1. leht 1-st

e28 tagasilla puksid

Postitatud: 15 Mär 2010 20:36
Postitas raits85
tervist.oleks siis vaja oma e28sal ära vahetada need suured tagasilla puksid,aga kuna pole neid varem vahetanud siis äkki oskab keegi head nõu anda et kuidas oleks kõige lihtsam jne. Ette tänades Raits.

Postitatud: 15 Mär 2010 20:57
Postitas trevi
Kõige lihtsam on sillatala alt ära, pressi all välja ja pressi all uued sisse.

Postitatud: 15 Mär 2010 21:34
Postitas raits85
tänud.aga ilma sillatala alt ära võtmata on ka võimalik neid vahetada v? ja kui metsiku jõuga nad seal sees on?

Postitatud: 15 Mär 2010 21:43
Postitas jx
alt pead kohe kindlasti võtma sillatala, ja kõige lihtsam ja kodusem viis on puksid välja põletada( kui oled parajalt kuumutanud/põletanud oled suuteline need välja lööma), sisse pressida kõige lihtsam kruustangide vahel, soovitavalt pane puksi ja tala vahele määret= närvide säästmine... kui leiad pressi siis saab sellega sisse ja välja pressida...

Postitatud: 15 Mär 2010 21:53
Postitas Ammy69
põletamine on natuke halb varjant kuna metall muudab kohe oma omadusi. seega muutub pehmeks. mina lõin suure kuvaldaga välja. peab aint jälgima et ei lööks tala kõveraks. press on kõige ohutum ja tehniliselt õigem teema.

Postitatud: 15 Mär 2010 21:54
Postitas raits85
ok.homme õhtul lähen hakkan kompunnima eks siis paistab mis sellest välja tuleb

Postitatud: 15 Mär 2010 22:19
Postitas jx
kui nüüd pehmusest rääkida siis koolis räägiti midagi vastupidist, kll aga muutub hapramaks...

Postitatud: 15 Mär 2010 22:31
Postitas redline
välja olen võtnud põletamisega
NB!Sisse pannes ei tohi kasutada õli baasil määrdeid, tuleks kasutada vedelseepi vms. Esiteks õliga võib see puks välja tulla ja teiseks õli mõjub kummist asjadele halvasti kui kauaks sinna peale jääb.

Auto all saab ka gaasipõletiga neid välja, aga peab olema ettevaatlik. Tegelikkuses olemas selleks tõmmits.

Postitatud: 15 Mär 2010 22:52
Postitas Cardo
Ja roostet jätkub kauemaks !!

Ja ma kujutan ette kui mõnus on see põletamise protsetuur, nina on vist 2 nädalat pölend sea haisu täis, 5 minutit tõmmitsaga lustida on palju igavam.

Postitatud: 15 Mär 2010 22:52
Postitas airhead
ise olen siiani hakkama saanud improviseeritud tõmmitsatega, nende suurte pukside peal töötab hästi m16 keermevarras ja jupp sbivas mõõdus toru.
Määrdeks sobib minuarust kõikidele puksidele ideaalselt nn. santehniku määre (kanalisatsiooni torude määre)

Postitatud: 15 Mär 2010 23:10
Postitas redline
tõmmitsa ja põletamise vahe ongi ajakulu. Põletades saab ka nii teha, et ei kahjusta kere, aga mis sillatalasse puutub, siis see roostetab küll jah.

Postitatud: 16 Mär 2010 12:22
Postitas Ammy69
seda põletades tean omast käest. minu talaga oli nii vist tehtud et no mingi 3 või 4 milli oli ikka väga tugev rooste kui mitte rohkem, seega lihtsalt seisab ja ootab kuna sellega tegeleda viitsin. toonoril oli korralikum ja läks seega ka käiku.

Postitatud: 16 Mär 2010 19:23
Postitas taaviyx
terv!!!
mina vahetasin sillatala pukse nii,et otsisin täpse läbimõõduga toru ja lõin suure haamriga välja,(mul vedas kuna silla puksid olid nii kutud,et tulid lihtsalt välja:D)
uued puksid tegin seebiveega kokku ja pressisin kruustangide vahel sisse!

Postitatud: 16 Mär 2010 22:01
Postitas alando
airhead kirjutas:ise olen siiani hakkama saanud improviseeritud tõmmitsatega, nende suurte pukside peal töötab hästi m16 keermevarras ja jupp sbivas mõõdus toru.
Määrdeks sobib minuarust kõikidele puksidele ideaalselt nn. santehniku määre (kanalisatsiooni torude määre)
Lisaks veel juurde Bauhofist soetatud suured seibid ja mutrid. Tööriistadest oli abiks nn. tiigersaag. Väga edukalt ja suht ruttu sai tõstuki peal ära vahetatud. Samamoodi sai ka E34 need vahetatud!

Postitatud: 21 Mär 2010 17:07
Postitas raits85
sain siis paar päeva tagasi oma e28n puksid ära vahetatud.sillatala alt ära ei võtnud,õnneks olid vanad puksid nii läbi et sai keskosa kätte,seejärel suruõhu meisliga lõin ülejäänud puksi jäänused välja.edasi oli juba lihtne uus puks määrdega kokku ja surusin lihtsalt tungiga sisse.lihtne töö see polnud ja oli ikka tükk tegemist et vanad kätte saada.kokku kulus 2 puksi vahetuseks ca 4-5 tundi.tänud kõigile kes omapoolset nõu jagasid.

Postitatud: 21 Mär 2010 17:28
Postitas tõnis
raits85 kirjutas:sain siis paar päeva tagasi oma e28n puksid ära vahetatud.sillatala alt ära ei võtnud,õnneks olid vanad puksid nii läbi et sai keskosa kätte,seejärel suruõhu meisliga lõin ülejäänud puksi jäänused välja.edasi oli juba lihtne uus puks määrdega kokku ja surusin lihtsalt tungiga sisse.lihtne töö see polnud ja oli ikka tükk tegemist et vanad kätte saada.kokku kulus 2 puksi vahetuseks ca 4-5 tundi.tänud kõigile kes omapoolset nõu jagasid.
Ja oleks pisut nuputanud, pisikese rakise kokku pannud, oleks olnud 2 puksi alla tunni vahetatud :wink: