1. leht 1-st
Probleemid mootoriga!
Postitatud: 11 Dets 2009 18:33
Postitas milosex
Tegemist on siis -84.a. 525i. Probleemiks on mootor, mis ei lähe pöördesse. Sai proovitud süüte keeramist ühte ja teist pidi kuid läks olukord ainult hullemaks. Samuti sai vahetatud õhu ning kütusefilter. Auto kiirendust võiksin praegu võrrelda 1,9 diisel Berlingoga. Vot nii hull on asi juba. Umbes 3000 pöörde pealt jääb nagu eriliselt kinni aga kui lased kella põhja siis läheks nagu jälle. Kohapeal tuuritades pole probleeme.
Postitatud: 11 Dets 2009 18:41
Postitas trevi
mis kütusesurve teeb`?
Postitatud: 11 Dets 2009 18:47
Postitas sysi
Palun muuda teema pealkiri sisule vastavaks
Postitatud: 11 Dets 2009 20:08
Postitas milosex
Ega seda kütusesurvet mul millegagi mõõta ei ole aga kui panna vooliku otsale pöial ette siis pritsib kõvasti.
Postitatud: 11 Dets 2009 20:52
Postitas trevi
hangi manomeeter või kalibreeri pöial ütlema, mitu bari survet tuleb.
Esmase kirjelduse järgi lihtsalt tundub, et suuremal koormusel jääb kütust puudu, seega esimese asjana tuleks ära mõõta kütusesurve ning kui see ka kohapeal on normaalne, siis peaks seda vaatama koormuse all, kus probleemid tekivad. Juhul, kui kütusesurves probleem on pm 2 varianti, kas surveregulaator või pump. Võid need uued osta ja proovida, kuid odavam on manomeeter osta (laenata vms) ja vaadata, kas kütusesüsteem on töökorras.
Postitatud: 11 Dets 2009 22:17
Postitas milosex
Ole hea ja aita selles osas, et kui suus surve peab olema?
Postitatud: 12 Dets 2009 16:35
Postitas killer666
milosex kirjutas:Ole hea ja aita selles osas, et kui suus surve peab olema?
See on surveregulaatori peal kirjas. Eks ta sinna 3-me kanti jääb.
Postitatud: 12 Dets 2009 16:49
Postitas raika5
Vaata natuke varasemat teemat "525i kütuse surve"
Postitatud: 19 Dets 2009 23:00
Postitas milosex
Kütuse surve on kontrollitud ja on korras. Kindluse mõttes proovisin teist pumpa sõitva auto pealt aga sama jama. On veel kellegil häid mõtteid, sest minu omad on otsas.
Postitatud: 19 Dets 2009 23:25
Postitas raika5
Jagajakaane võiks üle kontrollida nii seest kui väljast ja korralikult ära puhastada,küünlad küünlajuhtmed üle vaadata.Vägavabalt võib ka kuskilt lisaõhku saada jne...
Postitatud: 24 Jaan 2010 22:13
Postitas jx
õhulugeja ja aju koostöö? s.t kas antud asjade koodi lõpud lähevad kokku? endal oli vanakooli 2.5e sama jama et 3000 poos kinni, probleemiks vale õhulugeja ja aju...( ajule vaja õhulugeja vahetuse korral teha restart)
Postitatud: 25 Jaan 2010 11:15
Postitas killer666
jx kirjutas: ajule vaja vahetuse korral teha restart
Kas on ikka vaja?
Postitatud: 25 Jaan 2010 11:55
Postitas jx
sorry... jäi väike asi lisamata...
Postitatud: 25 Jaan 2010 14:58
Postitas raika5
Kuidas seda restarti ajule tehakse muidu?
Postitatud: 25 Jaan 2010 16:52
Postitas killer666
raika5 kirjutas:Kuidas seda restarti ajule tehakse muidu?
Ma arvan , et ei tehtagi .
Muidu v6etakse akujuhe paariks minutiks maha.
Postitatud: 25 Jaan 2010 17:15
Postitas jx
killer666 kirjutas:raika5 kirjutas:Kuidas seda restarti ajule tehakse muidu?
Ma arvan , et ei tehtagi .
Muidu v6etakse akujuhe paariks minutiks maha.
see ongi restart....
