K-jetronic juhtrõhu regulaator
Postitatud: 08 Juul 2010 09:28
Kuna eile sai selle jublakaga tegeletud ja tundub et ka teistel oleks huvi, mis karul kõhus on, siis tegin ka väikese pildiseeria.
Kõigepalt teooriat 1994 aastal välja antud raamatust "Bensiinimootorite sissepritse":
Lihtne juhtrõhu regulaator:

Täiustatud regulaator (sellist kasutas ka BMW):


Lahtivõetud regulaator. Olen teinud tähelepaneku, et paljudel kasutatud regulaatoritel on korpuses õli sees. Miks see seal on ja kuidas see sinna sattus ma ei oska kommenteerida. Ainus võimalus, kuidas see sinna ise sattuda saaks on sisselaskesse ühendatud vaakumi kaudu.

Uuematel e21'tel käib nende kahe korpusepoole alla veel eraldi korpus, kust jahutusvedelik läbi jookseb, mis tagab selle, et regulaatori korpuse temperatuur tõuseks kiiremini.



















Inglisekeelses kirjanduses nimetatakse seda jublakat warm up regulator (WUR), nii et selle fraasi järgi annab edukalt guugeldada.
Siin on näiteks üks howto: http://www.jtresto.com/e21/WURServicing.pdf
Kõigepalt teooriat 1994 aastal välja antud raamatust "Bensiinimootorite sissepritse":
Lihtne juhtrõhu regulaator:

Täiustatud regulaator (sellist kasutas ka BMW):


Lahtivõetud regulaator. Olen teinud tähelepaneku, et paljudel kasutatud regulaatoritel on korpuses õli sees. Miks see seal on ja kuidas see sinna sattus ma ei oska kommenteerida. Ainus võimalus, kuidas see sinna ise sattuda saaks on sisselaskesse ühendatud vaakumi kaudu.

Uuematel e21'tel käib nende kahe korpusepoole alla veel eraldi korpus, kust jahutusvedelik läbi jookseb, mis tagab selle, et regulaatori korpuse temperatuur tõuseks kiiremini.



















Inglisekeelses kirjanduses nimetatakse seda jublakat warm up regulator (WUR), nii et selle fraasi järgi annab edukalt guugeldada.
Siin on näiteks üks howto: http://www.jtresto.com/e21/WURServicing.pdf