1. leht 1-st

k: milliselt mudelilt on differ pärit?

Postitatud: 21 Okt 2005 19:52
Postitas Ruut
Kas keegi oskab välimuse järgi öelda, kas differ on pärit e23 või e28 alt?

Pilt
Pilt

nagu ma olen aru saanud ei ole neil mudelitel difrid omavahel vahetatavad. Aga kas sisud oleks vahetatavad? On kellelgi kogemusi?

Postitatud: 21 Okt 2005 20:21
Postitas Mart
E23 pealt/alt pärit

Postitatud: 21 Okt 2005 20:31
Postitas Ruut
krt, seda ma arvasin. järelikult ei sobi. ja realoem järgi ei saa vist ka sisu ringi tõsta.

Postitatud: 21 Okt 2005 20:40
Postitas Mart
Ma pole 100% kindel, aga e28-l on tagumine kaan kindlasti teise kujuga.

Postitatud: 22 Okt 2005 00:22
Postitas lamp
Ma kaldun ka sinna e23 poole, minu meelest on sellelt möned pistikud puudu kuigi selle nurga alt kust pildid tehtud suht raske täpset pilti saada :S

Postitatud: 22 Okt 2005 13:01
Postitas Allan L
see võib e28 differ olla küll, sest e28-l kahte variant tagumisi kaasi, pildil siis tegemist uuema tüübi diffriga,vanematel on tagumine kinnitus kaane keskel!

Postitatud: 22 Okt 2005 13:41
Postitas Ruut
ju ta ikka on siis e23 pealt pärit. omanik ise ei olnud esialgu kindel milliselt masinalt see on aga lõpuks arvas, et 86a 735i pealt. tegu siis LS diffriga

Postitatud: 14 Nov 2005 13:54
Postitas Jaan
Kas sisud mitte kõigil omavahel vahetatavad polnud...?

Postitatud: 14 Nov 2005 16:41
Postitas indrek
E28 535/M535-e all samasugune reduktor.Õli lisamine tagakaane kaudu,õli välja korpusest alt.Sisud on vahetatavad E23/E24/E28/E32/E34.Vanemad kui 84a. ei tea öelda.

Postitatud: 14 Nov 2005 18:49
Postitas Ruut
indrek kirjutas:E28 535/M535-e all samasugune reduktor.Õli lisamine tagakaane kaudu,õli välja korpusest alt.Sisud on vahetatavad E23/E24/E28/E32/E34.Vanemad kui 84a. ei tea öelda.
krt küll, et nii hilja sellist tagasisidet saab. Keegi siinsetest inimestest just kõva häälega rääkis, et e23 ja e24/e28 reduktorid ei ole ristkasutatavad.
ja tuligi odavast LSD-st suu puhtaks pühkida :(

See sisude vahetatavus sõltub difri koja suurusest

Postitatud: 14 Nov 2005 19:10
Postitas tanele28
Ruut kirjutas:
indrek kirjutas:E28 535/M535-e all samasugune reduktor.Õli lisamine tagakaane kaudu,õli välja korpusest alt.Sisud on vahetatavad E23/E24/E28/E32/E34.Vanemad kui 84a. ei tea öelda.
krt küll, et nii hilja sellist tagasisidet saab. Keegi siinsetest inimestest just kõva häälega rääkis, et e23 ja e24/e28 reduktorid ei ole ristkasutatavad.
ja tuligi odavast LSD-st suu puhtaks pühkida :(

See sisude vahetatavus sõltub difri koja suurusest

Eks neid LSDsid tuleb veel müüki nii, et ära heida meelt veel

Postitatud: 14 Nov 2005 19:29
Postitas indrek
E28 kolm eri suurust reduktoreid 518/520 väike korpus
524/525/528 keskmine
535/M535 suur korpus,selle sisu siis saab vahetada E23/E24/E32/E34 või sobiva ülekande valida.

Postitatud: 14 Nov 2005 19:29
Postitas Ruut
vazrider kirjutas:Eks neid LSDsid tuleb veel müüki nii, et ära heida meelt veel
Ega ma selle pärast veel meelt heida. Lihtsalt oli mõistliku hinnaga pakkumine. Eestis paistab neid üldse vähe liikvel olema ja pidevalt KB ja Soovi ei viitsi kammida. Saksa turul kipuvad hinnad suht kirved olema: e30 LSD jääb sinna 200+300 EURi kanti ja e28 on vähe liikvel hinnad 150-250. Lisaks veel transa.

Aga e21 LSD hinnad on head ca 4-500 EURi

Mul tekkis soov oma e24 LSD alla keerata, et näha kas on ringrajal sõitmisel oluline vahe. Aare EBK foorumis väitis, et ilma LSD-ta on ilmvõimatu sõita. Samas Autocrossingul Saugal suutsin ma temast, p...s pidurisüsteemiga, stock mootoriga ja LSD-ta, üle 5 sek kiirem olla.

ühele e30 LSD-le vist saan siiski küüned taha

Postitatud: 14 Nov 2005 19:33
Postitas Ruut
indrek kirjutas:E28 kolm eri suurust reduktoreid 518/520 väike korpus
524/525/528 keskmine
535/M535 suur korpus.
siis peaks ka 635-l olema suur korpus aga minuarust ei ole seda mitte. vähemalt tagumine kaas on suht sile