva E28 kokku ehitada.
Projekti valmis aega täpselt määratlendu poel ja eks see suhta aega nõudvaks läheb ka.
Aga vähemalt on lootust, et üks E28 saab endale uue elu :D

Postitatud: 19 Sept 2009 18:50
Postitas raunz
Väga tubli ettevõtmine! Tahaks rohkem pilte näha nii hetkeseisust kui ka toorikust enne lammutamist. Mis mootoriga ta lõpuks tuleb? Ja kas täiesti originaal või mingid muudatused kah?

Edu, aega ja raha :P

Postitatud: 19 Sept 2009 21:13
Postitas Jaks
Mootoriks saab olema M30 3,5.
Ja sama mootoriga tuleb ka doonor. Kuigi see kere on tehasest tulnud M535.
Seega hetke plaanide kohaselt peaks kokku tulema samuti M535.

Postitatud: 19 Sept 2009 22:26
Postitas omega
Kas see on see Taneli valge M535 ?

Postitatud: 19 Sept 2009 22:37
Postitas Ruut
Igav? Otsid omale pimedateks talveõhtuteks näputööd? :) Leidsin sulle hea doonori. Dogleg, LSD ja muud jutud.
http://cgi.ebay.co.uk/BMW-M535i-AGATE-G ... 286.c0.m14

Postitatud: 20 Sept 2009 08:19
Postitas Jaks
Jah mis salata see kere on Taneli M535.
Ruut räägib õigust aga hetkeks enam igavuse üle kurta küll ei saa.
Ja doonor on olemas ka ning hetkel treileri peal teel eestsse. Seega lähipäevil peaks ka päris palju vajaliku kohale jõudma :D

Postitatud: 20 Sept 2009 19:28
Postitas Jaks
Täna sai ka veidike selle kere kallal madistatud, ning siis veidi vaadatud mis ja kus on.
Jõudsin otsusele, et kogu nina osa tõmban laiali. Eks neid kohti tuleb veel aga kõik ajajooksul.

Postitatud: 20 Sept 2009 20:17
Postitas tõnis
Madistamist jagub selle kerega, aga asi on seda väärt. Kui nina laiali tõmbad toesta ning mõõdista kere eelnevalt ära, et kokku pannes kõik mõõtu jääks.

Postitatud: 20 Sept 2009 20:24
Postitas sysi
Kas poleks mõistlikum otsida mõni hea kerega toorik?

Postitatud: 20 Sept 2009 20:44
Postitas Jaks
sysi kirjutas:Kas poleks mõistlikum otsida mõni hea kerega toorik?
No kõik on suhteline.
Ja kui sa siinset teksti lugesid siis tegelt e28 kerga isend on kohe saabumas.
Aga kahjuks pole neid M535-si kuskilt nagu võtta ka.
Kuigi jah mingi hetk mõtlesin, et vaatan kui teine isend kohal mis saab. Samas on ka see, et pealt enamvähem tunduvana võib alt suht sama välja tulla. Aga hekel on see kere täiesti paljas ja seega selle kallal hea toimetada. Ning hiljem lihtne teisest asju ajajooksul ringi tõsta.
Aga eks näis mis ja kuidas saab.
Samas on ka selline huvitav asi, et ma tegelikult ei tea isegi mis aasta isend mul hetkel treileri peal siia sõidab. Sellist infot lihtsalt polnud kirjas. Aga ega see mind eriti huvitanud ka. Peamine oli, et sealt saan hunniku vajaliku kraami, ning kes teab ehk saab sellega lihtsalt niikaua kruisidagi kuni teine kere päris valmis saab.
Aga jah tööd sellega projektiga on seda ei saa salata. Ja töötunde läheb ka määramatus koguses.

Postitatud: 21 Sept 2009 13:41
Postitas tanele28
Jõudu ja paksu rahakotti :)

Postitatud: 21 Sept 2009 13:51
Postitas Ammy69
aga asjale on ikkagi õige lähenemine.

Postitatud: 26 Sept 2009 19:02
Postitas Jaks
Nii hetkeks siis kohal veel üks isend mis tuli lõuna Saksast.
Hetkeks olen veidi sellega tutvunud ja kere on üllatavalt heas korras. Kogu kerel on näha ainult mõni pisike roostetäpp. Aga värv on katusel üpris kahjustunud.
Lisaks siis on olemas mootori alumine katte mida just paljudel pole.
Hetkeks on laiali võtud karu kõht, et vaadata mis siis seal leidub. Plokk on heas korras ja isegi hoonimis jäljed on veel nähtaval.
Läbisõiduks on kellal 270 000km.
Kere hea ja seega hetkel kohe mõtlen mida ja kuidas edasi teen.

Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 02 Okt 2009 19:36
Postitas Jaks
Hetkeks siis olen alustanud vaikselt lammutamist.
Mootor, käigukast ja mõningad muud pudinad on eemaldatud.
Ja hetke seisuga on kere heas seisus ja roostetki suht vähe esineb. Aga eks siis kui kõik laiali saab õige ettekujutuse mis seis on.
Pilt
Pilt

Postitatud: 03 Okt 2009 05:47
Postitas jx
jõudu ja jaksu ka minu poolt... ja paksu-paksu rahakotti...

Postitatud: 22 Nov 2009 21:17
Postitas Jaks
Viimased 2 kuud on mega kiire ja aega suht vähe, aga veidike ikka olen leidnud aega ka hai kallal toimetada.
Toimetamised on mitmel rindel, ehk siis toimetan kerega ja samas ka on küüned suht sügaval mootoris.
Hetkeks siis kere on pooleldi keevitatud ja seega veidi veel läheb aega kui ta päris valmis saab.
Kere pole isegi mitte pildistanud, kui mootori seis on selline.
Pilt
Pilt

Postitatud: 23 Nov 2009 10:47
Postitas Kristina5
Mootor on küll kena. Kui saladus pole, millega plokki värvisid või millega lasid värvida? Ja kas plokki ennast vist remontima enam ei pea (kui olid hoonimisjäljed veel näha)?

Postitatud: 23 Nov 2009 12:13
Postitas Jaks
Kristina5 kirjutas:Mootor on küll kena. Kui saladus pole, millega plokki värvisid või millega lasid värvida? Ja kas plokki ennast vist remontima enam ei pea (kui olid hoonimisjäljed veel näha)?
Plokk on puhastatud roostest ja vanast värvist, ning värvitud kuumuskindla värviga.

Postitatud: 23 Nov 2009 22:27
Postitas Ammy69
mootor päris kena ag kuda tegid kas jätsid kolvid ja muu kõik sisse we?

Postitatud: 23 Nov 2009 22:38
Postitas Jaks
Küljes olevad asjad on sinna juba pärast värimist paigaldatud,