1. leht 3-st

BMW e28 528i, 1985, redline

Postitatud: 27 Veebr 2010 19:14
Postitas redline
Soetasin sellise bemari, kere üldiselt heas korras, eest natuke karbi äärt (ca 15-20cm) ära tõstetud. Mootor käib vaikselt ja ühtlaselt.
Plaanid siis järgmised:
Keretööd korralikult ära teha
Mootoriks V8 4.0, 5 käiguline manuaalkast
Sillad powerfleks ja custom puksid
Vedrustus coiloverid
Suuremad pidurid
Sidurikorv Audi AAN+ BMW 530 V8 ketas
Väljast jääb stock, kui saan siis M-tech, alpina, BBS stanged vms, ühesõnaga originaalilähedane.
Paar pilti hetkeseisust:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 27 Veebr 2010 19:43
Postitas meelis k
Juba on lambanahkne hundikutsikas 524td-ks ümber ristitud :D.

Üle keskmise korraliku välimusega e28.
Loodan, et teostus tuleb korralik ning üks huvitav aparaat tänavatel õige pea liiklemas.

Postitatud: 27 Veebr 2010 19:53
Postitas redline
Kui e30 kere valmis saab, võtan selle ette. Enne kahjuks pole võimalik, kuna kaks kolmandikku põrandast valamata ja pole lihtsalt ruumi.

Postitatud: 27 Veebr 2010 20:39
Postitas Toivoku
Ikkagi kyss,et miks oma vanale sinisele peale ei tõstnud seda 4,0 mootorit?

Postitatud: 27 Veebr 2010 20:43
Postitas redline
See V8 ongi seal peal praegu :D
Et rohkem küsimusi ei tekiks, siis ma olen niiöelda sellest välimuse ehitamisest välja kasvanud ja hindan originaali :)

Postitatud: 27 Veebr 2010 23:28
Postitas karu
oli aeg juba :D

Postitatud: 28 Veebr 2010 01:14
Postitas alando
Sinna see oksjoni pill rändaski!

Postitatud: 28 Veebr 2010 09:14
Postitas khan
Sai ka seda masinat platsil vaatamas käidud (puhtjuhuslikult juba mõnda aega tagasi) ja no kohe üldse ei jätnud ükskõikseks see masin mind. Kere tundus ülihea ja auto kohe säras kuidagi.

Saatsin omanikule PSi ka

Postitatud: 03 Mär 2010 11:57
Postitas jx
mis salongiga plaanis?

Postitatud: 03 Mär 2010 21:38
Postitas redline
Ei mdiagi erilist, õlikässar, sportlikumad istmed(ühed olemas, aga uued katted vaja panna), mõni lisanäidik( õlirõhk, õlitemp, jahutusvedeliku temp)
Kindlasti jääb selle mootoriga mingi hetk jõudu väheks ja tuleb ka laadur paigaldada, aga see kaugem tulevik. Enne proovin MS´le üle minna ja korralikult vabalthinagava seadesse saada, ehk jõuab järgmise aasta numbri sees seda :P

Postitatud: 07 Mär 2010 21:38
Postitas redline
See siis selle auto uus süda :)

Pilt

Postitatud: 08 Mär 2010 18:32
Postitas kustas
Käigukast on 530 V8 oma?

Postitatud: 08 Mär 2010 21:01
Postitas Smurff
redline kirjutas:See siis selle auto uus süda :)

Pilt
Näh :roll: Hakkab pihta jälle :lol: . Originaal ei kõlba?
Julgen ennustada, et kui sinna V8 vahele paned, siis umbes 5 või 8 aasta pärast tõstetakse see V8 vahelt ära jälle ja hakatakse originaal mootorit otsima. Nagu siin üks kuuesajane oli. V12 oli vahel ja nüüd pannaks/pandi tehase kone tagasi originaalsuse eesmärgil :lol: . Aga noh peaasi, et majandustegevus käib, siis on kõik õnnelikud. :wink:

Postitatud: 09 Mär 2010 12:39
Postitas redline
kast 730/530 oma jah.
Mootorit ma kindlasti ei taha 2.8 sinna jätta, sellega ei jõua edasi liikuda :lol:

Postitatud: 09 Mär 2010 14:31
Postitas E28
Said sa sõita ka oma eelmise 540-ga, et kuda see sidur oli audi korviga? Kas see oli bolt on lahendus?
Edu ehitamisega 8)

Postitatud: 09 Mär 2010 18:42
Postitas redline
Sain sõita küll, aga siis oli 530 sidurikorv. See jäi muidugi lahjaks :D
Audi AAN korvi jaoks tuleb ainult difti ka poldi augud puurida (seda siis 265mm hooratta puhul)
Võimalik et tuleb custom hooratas ka, seda siis alumiiniumist :)

Postitatud: 15 Apr 2010 13:48
Postitas redline
Vahepeal siis natuke asju ostetud. Võtsin julguse kokku ja tõin poest siis AAN korvi ja 240mm BMW ketta :)
Kerel sai vahepeal survepesuriga kapotialune puhtaks lastud, saab paremini tegutseda seal.
Töö järjekord siis järgmine:
Hooratta tööpind töödelda, sidur külge sobitada. Hetkel custom hoorattaga ei tegele, seda jõuab hiljem :)
Mootor peale sobitada, kus kere lõikumist minimaalselt teha.
Kui mootori osa paigas, siis kere puhtaks üleliigsest ja keretööd.
Pildimaterjali tuleb ka nädalavahetusel, siis on seebikarp mida kätte haarata :)

Postitatud: 18 Apr 2010 14:48
Postitas redline
Loodame et peab ka siis kuni ratasteni :)
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 20 Juun 2010 18:54
Postitas redline
Selle autoga vahepeal ka ühtteist tehtud. Mootor on sobitatud paika, pidurisüsteem on paigas ja karbipoolne väljalase enamvähem valmis.
Kollektor vaja veel üle käiata ja lihvida, siis peaks hea saama :)
Kuna roolikarp siin pool, siis ruumi väga minimaalselt ja mõtlengi praegu, et kuidas isoleerida soojuse eest roolikarpi ennast. Üks variant oleks kollektori teip, aga see lisab jällegi kollektorile jämedust juurde ja seda ruumi seal pole. Teine variant mingisugune aluplekk?
Pilt

Postitatud: 20 Juun 2010 20:34
Postitas raunz
Aluplekki kasutatakse ka originaalis kuumakaitseks, näiteks E34-l õõtshoobade peal aluplekist kaitse.

Edu aretamisel igatahes, jään lõpp-produkti ootama :P