.
Postitatud: 24 Okt 2005 19:15
,
Kui töökindlust taga ajad on M30-ga tõesti vähem muret - nukka aetakse ringi ketiga - kui keti ja leevendi ära vahetad sellega muretu. Samuti on M30 resurss ka muus osas veidi suurem.sass85 kirjutas: enda arvates on m30 ikka vähe töökindlam jõuallikas............
m20b25 füüsiliselt istub sinna küll aga juhtmepuu võib teine olla. kui juba mingit vahetust kaalud, siis samahästi võid panna 3,5 l m30.sass85 kirjutas:põhimõtteliselt peaks m20 525i e28 vahele istuma 1:1 kuna 525e ju m20 mootoriga
enda arvates on m30 ikka vähe töökindlam jõuallikas............
m 30 3.5 annab ottsida eestimaa pinnalt .Ruut kirjutas:m20b25 füüsiliselt istub sinna küll aga juhtmepuu võib teine olla. kui juba mingit vahetust kaalud, siis samahästi võid panna 3,5 l m30.sass85 kirjutas:põhimõtteliselt peaks m20 525i e28 vahele istuma 1:1 kuna 525e ju m20 mootoriga
enda arvates on m30 ikka vähe töökindlam jõuallikas............
töökindluse osas olen Arvoga sama meelt - pole sellele m20 midagi ette heita. Eks kõik sõltub sellest, mida eelmised omanikud on teinud või tegemata jätnud.
viimase paarikümne aasta probleemseim mootor bemmil on vist olnud M40 ja siis see V8 nikasili probleemiga aga sellest pole siin eestis kuulda olnud.
Nende kahe vahele võiks panna vabalt veel M50 mootori... mehaaniline osa on küll pommikindel aga siemensi pritsega on probleeme palju.Ruut kirjutas: viimase paarikümne aasta probleemseim mootor bemmil on vist olnud M40 ja siis see V8 nikasili probleemiga aga sellest pole siin eestis kuulda olnud.
Olen ise ca 2 aastat M50B25 mootoriga sõitnud ja ühtegi paha sõna ei saanud küll öelda. Vaid tavapärane hooldus. Vaid õli hakkas lõpuks liiga palju võtma aga lahti tõmmata asja ei viitsinud.Arvo kirjutas:Nende kahe vahele võiks panna vabalt veel M50 mootori... mehaaniline osa on küll pommikindel aga siemensi pritsega on probleeme palju.
Seitsmeseid peaks ikka ju siin-seal vedelema ja neil oli 3,5 suht tavaline. Leegitorude kohta ei oska öelda aga arvan, et ei istu. Vaata näiteks RealOEM -st piltide pealt, kas on erinevusi.sass85 kirjutas:m 30 3.5 annab ottsida eestimaa pinnalt .
kas siis m20 puhul istuvad samad leegitorud mis minu 525i ?
No ju sind siis õnnistati Bosch-gaRuut kirjutas: Olen ise ca 2 aastat M50B25 mootoriga sõitnud ja ühtegi paha sõna ei saanud küll öelda.
Ruut kirjutas:Seitsmeseid peaks ikka ju siin-seal vedelema ja neil oli 3,5 suht tavaline. Leegitorude kohta ei oska öelda aga arvan, et ei istu. Vaata näiteks RealOEM -st piltide pealt, kas on erinevusi.sass85 kirjutas:m 30 3.5 annab ottsida eestimaa pinnalt .
kas siis m20 puhul istuvad samad leegitorud mis minu 525i ?
Minuteada on M30 ja M20 mootoritel see sumbutivärk veidi erinevalt projekteeritud aga kui asja ühendatud saad eks käima läheb ta kindlastisass85 kirjutas: kysiks siis pigem nii ,kas summuti komplekt hakkab istuma m20 mootorile alates leegitorudest?
Peenemad sisselaske pordid kaanes, väiksemad klapid, vist on väljalaske pool kah peenem kui m20b25-lsass85 kirjutas:aga mis asi selle eta mootori (m20b27) ära kohib?
Arvo kirjutas:Peenemad sisselaske pordid kaanes, väiksemad klapid, vist on väljalaske pool kah peenem kui m20b25-lsass85 kirjutas:aga mis asi selle eta mootori (m20b27) ära kohib?
1:1'le ei istu. 2,5 kaanes on suuremad ja natuke teise kujuga põlemiskambrid.sass85 kirjutas:aga kui pea 2,5 oma panna mis siis juhtub?
kas istub ja kuidas istub?
nuga kirjutas:1:1'le ei istu. 2,5 kaanes on suuremad ja natuke teise kujuga põlemiskambrid.sass85 kirjutas:aga kui pea 2,5 oma panna mis siis juhtub?
kas istub ja kuidas istub?
Eta'l oli vist standardis 200 valunumbri lõpuga pea? Sama pead kasutati e21'e 6-sil. mootoritel. Kõige lihtsam viis eta mootor kurjaks ajada oleks e30 2,0/2,3 plokikaas koos sisselaskekollega. See on valunumbri lõpuga 731. 2,5 kaane valunumbri lõpp on 885. 2,5 kaanega on veel see häda, et seda peab tikutulega otsima ja hinnad on (vähemalt 200 ja 731 kaantega võrreldes) laes
Klapid on jah 2,5'l suuremad.sass85 kirjutas:et siis e21 nookurid peaksid istuma 2,5 kaande,aga kalpid mitte?
raimo kirjutas:mina müüks selle m20b25 mootori maha. sest see kaan on seal rohkem väärt kui ülejäänud jupid kokku. peale paneks mõne m30 millele pulkasid rohkem leidub.
kui m30 kaks tükki siis mis veel mõeldasass85 kirjutas:m30b25 mootoreid on mul kakstykki, ja põhimõtteliselt saadaval,yks on neist on aint weel auto peal.