M10B18 (DIDTA) karburaatori probleem
Postitatud: 31 Aug 2010 14:26
Tere,
Mu E12 hakkas täiesti lambist jukerdama.
Probleem:
Aeg-ajalt ujutab tühikäigul karpa üle ja sureb välja
Viga:
Kui see juhtub, tuleb mõlema lõõri düüsidest kütust peale (seisin auto kõrval ja vaatasin kuni see juhtub)
Ja kütust tuleb ikka ojana.
Mis tehtud:
Võtsin karpa maha ja pulkadeks, puhastasin kõik ära (kanalid, düüsid). Ujuk on terve, nõel töötab ilusti (proovisin puhumistaktikaga, nõel on tihe ja liigub ka nagu peab)
Karpa sisu oli üldse nagu uus - ei olnud seal suurt mingit soga, samuti oli sisselaskekollektor visuaalsel vaatlusel väga puhas.
Samuti puhusin tagasivoolu toru suruõhuga läbi, õhk käis ilusti. Alguses kui liiga kõvasti õhku lasin viskas aga veidi kütust tagasi?
Samas kui paagilt korgi maha võtsin seda enam ei juhtunud (paak on tihe iseenesest, saab vabalt kurguni täis panna) ja paagituulutus töötab (st paaki mingit üle- ega alarõhku ei teki.)
Käisin juulikuus ülevaatusel ning gaasid olid super. Auto käivitamine peale üleujutamist on võimalik vaid gaas põhjas (lõõrid lahti) ning peale karpa lahtivõtmist kadus probleem neljaks päevaks ära kuid eile tuli tagasi.
Kordan veel, probleem esineb aeg-ajalt, mitte koguaeg.
On kellelgi sarnaseid kogemusi?
Mu E12 hakkas täiesti lambist jukerdama.
Probleem:
Aeg-ajalt ujutab tühikäigul karpa üle ja sureb välja
Viga:
Kui see juhtub, tuleb mõlema lõõri düüsidest kütust peale (seisin auto kõrval ja vaatasin kuni see juhtub)
Ja kütust tuleb ikka ojana.
Mis tehtud:
Võtsin karpa maha ja pulkadeks, puhastasin kõik ära (kanalid, düüsid). Ujuk on terve, nõel töötab ilusti (proovisin puhumistaktikaga, nõel on tihe ja liigub ka nagu peab)
Karpa sisu oli üldse nagu uus - ei olnud seal suurt mingit soga, samuti oli sisselaskekollektor visuaalsel vaatlusel väga puhas.
Samuti puhusin tagasivoolu toru suruõhuga läbi, õhk käis ilusti. Alguses kui liiga kõvasti õhku lasin viskas aga veidi kütust tagasi?

Samas kui paagilt korgi maha võtsin seda enam ei juhtunud (paak on tihe iseenesest, saab vabalt kurguni täis panna) ja paagituulutus töötab (st paaki mingit üle- ega alarõhku ei teki.)
Käisin juulikuus ülevaatusel ning gaasid olid super. Auto käivitamine peale üleujutamist on võimalik vaid gaas põhjas (lõõrid lahti) ning peale karpa lahtivõtmist kadus probleem neljaks päevaks ära kuid eile tuli tagasi.
Kordan veel, probleem esineb aeg-ajalt, mitte koguaeg.
On kellelgi sarnaseid kogemusi?