1. leht 2-st

.

Postitatud: 24 Okt 2005 19:15
Postitas Sander
,

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitatud: 24 Okt 2005 22:09
Postitas Arvo
sass85 kirjutas: enda arvates on m30 ikka vähe töökindlam jõuallikas............
Kui töökindlust taga ajad on M30-ga tõesti vähem muret - nukka aetakse ringi ketiga - kui keti ja leevendi ära vahetad sellega muretu. Samuti on M30 resurss ka muus osas veidi suurem.
Kui auto kiirendusomadused on olulised on 2,5 m20 igati parem valik -m30-st paarkümmend kilo kergem ning 20 lisahobujõudu annavad tunda. Ja ega töökindlusega seal kah mingeid tõsiseid probleeme pole, kui hammasrihm ja õli õigeaegselt vahetatud käib see mootor ilma kap.remondita kuni 400 000 km.

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitatud: 24 Okt 2005 22:34
Postitas Ruut
sass85 kirjutas:põhimõtteliselt peaks m20 525i e28 vahele istuma 1:1 kuna 525e ju m20 mootoriga
enda arvates on m30 ikka vähe töökindlam jõuallikas............
m20b25 füüsiliselt istub sinna küll aga juhtmepuu võib teine olla. kui juba mingit vahetust kaalud, siis samahästi võid panna 3,5 l m30.
töökindluse osas olen Arvoga sama meelt - pole sellele m20 midagi ette heita. Eks kõik sõltub sellest, mida eelmised omanikud on teinud või tegemata jätnud.

viimase paarikümne aasta probleemseim mootor bemmil on vist olnud M40 ja siis see V8 nikasili probleemiga aga sellest pole siin eestis kuulda olnud.

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitatud: 25 Okt 2005 06:15
Postitas Sander
Ruut kirjutas:
sass85 kirjutas:põhimõtteliselt peaks m20 525i e28 vahele istuma 1:1 kuna 525e ju m20 mootoriga
enda arvates on m30 ikka vähe töökindlam jõuallikas............
m20b25 füüsiliselt istub sinna küll aga juhtmepuu võib teine olla. kui juba mingit vahetust kaalud, siis samahästi võid panna 3,5 l m30.
töökindluse osas olen Arvoga sama meelt - pole sellele m20 midagi ette heita. Eks kõik sõltub sellest, mida eelmised omanikud on teinud või tegemata jätnud.

viimase paarikümne aasta probleemseim mootor bemmil on vist olnud M40 ja siis see V8 nikasili probleemiga aga sellest pole siin eestis kuulda olnud.
m 30 3.5 annab ottsida eestimaa pinnalt .
kas siis m20 puhul istuvad samad leegitorud mis minu 525i ?

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitatud: 25 Okt 2005 08:11
Postitas Arvo
Ruut kirjutas: viimase paarikümne aasta probleemseim mootor bemmil on vist olnud M40 ja siis see V8 nikasili probleemiga aga sellest pole siin eestis kuulda olnud.
Nende kahe vahele võiks panna vabalt veel M50 mootori... mehaaniline osa on küll pommikindel aga siemensi pritsega on probleeme palju.

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitatud: 25 Okt 2005 08:52
Postitas Ruut
Arvo kirjutas:Nende kahe vahele võiks panna vabalt veel M50 mootori... mehaaniline osa on küll pommikindel aga siemensi pritsega on probleeme palju.
Olen ise ca 2 aastat M50B25 mootoriga sõitnud ja ühtegi paha sõna ei saanud küll öelda. Vaid tavapärane hooldus. Vaid õli hakkas lõpuks liiga palju võtma aga lahti tõmmata asja ei viitsinud.

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitatud: 25 Okt 2005 08:58
Postitas Ruut
sass85 kirjutas:m 30 3.5 annab ottsida eestimaa pinnalt .
kas siis m20 puhul istuvad samad leegitorud mis minu 525i ?
Seitsmeseid peaks ikka ju siin-seal vedelema ja neil oli 3,5 suht tavaline. Leegitorude kohta ei oska öelda aga arvan, et ei istu. Vaata näiteks RealOEM -st piltide pealt, kas on erinevusi.

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitatud: 25 Okt 2005 09:14
Postitas Arvo
Ruut kirjutas: Olen ise ca 2 aastat M50B25 mootoriga sõitnud ja ühtegi paha sõna ei saanud küll öelda.
No ju sind siis õnnistati Bosch-ga :) Siemensiga M50 omanikele on BMW-klubi foorumis tehnilise all oma teema ja ühest lahendust probleemile minuteada pole veel leitud.
Teine variant on, et see elekter hakkab neil kalama teatud vanusest... võrdluseks on näiteks minu 79 aasta E24-l mootorielektri koha pealt 0 probleemi.

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitatud: 26 Okt 2005 02:14
Postitas Sander
Ruut kirjutas:
sass85 kirjutas:m 30 3.5 annab ottsida eestimaa pinnalt .
kas siis m20 puhul istuvad samad leegitorud mis minu 525i ?
Seitsmeseid peaks ikka ju siin-seal vedelema ja neil oli 3,5 suht tavaline. Leegitorude kohta ei oska öelda aga arvan, et ei istu. Vaata näiteks RealOEM -st piltide pealt, kas on erinevusi.

kysiks siis pigem nii ,kas summuti komplekt hakkab istuma m20 mootorile alates leegitorudest?

