1. leht 1-st

K: Mure jahutuse, soojusega ja konditsioneeriga!

Postitatud: 12 Mai 2010 21:27
Postitas Impsionu
Nimelt mootori temp on hakanud vigurdama. Kui salongis sooja peale keerata, siis seier ilusti keskel ja ka seistes kõik normis, samas kurvides puhub täiesti külma sekka vahepeal(õhku siis). Kui sõita nii, et temp. keeratud külma peale, siis temp.-i seier vigurdab ja kõigub, ning kohapeal seistes ja käik sees hoides, siis hakkab tasapisi tõusma(parkingu või neutrali peal pöörded niipalju üleval, et vent jaksab maha jahutada). Lisaks kõigele on lõdvikud suht kõvad peale sõitmist, kui paisupaagikork maha keerata töötava mootoriga, siis lööb vurtsu välja, aga üleajama ei hakka jahutusvedeliku ning lõdvikud jäävad peale seda pehmeks. Üks sümptom veel, kui sõiduajal keerata temp. salongist sooja peale, viskab korraks(ainult hetkeks) natuke tosooli haisu salongi...
Kõigele lisaks proovisin esimese tõsiselt sooja ilma puhul konti tööle saada, pump töötab(pumba aknast on näha vedeliku liikumist), vent töötab, salongis on mingit imemis häält kuulda, aga külma ei tule? Igavene jama.
Kas see soojaklapp, kapoti all, kuhu läheb mul üks(äkki peaks olema kaks ja mul üks puudu?) vaakumvoolik(punane) ja millest käib ka läbi jahutusvedelik, saab selliseid asju põhjustada, või kuskohast peaks otsima viga/vigu?
Keeruline jutt, aga äkki keegi loeb midagi sellest tekstist välja :roll:

Postitatud: 12 Mai 2010 22:12
Postitas trevi
Kas see soojaklapp, kapoti all, kuhu läheb mul üks(äkki peaks olema kaks ja mul üks puudu?) vaakumvoolik(punane) ja millest käib ka läbi jahutusvedelik, saab selliseid asju põhjustada,
Sinna soojaklappi peab minema sisselaske kolle alt vaakumvoolik, mis kui ma õigesti mäletan läheb sellest vaakumiklapi külge ja teiseltpoolt klappi jätkub vaakumpauna. Punane oli vist juba teine voolik seal.

Jahutusvedelik ära ei kao, kui haisu tuleb, siis võiks ju kaduda? Termostaat ja visko vist ei ole sul eriti vanad, mäletan, et jahutusega ennemgi sa vaeva näinud.

Postitatud: 12 Mai 2010 22:18
Postitas Impsionu
Termostaat jah ei ole vana ja visco on paar aastat olnud, aga kui vunk taha tuleb puhub nii et viib mütsi minema. Ei kahtlustaks neid ja vahepealne omanik mainis vist, et veepump vahetatud. Jahutus vedeliku olen peale valanud, aga suurt kadumist ma märganud ei ole.
Mul läheb kollest sinna vaakumpauna kui nüüd õigesti meenub. Et äkki valesti kokku pandud. Päris täpselt ma sinu seletusest aru ei saanud, aga lähen uurin homme ja katsetan. Igatahes see on kindel, et punane on hetkel selle soojaklapi küljes.

Postitatud: 14 Mai 2010 13:14
Postitas trevi
Mul läheb kollest sinna vaakumpauna kui nüüd õigesti meenub. Et äkki valesti kokku pandud. Päris täpselt ma sinu seletusest aru ei saanud, aga lähen uurin homme ja katsetan. Igatahes see on kindel, et punane on hetkel selle soojaklapi küljes.
Punane on mõlemat otsapidi soojaklapi küljes, 1 ots juhib membraani ja teine saab salongist (läbi klapi küljes oleva läbiviigu) vaakumi, et tööle rakenduda. Lisaks tuleb sisselaske kollest teisele läbiviigule sisselaskekollest vaakum, mis läheb vaakumpauna ja üleüldse võimaldab kogu süsteemil töötada. Kui sul läheb vaakum otse sisselaskekollest, siis arvatavasti ei kasuta sa lihtsalt soojaklapil olevat läbiviiku, vaid kolle vaakum on kuskilt mujalt läbi tulemüüri viidud. Kui punane voolik on õige otsa ostas, siis peaks kõik töötama nagu ettenähtud.

Postitatud: 14 Mai 2010 18:15
Postitas Impsionu
Äkki peaks mingi hetk kuskil kokku saama, sest auto pealt vaadates oleks asi kordades lihtsam. Eks anna märku millal võin sind kohata kuskil?

Postitatud: 18 Mai 2010 22:54
Postitas martin1
Kas kurvi järsemalt läbides (või siis järsemalt pöörates) tunned temperatuuri kõikumist puhutavas õhus?

Postitatud: 19 Mai 2010 09:14
Postitas Cardo
Kui magusa haisu salongi toob, siis edukat armatuurialust nokitsemist !

Postitatud: 23 Mai 2010 21:11
Postitas Impsionu
Nii veel paar tähelepanekut. Õhutasin ükspäev üle ja sain mõned päevad sõita nii, et temp. seier ei teinud vigureid ja seisis ilusti keskel. Nüüd hakkas jälle kõikuma ja jamama(õnneks ta siiski päris kuumaks ei lähe).
Siit ka küsimus, et kas salongiradikast(juhul kui seal lekib midagi) võib sattuda õhk süsteemi mingilmääral?
Kui peaks asi kindel olema, siis muidugi võtan ette armatuuri lammutamise ja vaatan asja üle.

Hetkel aga tahaks konditsioneeri toimima saada. Kas keegi on vana süsteemiga kursis. Mis klappe seal liigutatakse kui kont taha panna, tundub nagu peale kondi sisselülitamist jääks mingi klapp lahti vms. Susin ei lähe ülevms. Raske seletada, siin foorumis seda, aga külma ei puhu ja üldse tuleb õhku väga lahjalt kui kont taha panna.