1. leht 2-st
LUKKU auto müüdud
Postitatud: 19 Sept 2010 18:33
Postitas need4beat
Võib lukku panna, vaatamisi oli 0 ja nii ka jääb

Postitatud: 19 Sept 2010 18:51
Postitas Helar1
Mmjaa, mõtlesingi kes selle omanikuks sai. Näita siis probleemsetest kohtadest pilte.
Aga edu, muidu kus linnas siis autot näha võib?
Postitatud: 19 Sept 2010 19:21
Postitas cheech
Tartus hakkab nägema seda autot ikka!
Me siin vaikselt sõpradega tõstame haide iivet Tartus:D Sellel nädalal oleme juba 2 haid toonud Tartusse. Ja me ei toonud neid mitte seisma vaid ikkagi liikumiseks....
Postitatud: 19 Sept 2010 19:49
Postitas Helar1
No, siis peab kunagi vaatama tulema ja tarka juttu rääkima. Imestasin isegi ükspäev kui hommikul kooli minnes nägin kahte haid sõitmas.

haid tartus
Postitatud: 19 Sept 2010 20:46
Postitas need4beat
Tartu ikka jamh, eks ma teen pilte ka kui tegelema hakkan taga.. osta vaja on sinna siis ventikas, kaitsmete kaas, kapoti avamise kang. selle sinise sisu tahaks ka välja vahetada.
Postitatud: 19 Sept 2010 21:21
Postitas Priit
Liivaprits või galvaanika?
Postitatud: 20 Sept 2010 10:13
Postitas need4beat
galvaanika? mis asi see on?

Postitatud: 20 Sept 2010 11:45
Postitas Priit_P
Nendest tiibadest saab ju täitsa asja veel, ära klaasriidega selle vanakese juures küll jändama hakka
Aga jah, rohkem pilte ja edu korda tegemisel

Postitatud: 20 Sept 2010 11:58
Postitas Priit
need4beat kirjutas:galvaanika? mis asi see on?

piltlikult keedetakse happes vana tsink ja muu mustus maha ning küpsetatakse uus tsingikiht peale.
Postitatud: 20 Sept 2010 21:16
Postitas need4beat
ok,kõlab keeruliselt ning kallilt, pigem liivakas, kuid kuidas ligi pääseda sinna kannu juurde olevasse avasse...mis just tuuleklaasi ja kannu ja küljetiiva vahele jääb,tundub,et relakaga lahti lõigata sealt kõik?
Postitatud: 21 Sept 2010 08:40
Postitas lamp
kalvaanikas väga kallis pole, mingi aeg tagasi küsiti kasti täie pudinate läikivaks tegemise eest 250eek.
Postitatud: 21 Sept 2010 09:26
Postitas sysi
Mulle tundub, et jutt läheb teemast veidi mööda. Parandage mind kui eksin, aga mulle tundub, et jutt käib tüüpilisest e28 murekohast:
(pildil paremal üleval ääres, amordipüstaku kõrval siledal osal on korralikult roostet)
St siin pole galvaanikaga midagi pistmist, puhas plekitöö.
Postitatud: 21 Sept 2010 10:46
Postitas omega
need4beat kirjutas:ok,kõlab keeruliselt ning kallilt, pigem liivakas, kuid kuidas ligi pääseda sinna kannu juurde olevasse avasse...mis just tuuleklaasi ja kannu ja küljetiiva vahele jääb,tundub,et relakaga lahti lõigata sealt kõik?
Siit saad ehk näpunäiteid:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album642
rooste
Postitatud: 21 Sept 2010 13:35
Postitas need4beat
Tänud juba siiamaani antud vihjete eest.
Postitatud: 21 Sept 2010 17:44
Postitas Helar1
Nägin täna auto omasilmaga ka üle. Sõitsin juhuslikult sõbraga mööda vaatasin tohoh, siinsamas see masin ongi.

Postitatud: 21 Sept 2010 18:49
Postitas arx323
Kas mootori remondi jutt vastas tõele,et mootor käib kui siidi

Postitatud: 21 Sept 2010 21:03
Postitas need4beat
Jap,seal ta hetkel sõbra maja ees seisab,aga varsti toon koju ära,kui saan paar hädavajalikku asja (tiivik,piisav kogus vett jahutussüsteemi).täna käisin veendusin,et läheb tõesti paugust käima ning käib päris mahedalt,küll on pöörded päris madalale krutitud,töötab ta sellegi poolest probleemideta.Siin kohal küsiks ka,et kust tühikäigu pöördeid juurde saab kruttida.
Postitatud: 21 Sept 2010 21:58
Postitas Ruut
need4beat kirjutas:,et läheb tõesti paugust käima ning käib päris mahedalt,küll on pöörded päris madalale krutitud,töötab ta sellegi poolest probleemideta.Siin kohal küsiks ka,et kust tühikäigu pöördeid juurde saab kruttida.
Ma küsiks vastu, et milleks sa neid tõsta tahad? Kui palju siis pöördeid praegu tühikäigul on?
pöörded
Postitatud: 22 Sept 2010 10:34
Postitas need4beat
Esiteks pole ma harjunud,et mootor käib nii aeglaselt,et pota-pota,mine tea mis vanal mootoril pähe võib lüüa,äkki sureb välja suvalisel hetkel, teiseks kohaltminekul (tal on selline sidur ka,et kohe hakkab lahutama,mu jaoks harjumatu) peab litsuma gaasi liialt enne siduri lahutamist...kuigi eks inimene harjub kõigega, algul siputab, pärast ripub rahulikult

äkki harjun ja ega see pole esmatähtis ka nagunii.
Pöörete kohta ei oska vastata kohe midagi,spidomeeter ei tööta,tahhokas ka mitte,temp andur samuti mitte. bensiini näitab
iseenesest kasutaja
cheech ostis omale töötava spidoka ja tal nüüd töötab...tahhomeeter vähemalt

. üks nipp veel on kuidas spidokat tööle saada aga eks seda ole aega veel proovida
Postitatud: 22 Sept 2010 12:08
Postitas lamp
Heh teretulemast mitte töötava spidoga e28 omanike sekka
Omast käest vöin julgustuseks öelda et autol peal 4 spidoblokk ja nüüd asi nii kaugel et taho ja muud vidinad töötavad va spido ise.