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitatud: 26 Okt 2005 15:17
Postitas Arvo
sass85 kirjutas: kysiks siis pigem nii ,kas summuti komplekt hakkab istuma m20 mootorile alates leegitorudest?
Minuteada on M30 ja M20 mootoritel see sumbutivärk veidi erinevalt projekteeritud aga kui asja ühendatud saad eks käima läheb ta kindlasti :) iseasi kas sealt tehase poolt pakutud hobujõud ka välja tulevad...

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitatud: 07 Nov 2005 22:39
Postitas Sander
aga mis asi selle eta mootori (m20b27) ära kohib?

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitatud: 08 Nov 2005 10:46
Postitas Arvo
sass85 kirjutas:aga mis asi selle eta mootori (m20b27) ära kohib?
Peenemad sisselaske pordid kaanes, väiksemad klapid, vist on väljalaske pool kah peenem kui m20b25-l

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitatud: 09 Nov 2005 00:24
Postitas Sander
Arvo kirjutas:
sass85 kirjutas:aga mis asi selle eta mootori (m20b27) ära kohib?
Peenemad sisselaske pordid kaanes, väiksemad klapid, vist on väljalaske pool kah peenem kui m20b25-l

aga kui pea 2,5 oma panna mis siis juhtub?
kas istub ja kuidas istub?

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitatud: 10 Nov 2005 10:51
Postitas nuga
sass85 kirjutas:aga kui pea 2,5 oma panna mis siis juhtub?
kas istub ja kuidas istub?
1:1'le ei istu. 2,5 kaanes on suuremad ja natuke teise kujuga põlemiskambrid.

Eta'l oli vist standardis 200 valunumbri lõpuga pea? Sama pead kasutati e21'e 6-sil. mootoritel. Kõige lihtsam viis eta mootor kurjaks ajada oleks e30 2,0/2,3 plokikaas koos sisselaskekollega. See on valunumbri lõpuga 731. 2,5 kaane valunumbri lõpp on 885. 2,5 kaanega on veel see häda, et seda peab tikutulega otsima ja hinnad on (vähemalt 200 ja 731 kaantega võrreldes) laes :cry:

Pilt

Pilt

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitatud: 10 Nov 2005 22:00
Postitas Sander
nuga kirjutas:
sass85 kirjutas:aga kui pea 2,5 oma panna mis siis juhtub?
kas istub ja kuidas istub?
1:1'le ei istu. 2,5 kaanes on suuremad ja natuke teise kujuga põlemiskambrid.

Eta'l oli vist standardis 200 valunumbri lõpuga pea? Sama pead kasutati e21'e 6-sil. mootoritel. Kõige lihtsam viis eta mootor kurjaks ajada oleks e30 2,0/2,3 plokikaas koos sisselaskekollega. See on valunumbri lõpuga 731. 2,5 kaane valunumbri lõpp on 885. 2,5 kaanega on veel see häda, et seda peab tikutulega otsima ja hinnad on (vähemalt 200 ja 731 kaantega võrreldes) laes :cry:

Pilt

Pilt

et siis e21 nookurid peaksid istuma 2,5 kaande,aga kalpid mitte?

Re: m20 2.5i 125kw VS m30 2.5i 110kw

Postitatud: 10 Nov 2005 23:48
Postitas nuga
sass85 kirjutas:et siis e21 nookurid peaksid istuma 2,5 kaande,aga kalpid mitte?
Klapid on jah 2,5'l suuremad.

Postitatud: 11 Nov 2005 20:34
Postitas raimo
mina müüks selle m20b25 mootori maha. sest see kaan on seal rohkem väärt kui ülejäänud jupid kokku. peale paneks mõne m30 millele pulkasid rohkem leidub.

Postitatud: 12 Nov 2005 20:56
Postitas Sander
raimo kirjutas:mina müüks selle m20b25 mootori maha. sest see kaan on seal rohkem väärt kui ülejäänud jupid kokku. peale paneks mõne m30 millele pulkasid rohkem leidub.

m30b25 mootoreid on mul kakstykki, ja põhimõtteliselt saadaval,yks on neist on aint weel auto peal.

Postitatud: 13 Nov 2005 10:43
Postitas raimo
sass85 kirjutas:m30b25 mootoreid on mul kakstykki, ja põhimõtteliselt saadaval,yks on neist on aint weel auto peal.
kui m30 kaks tükki siis mis veel mõelda :) või mõtlesid ikka et m20b25 on kaks tükki ? sel juhul on ühe vastu isegi väikene huvi.

Postitatud: 13 Nov 2005 11:44
Postitas tõnis
Nagu ma aru olen saanud on Sassil 2xm30b25 ja 1xm20b25 :roll: . Ma ei saa üldse aru miks ta tahab m20 mootorit e28 kerele sättida kui 2xm30 mootorit olemas. Alati on lihtsam olemasolev originaal m30 ära remontida kui hakata m20 vahele aretama :? . Aga no maitse asi, kui viitsib leiutada siis lasku aga minna :) .