1. leht 2-st

Pöörded üleval.

Postitatud: 04 Apr 2010 20:12
Postitas -Myyr-
Mure selline et algselt olid pöörded mingi 800 lähedal.
Nüüd üle 1000 ja peaegu ka 2000.

Mis võib viga olla ?

Näiteks mis oli veel imelik, võtan õlivarda välja..pöörded vajuvad alla.
Voolikud on kõik üle vaadatud..lisa õhku ei saa..ei oska mitte midagi arvata..
Ja kui juhuslikult keegi teab mis oleks süüte järjekord

Eestpoolt tahapoole 520i'l 2.0 92kw mootoril


Aitäh.

Postitatud: 04 Apr 2010 20:20
Postitas jx
kui keerad õlikorgi maha peabki pöörded alla vajuma, pöörded kinni tühikäigus mis järelikult ei täida oma ülesannet( juhul kui reguleerimine midagi ei anna), süüte järjekord sisselaske ämbliku peal...

Postitatud: 04 Apr 2010 20:25
Postitas -Myyr-
Ok

Uurin homme.

Postitatud: 04 Apr 2010 21:44
Postitas Ruut
Vale süütejärjekord on nüüd küll viimane asi, millest tühikäigu pöörded tõusevad.
Kas tühikäik on kõrge ka siis, kui mootor on saavutanud töötemperatuuri? Kui jutt käib külmast mootorist, siis ma sellele probleemile erilist tähelepanu ei pööraks. Mul oma M20B20 käib ka suht kõrgel tühikäigul kui temperatuuri osuti sinises on.

Postitatud: 04 Apr 2010 22:06
Postitas -Myyr-
Süüte järjekord ei lähe selle pöörde teemaga kokku.

Korraks oli vaja teada: )

Külmalt isegi on madal

Mida soojemaks nagu..seda kõrgemaks.

Panin mootori käima . natuke aega käis olid pöörded u 800 ja alla tuhande.
Aga kui soojemaks ja natuke aega sõita sai.. tõusid üle tuhande..ja peaaegu 2000'ni välja..

Tühikäigu mootori puhastamine vast aitab, kui aega leian võtan ette selle.

Postitatud: 04 Apr 2010 22:27
Postitas Ruut
Sellisel juhul pakun, et temp andur pees ja seetõttu külmkäivituspihusti on pidevalt järgi. (Pakkumine ei pretendeeri absoluutsele tõele :) )

Postitatud: 04 Apr 2010 22:30
Postitas -Myyr-
tempi anduri pistik on tõepoolest puruks otseses mõttes..vaevu seisab otsas..ja tosool on lekkinud kusagilt vooliku otsast.

Umbkaudu tean millega arvestada.

Tänud :)

Postitatud: 04 Apr 2010 22:39
Postitas Ruut
neid andureid peaks seal olema paar tükki. üks mis annab kelladele infi ja teine pritsele.

Postitatud: 04 Apr 2010 22:50
Postitas -Myyr-
tean vist..et üks peaks olema kohe raika juures.. mis vist kinnitub mingi värgi külge seal :D ei oskagi nimetusi kohe öelda.

teist ei tea

Postitatud: 08 Apr 2010 19:29
Postitas -Myyr-
Miski ei aita.

Tühikäigu mootor on puhtaks tehtud..keratud nii et pöörded nii madalal kui saab, voolikud üle vaadatud..mitte midaig

Kui palju pöörded süütest olenevad ?

Postitatud: 08 Apr 2010 21:02
Postitas Ruut
Ruut kirjutas:Sellisel juhul pakun, et temp andur pees ja seetõttu külmkäivituspihusti on pidevalt järgi. (Pakkumine ei pretendeeri absoluutsele tõele :) )
Kas ja kuidas pihustit kontrollisid?

Postitatud: 08 Apr 2010 21:20
Postitas -Myyr-
mm ei ole kontrollinu..

Pmst kui temp andur peaks pees olema..peaks külmkäivitus pihusti koguaeg töötama.

Ja kui küljest võtan siis ei jää ta seisma ega pöörded ei muutu.

Praegu sain nii madalamaks et keerasin tüh.käigu mootorist ja paar voolikut vahetasin ära mis olid mõralised.

Panin mootori käima, umber minut läks mööda ja pöörded läksid 2000'e peale välja jälle.
Olen ka mõelnud piiraja keeramisest natuke maha.

ei oska kusagilt midagi teha.

Mis pihusteid sa mõtled.. ikka neid mis mootoris :D?

Postitatud: 09 Apr 2010 00:21
Postitas mask
-Myyr- kirjutas:mm ei ole kontrollinu..
Panin mootori käima, umber minut läks mööda ja pöörded läksid 2000'e peale välja jälle.
Olen ka mõelnud piiraja keeramisest natuke maha.

ei oska kusagilt midagi teha.
Võta sellelt õnnetult külmkäivituse pihustilt lisaks pistikule ka voolik küljest ära (pime ette klambriga). See on selline turvalisuse tagamise pihusti _eriti_ külmade ilmade puhuks, reaalselt seda praeguse välistemperatuuriga tarvis pole, seepärast saad katsetamiseks selle ajutiselt täiesti muretult eemaldada ja sellega ühe vea välistada.
Lisaks juhib seda eraldi taimeriga relee, mootori temperatuuri andurist ei sõltu see kuidagi. Ainuke variant on selline, et see pihusti lekib. Seda teeks ta aga nii külmalt kui soojalt ühtmoodi.

Mootori temperatuuri andur mõõda testriga üle. Külmalt (0 kraadi) juures peab takistus olema 7-10kilo-oomi, soojal mootori 200-400oomi.

Kui ikka pole tulemust, siis järgmises etapis mõõda süütenurka stroboga. Kui see on väga mööda, siis võivad mootori töös täiest müstilised-ebaloogilised anomaaliad esineda.


-= mask =-

Postitatud: 09 Apr 2010 18:33
Postitas -Myyr-
millegagi veel saab mõõta kui stroboga? kodus pole kahjuks väga selliseid asju ja tööriistad on nagu piiratud..kuna lihtsalt ei ole:D

Postitatud: 09 Apr 2010 19:09
Postitas -Myyr-
vist leidsin vea üles.
Võttes ühe tempi anduritest küljest , sureb ta täitsa välja
ootan uut andurit..ehk aitab vahetus:P

Postitatud: 09 Apr 2010 19:27
Postitas trevi
ajule inffi andva temp anduri küljest pistiku ära võtmine peabki välja suretama. Ära eelda, et mootor ilma anduriteta töötama peaks. Mõõda parem selle sama anduri kahe klemmi vaheline takistus oommeetriga töösooja mootoriga. Kui see on vahemikus 200-400 oomi, siis järelikult pole alust andurit süüdistada.

Postitatud: 09 Apr 2010 20:05
Postitas -Myyr-
ta peaks ju ka teise tempi anduri puhul välja suretama ?

Postitatud: 09 Apr 2010 20:10
Postitas trevi
3 andurit. Üks annab spidoplokis temp seierile asendi. Teine annab ajule teada temperatuurist ja kolmas majandab külmkäivituspihustit. Kui Esimesel või viimasel pistik ära võtta, ei arva aju sellest midagi.

Postitatud: 09 Apr 2010 20:40
Postitas -Myyr-
nojah..
Ma ei oska mitte midagi enam arvata, kus või milles võib viga olla.

Postitatud: 09 Apr 2010 20:45
Postitas trevi
kas pöörded läksid üles ilma midagi näppimata?

ma m20-ga pole hästi kursis, kas seal on vaakumiga jagaja? sel juhul kas vaakumi membraan on terve.