1. leht 1-st

difrite ja mootorite/kastide kokkusobivusest

Postitatud: 04 Aug 2010 18:11
Postitas sillufromIV
Plaanin E21 kerele 1,8 mootori ja 4-käigulise kasti asemle vähemalt 2,3 l R6 koos 5k kastiga paigaldada. Kuidas selline kompott originaaldifriga "läbi saama" hakkab? Või peab siis ka difri vahetama või silla? Praegu oli suhe selline, et 90 km/h oli ca 3000 rpm ja 140 km/h ca 4000 rpm. Kuidas see suhe ilma difrit vahetamata uuema mootori ja kastiga oleks?

Postitatud: 04 Aug 2010 18:55
Postitas arx323
Tere.Sama tee läbitud ja räägin siis lähemalt asjast.Esiteks on sul vaja 323i esimese silla tala.Kasti pead otsima sellise mis sobib m20-e otsa ja on trossiga spidokas(soovitavalt).Kui sul hetkel on karpa mootor siis vaja tellida uued kütuse torud ja paigaldada elektriline kytuse pump.Ja siis see kõige magusam osa - motronicu ühendamine olemas oleva el süsteemiga.Sellise ehitusega kaasneb muidki keerulisi aretamisi ja kui soovid täpsemalt teada siis 58229198.Ei jõua kõike siia kirjutada.Kiirused ja rpm sõltub ülekannetest.

Postitatud: 04 Aug 2010 22:20
Postitas sillufromIV
Kasti tahan koos mootoriga ikka vahetada, et siis need peaksid omavahel sobima. Kardaani saab teha misiganes pikkuses ja otstega.

Postitatud: 05 Aug 2010 15:14
Postitas arx323
E21-l on spidokas trossiga.Kui võtad e30-lt mootori ja kasti siis kiirust ei näe(naviga näed :!: ).