1. leht 2-st

M20B20 ei käivitu

Postitatud: 03 Okt 2005 14:00
Postitas Priit
mootor enne laiali kiskumist töötas..
nüüd kaas tehtud ja kõik kokku lapatud.. tulemus- ei käivitu
pritsega 83 aasta variant e28 peal.. bensiin on sees ja jõuab pihustiteni, säde on olemas aga tundub et pihustid lihtsalt ei avane, ei saa signaali- küünlad on kuivad.
vaakumvoolikute asetuses liiga kindel ei ole, aga need ei tohiks käivitamist mõjutada.
kust viga otsida :oops:

Re: M20B20 ei käivitu

Postitatud: 03 Okt 2005 14:11
Postitas Ruut
pr117 kirjutas:bensiin on sees ja jõuab pihustiteni
kas lihtsalt jõuab, või on ka surve piisav? täpselt ei mäleta aga kusagil 3 ati juures peaks normaalselt olema. keegi parandab, kui eksin

Postitatud: 03 Okt 2005 14:15
Postitas Priit
enne laiali kiskumist oli surve sõitmiseks piisav :roll:
ja midagi peaks ikka silindrisse jõudma.. kasvõi lubama..

Postitatud: 03 Okt 2005 14:26
Postitas sysi
Süütejärjekord/jagaja asend on õiged? M20 mootori süüte paika ajamine on paras tegevus, kuna jagaja asub suht ebameeldiva koha peal.

Postitatud: 03 Okt 2005 14:30
Postitas Priit
jagaja peaks olema paigas (võimalik vaid variant et 180kraadi valesti peal) aga see ei mõjuta seda kas silindrisse bensiin jõuab.. kui jagaja paigast ära peaks sellise pika proovimise peale küünlad üle ujutama ja puterdama :? isegi benahaisu ei tunne kapotiall

Postitatud: 03 Okt 2005 14:55
Postitas sysi
Ma olen selle L-jeti suhtes väga kauge mees, aga... pihustit välja võtta ei anna - kontrollimaks avanemist?

Postitatud: 03 Okt 2005 16:56
Postitas Jaan
Sa peaksid mõnda teist bensupumpa proovima.

Postitatud: 03 Okt 2005 19:11
Postitas Sander
Jaan kirjutas:Sa peaksid mõnda teist bensupumpa proovima.
kylmäivitus pihusti vaata yle.............

Postitatud: 03 Okt 2005 19:15
Postitas Priit
usun et süüde ikka liiga paigast ära.. kes oskaks aidata?

Postitatud: 03 Okt 2005 22:16
Postitas Ruut
pr117 kirjutas:usun et süüde ikka liiga paigast ära.. kes oskaks aidata?
mis seal ikka. uuesti rihma otsakaaned maha ja kontrolli, et kõik märgid jooksevad kohakuti. iirc olid hoorattal üss märgid, kui ei siis klapikambri kaas maha ja jälgid klappide tööd. paned üss paika ja vaatad, kas jagaja rootor on esimese sililindri küünlajuhtme kohal. sega peaks süüte koha pealt kõik ok olema.

kui sul mootor lahti käis, siis võidi rihm veidi valesti peale panna. ei mäleta täpselt, kuna ca 8a tagasi sai sellel motol ise rihma vahetatud, kuid on nagu meeles, et jagajat käitas oma võll ja panin ise ka seal esimese hooga ühe hambaga mööda.

Postitatud: 04 Okt 2005 10:11
Postitas Arvo
sysi kirjutas:Ma olen selle L-jeti suhtes väga kauge mees, aga... pihustit välja võtta ei anna - kontrollimaks avanemist?
Annab välja võtta küll, töötava pihusti avanemist on näpuvahel hoides tunda ja kui bensiinisurve ka taga siis on juba silmaga näha :)
Kui bensiin tõesti silindrisse ei jõua tasub üle kontrollida pumba töö, ja pearelee (võibolla on sellel eraldi relee sissepritse jaoks, täpselt ei tea)
Kui süüde väga varajane on siis ei jõua starter hästi mootorit ringi ajada, ja hilise süütega peaks üldiselt käima vedama mootori.
Kui rihm 1 hamba võrra valesti peal peaks mootor samuti veel käima minema, kui juba rohkem siis hakkab asi klappidele ohtlikuks muutuma :roll:

Postitatud: 04 Okt 2005 13:38
Postitas Priit
rihm on kindlalt õigesti peal.. vähemalt kõik märgid ühtivad. sai rihma kolm korda ümber ka pandud, et kindel olla.
lähen nüüd üritan selle manuali järgi jagaja õigesti peale saada http://www.autozone.com/servlet/UiBroke ... 21030e.jsp

Postitatud: 04 Okt 2005 15:01
Postitas sysi
Kui süüde väga varajane on siis ei jõua starter hästi mootorit ringi ajada, ja hilise süütega peaks üldiselt käima vedama mootori.
Siiski annab jagaja ka nii valesti peale panna, et ei kippu ega kõppu.

Postitatud: 04 Okt 2005 16:25
Postitas Priit
üritasin mitu tundi.. ei saa jagajat kätte :x

Postitatud: 04 Okt 2005 16:41
Postitas sysi
On teine jah väga vastiku koha peal.
Et su tuju veelgi parandada, jagaja ajab omakorda ringi õlipumpa, seega, hooletult kakkudes võid sa õlipumbast välja kakkuda ka seda ringi ajava varda (noh, nagu mina tegin) ja siis on sul karteris üks 15cm pikk ja 5 mm läbimõõdus varras.
:roll:
Siis sa teed umbes paki suitsu (seda teed sina, kes sa ei suitseta) ja mõtled, et kuidas seda kätte saada. See on võimalik õlipunni august, muuseas, välja meelitada, magnetiga. Kõvemad mehed on sellega hakkama saanud (wasn't me).
Aga põhimõtteliselt, saad märkide (väändevõngete summutil ja nukarattal) järgi vaadata ju, et kus jagaja "nokk" on, kui märgid paigas. Jagaja kaant saab vaid ühte moodi peale panna selle järgi saad vaadata, kas on esimese silindri juures või mitte (kuna nukk käib 2x aeglasemalt kui vänt, siis peab esimene silinder olema ikka tööfaasis kah).
St, et sa ei saa ju jagajat lihtsalt august kätte - varasemaks/hilisemaks saad kuskil 30' ulatuses keerata?

Postitatud: 04 Okt 2005 18:41
Postitas Priit
kas jagaja ei käi omakorda kaks korda aeglasemalt kui vänt (ühe vända ringi jooksul teeb jagaja pool ringi)?
igaljuhul sain nii, et märgid kõik paigas (esimene ja viimane silinder üleval surnd) ning sel hetkel jagaja märk paigas, aga ikka ei käivitu..
tunnen end üsna lollina juba
ja veel- sisselase ja õhufiltri lõdvik on bensiini täis peale igat käivitamist.. mootor aga isegi ei luba

Postitatud: 04 Okt 2005 19:04
Postitas sysi
Sul ei pruugi olla mootor töötaktis siis ju... st et jagaja peab olema esimese silindri juures nii, et klapid on kinni (õlikorgi august ehk saab nookurit liigutada - kui saab, siis on töötaktis, kui ei, siis mitte).
Jah, jagaja käib 2x aeglasemalt kui vänt ehk sama kiiresti kui nukk ehk iga nuka tiiru kohta on 1 jagaja tiir.

Postitatud: 09 Okt 2005 17:38
Postitas Priit
ikka sama jama.. kõik on olemas.. pihustid pihustavad, säde on ilus, mootor on töötaktis jagajaga
isegi ei luba. vedasin teda täna kilomeetri jagu käima, eimidagi.
kust pihustid signaali saavad.. vändalt? ehk pihustavad vales taktis jagaja suhtes?

Postitatud: 09 Okt 2005 17:50
Postitas Ruut
kummaline kotermann. aga juhtub igat.
tuttaval ajasime passatil samamoodi mitu päeva käivitumisprobleemi taga. lõpuks tuli välja, et süüteküünlad olid "hapuks läinud" kusjuures õhus oli säde olemas aga silindris surve all enam mitte.

Postitatud: 09 Okt 2005 17:54
Postitas Priit
palju see küünlajuhtmete takistus peaks olema et nad veel silindrisse korraliku sädeme tekitaks?