1. leht 2-st

e28 518le 3,5 mootor

Postitatud: 10 Aug 2010 12:06
Postitas rokk
Tere, mis osad oleks antud toimingu juures vaja vahetada? vabandan ette kui küsimus on tõstatatud juba kuskil siin foorumis, aga ise ei leidnud.
Ettetänades

Postitatud: 10 Aug 2010 13:19
Postitas Kristina5
1,8 on M10 ja 3,5 on M30. Minumeelest tuleb seal ära vahetada absoluutselt kõik, isegi käigukast, diferentsiaal ja kardaan lõpetades kõigest, mis mootoriruumis asub. Aga kuna see M30 käib seal samamoodi ka juba tehasest peal, siis midagi väga hullu olla ju ei tohiks. Aga ma mõtlen praegu, et kas sillad ka ikka täpselt samad on? Kui sillad pole samad, siis juba kõvasti raskem.

Postitatud: 10 Aug 2010 14:57
Postitas bimmer850
Pidurid on ka kangemad. Tagasild peaks teistsugune olema.

Postitatud: 10 Aug 2010 17:42
Postitas tanele28
E28 518i ja 535i on sellised erinevused minu teada:
Kered veidi erinevad, esipaneel teise kujuga, 535el on tagumise silla tala kinnitus kohtades tugevdus lappid.
Pidurid erinevad, 535el ventileeritavad kettad ees tavalised taga, 518i tavalised kettad ees ja trummelpidur taga.
Käigukast, tagasild ja kogu jõuülekanne erinev.
Stabilisaatorid on 535i jämedamad(518i vist polegi tagumist stabilisaatorit)
535i orginaalis õliradiaator mootori õli jahutamiseks.

Postitatud: 11 Aug 2010 02:54
Postitas rokk
tundub liiga suur töö et ette võtta, aga mis mootoriga autole oleks juba reaalne panna 3,5 liitrist? 520 või veel midagi suuremat?

Postitatud: 11 Aug 2010 07:04
Postitas Jaks
rokk kirjutas:tundub liiga suur töö et ette võtta, aga mis mootoriga autole oleks juba reaalne panna 3,5 liitrist? 520 või veel midagi suuremat?
Pole päris kindel, aga 2,8l peaks olema juba eeldused selle mootori paigalduseks.

Postitatud: 11 Aug 2010 07:27
Postitas tanele28
E28 525i ja 528i on üsna saransed e28 535ega, sal juba on mootoriks ka m30.
Seal peaks piisama mootori, kasti, kardaani ja radiaatori vahetusest.

Postitatud: 11 Aug 2010 12:02
Postitas rokk
kas 520 on sama lugu, mis 518? asi selles et tahaks hainina ja teha 3,5ks, aga korraliku kerega 2,5 või 2,8 pole müügil ja keretöödega ei tahaks kohe pihta hakata ning seega oleks praegused variandid 520id. Mis siis 520il tuleks ära vahetada?

Postitatud: 11 Aug 2010 13:06
Postitas Greger
sama küsimus on ka minul kuna on sama plaan :) kuid oman juba 520 i

Postitatud: 11 Aug 2010 13:45
Postitas Jaks
Eks see ringi ehitamine ole nii ja naa.
Muidugi kõige õigem ja lihtsam oleks osata 535, aga jah neid vähe ja hinnad palju kõrgemad kui väiksema mootoriga isenditel.
Kuid ma võin ju enda 535-e maha müüa kui sobiliku summat on keegi nõus maksma ( kuid see vist suht lootusetu ) :wink: .

Postitatud: 11 Aug 2010 15:27
Postitas tanele28
rokk kirjutas:kas 520 on sama lugu, mis 518? asi selles et tahaks hainina ja teha 3,5ks, aga korraliku kerega 2,5 või 2,8 pole müügil ja keretöödega ei tahaks kohe pihta hakata ning seega oleks praegused variandid 520id. Mis siis 520il tuleks ära vahetada?
520i kere sarnaneb pigem 518isaga sammuti sillad ja jõuülekanne nõrgem.
Lihtsam oleks võtta 525i projekti alguseks aga ma arvan, et nii 518sast kui ka 520i saab ka ehitada lihtsalt vaeva ja raha kulub rohkem.

Postitatud: 12 Aug 2010 12:01
Postitas rokk
Mis erinevused on 525i'l ja 525e'l peale mootori? Kas 525e'le on ka lihtsam 3,5L panna?

Postitatud: 12 Aug 2010 12:52
Postitas Riki
Jaks, mis sinise 535-e hinne oleks???

Postitatud: 12 Aug 2010 14:07
Postitas Jaks
Riki kirjutas:Jaks, mis sinise 535-e hinne oleks???
No pean tunnistama, et eestis selliseid müügis ühtegi hetkel pole. Ja vaadates hinda Saksas siis alla 6000,-EUR-i ei ole seda nagu mõtet müüa.
Aga jah tean,et seda hinda siin keegi maksma ei hakka.
Aga no kindlasti on olemas midagi huvitavat mille vastu võiks vahetada :wink:

Postitatud: 12 Aug 2010 14:22
Postitas Greger
Jaks kirjutas:
Riki kirjutas:Jaks, mis sinise 535-e hinne oleks???
No pean tunnistama, et eestis selliseid müügis ühtegi hetkel pole. Ja vaadates hinda Saksas siis alla 6000,-EUR-i ei ole seda nagu mõtet müüa.
Aga jah tean,et seda hinda siin keegi maksma ei hakka.
Aga no kindlasti on olemas midagi huvitavat mille vastu võiks vahetada :wink:

Ja mis oleks see asi mile vastu vahetust sooviks teha kui saladus pole.

Postitatud: 12 Aug 2010 14:30
Postitas Jaks
No hetkel pakub näiteks huvi e34 M5. Aga selliste korralike isenditega ka siin vist tuuga.

Postitatud: 12 Aug 2010 14:51
Postitas Greger
jaa sellist isendit vist naljalt praegu siin saada pole. Kuid on ka enndal selle masina vastu huvi kuid selleks ajaks kui ülikooli tee läbi siis need masinad juba vist teist hinnda kui praegu.

Postitatud: 14 Aug 2010 14:30
Postitas rokk
kui 525e'le installida 3,5 siis tuleks vahetada aju, juhtmestik, käigukast ja gardaan? või veel midagi?

Postitatud: 14 Aug 2010 20:55
Postitas redline
525e puhul tegu m20 mootoriga ja seal pidurid stabikad jms natuke lahjem. Kui sa leiaks 525i/528i ehk siis m30 mootoriga masina, piisaks ainult mootorist ja sinna juurdekuuluvast. Käigukast jne jääks vana.

Postitatud: 14 Aug 2010 21:17
Postitas Jaks
redline kirjutas:525e puhul tegu m20 mootoriga ja seal pidurid stabikad jms natuke lahjem. Kui sa leiaks 525i/528i ehk siis m30 mootoriga masina, piisaks ainult mootorist ja sinna juurdekuuluvast. Käigukast jne jääks vana.
Siiski nii lihtsalt ei lähe ja käigukast on erinev.