1. leht 1-st

M30B25 asemele M30B28?

Postitatud: 30 Juun 2010 14:56
Postitas Aix
Tere,
selline küsimus, et mis on nendel mootoritel vahet - kui keeruline on "upgrade"?
Probleem nimelt selles, et plokis on mingi kapitaalsem viga sees, kuna 6. silinder on õli või tosooli täis, kuid plokikaas on korras. Saalekolks kah on.
Plokikaas muidu on korras.

Või oleks aja-raha-keerukuse suhe hoopis uuema 141kW 2,5l mootori kasuks? :P

Postitatud: 30 Juun 2010 20:46
Postitas Cardo
vahetus on väga lihtne, erineb vaid mootori ploki poolest, mis on sobivuselt 1:1-le ja kui väga vaja võib vahetada ka aju

Postitatud: 02 Juul 2010 20:42
Postitas Aix
Kas käigukastid on ka 1:1?

Postitatud: 02 Juul 2010 21:03
Postitas raunz
Aix kirjutas:Kas käigukastid on ka 1:1?
Jah...mootoriplokid ju sama mootoritüübiga (M30).

Postitatud: 03 Juul 2010 14:04
Postitas jx
kas sellel vahetusel ka mõtet on? pigem siis juba m30b35... aga muidu jh reaalselt päev aega tööd ja sõit jätkub...

Postitatud: 03 Juul 2010 17:38
Postitas Aix
jx kirjutas:kas sellel vahetusel ka mõtet on? pigem siis juba m30b35... aga muidu jh reaalselt päev aega tööd ja sõit jätkub...
3,5 mootorit on palju raskem leida, varuosadest rääkimata...

Postitatud: 04 Juul 2010 13:11
Postitas trevi
kas sellel vahetusel ka mõtet on? pigem siis juba m30b35... aga muidu jh reaalselt päev aega tööd ja sõit jätkub...

3,5 mootorit on palju raskem leida, varuosadest rääkimata...
Kus kohas sul neid korralikke 2.8 mootoreid siis vedeleb, mis ei suitse ja ei klõbise? 3.5 mootorit pandi E34 ja E32 peale, kust neid siiamaani aeg-ajalt müüki tekib.

Mis varuosi 3.5 mootorile on raskem leida?

M30B28 mootor on upgrademiseks täiesti mõtetu mootor. Juba ainuüksi seetõttu, et tal on L-jetronic juhtimine.