1. leht 1-st

K: autole servise tegemine...

Postitatud: 15 Mai 2010 09:29
Postitas cheech
Sooviks siis teada täspemaid nõkse ja lahendusi kuidas teha autole mis on seisnud pikka aega, servist. Sest ei usu, et lihtsalt vana õli välja laskmisest, õlifiltri vahetamisest ning uue õli sisse panemisest piisab.

Ette tänades, Remo!

Postitatud: 15 Mai 2010 11:04
Postitas trevi
Sooviks siis teada täspemaid nõkse ja lahendusi kuidas teha autole mis on seisnud pikka aega, servist. Sest ei usu, et lihtsalt vana õli välja laskmisest, õlifiltri vahetamisest ning uue õli sisse panemisest piisab.


Servis on maru halb sõna, eesti keelseks tähenduseks serv või ääris. Aga selles kontekstis, mida sina silmas pead on servis väljend, mida on soovitatav vältida, sobiv oleks "teenindus" või "hooldus.

Teiseks. Spetsiifilisi nõkse pole ehk nagu ikka teed autole tavahooldust tehakse (või peaks tegema). Vahetatakse vedelikud - sh. mootoriõli, pidurivedelik, jahutusvedelik. Seismisega jäävad tavaliselt ka pidurid kinni, seega oleks mõtekas need korra lahti võtta ja uuesti liikuma panna. Sillad vaatad üle, et miski ei logise ja et kõik kaitsekummid on terved. Tuled vaatad üle, et toimiksid kõik. Et kojamehekummid oleks kõik terved.

Reeglina remonditakse autot siis kui midagi on katki. Ehk kui auto on lihtsalt seisnud ja katki ei ole, siis ei ole teda vaja remontida.

Postitatud: 15 Mai 2010 12:26
Postitas redline
seistes lagunevad autot vaata et rohkem kui sõites. Mul lausa mitme autoga kogemus kus ca 2 aastat masin väljas seisnud ja tekkinud tohutult vigu juurde, eriti just elektri ja kere poole pealt :D

Postitatud: 16 Mai 2010 02:41
Postitas cheech
no mul ongi see teema, et pole jõudnud temaga veel sõitma ja ei tea mis vead võivad välja tulla ning seetõttu küsisngi mis võiks ennem teha. Pidurid on korda tehtud, kojamehed korras. Mis õli soovitaksite panna sisse???

Postitatud: 16 Mai 2010 13:29
Postitas -Myyr-
Mootor oleks sul mis?

ma tark pole..aga vist peaks minema 10w40 õli.

Aga see võib olla mootoritel erinev,!

Postitatud: 16 Mai 2010 16:04
Postitas cheech
mootoriks on 2.5 m30

Postitatud: 16 Mai 2010 18:20
Postitas -Myyr-
vist on 10w30. aga ei ole kindel

Postitatud: 17 Mai 2010 23:25
Postitas HAIRIDER
Ise mootoriõlina kasutanud pidevalt poolsünt Valvoline Maxlife 10w40 ja siiani rahul. Just vanematele mootoritele sobiv õli.
Muidu aga hooldus nagu ikka, vahetad kõik filtrid, õlid, vedelikud, küünlad, vaatad klaasid tuled puksid pidurivoolikud/torud visuaalselt üle, rehvid, kojamehed, pirnid, el. seadmete töökorra, teed testsõidu, kuulad ja tunnetad tagumiku tundega kas kõik ok :D

Postitatud: 02 Juun 2010 16:23
Postitas cheech
palju õli läheb? kas 6 liitrit?

Postitatud: 02 Juun 2010 16:58
Postitas -Myyr-
mis auto on ?

520il vist läks 4.5

Postitatud: 02 Juun 2010 22:30
Postitas cheech
e28, 525, 84a

Postitatud: 02 Juun 2010 22:54
Postitas -Myyr-
otsi endale autodata..aaga pakuks midagi 4.5 L kanti

Postitatud: 02 Juun 2010 23:03
Postitas tanele28
Kataloog näitab, et mootorisse läheb 5,75l õli aga ma soovitaks veidi rohkem osta sest vanale mootorile kallad pärast mingit läbisõitu nii või naa juurde.

Postitatud: 04 Juun 2010 20:25
Postitas cheech
Selline küsimus ka - Vahetasin nüüd õlid ja asjad ära ning nüüd tahaks teada millised otsad pidi kapotti all olevas pistiku pesas omavahel ühendama, et kelladel keskel see servise tuli roheliseks läheks?
EI tea kas saite nüüd aru:D Loodan.

Postitatud: 04 Juun 2010 23:30
Postitas Aix
http://www.hot.ee/raivar12/BMW_E30/insp ... ex.htm.htm
E28 ei ole eriti erinev. Pistikud on üsna standardsed, peakski 2 erinevat olema.

Postitatud: 05 Juun 2010 06:19
Postitas Ruut

Postitatud: 05 Juun 2010 09:28
Postitas cheech
kui inspection tuli ära kustub siis peaks ju oil service tulede riba täies mahus põlema?

Postitatud: 05 Juun 2010 23:57
Postitas cheech
korras nüüd. Kuid ei oska kuidagi ikkagi spidomeetrit tööle saada. Proovisin anduri juhet lühistada, et spidomeetri seier tõmbleks, aga ei midagi. Ei oska nagu mujalt väga otsida nüüd enam. Äkki keegi targem oskab aidata?