sysi kirjutas:Mõned tähelepanekud -
1) Kelladeplokki tervikuna on märksa lihtsam vahetada, kui hakata tahhomeetrit eraldama plokist (kui sa seda teha mõtlesid).
2) E21 4cyl tahhomeetreid on suht vähe liikvel.
Esimene tähelepanek pole kusjuures päris korrektne, kelladeplokid saab kõiki osasid omavahel vahetada teiste samaväärsetega (bensunäidiku-äär (koos muude märgutuledega), temperatuurinäidiku äära (koos õlirõhu jne tuledega), spido, kell/tahho.)
Just omale tahhot installides arvasin ka et ei hakka laiali kakkuma, aga siis selgus et teisel plokil ei tööta õlirõhu tuli, see ei sobinud mitte... Siis mõtlesin et tõstan tahho endale kella asemel, seal oleks aga see tobe kellareguleerimise auk jäänud plokki, mida tahho puhul pole vaja
ja siis sai tahhoka plokki igaks juhuk tõstetud kõik 3 ülejäänud originaalploki osa + tahho jäetud sellest plokis...
kõik tükid on ristpea kruvikeerajaga lahtikeeratavad, kokku mingi 8-12 kruvi oli vist ainult...
Teise väitega aga olen vägagi nõus

mina olen endale otsinud seda vaikselt juba 4 aastat, ning alles selle kuu alguses sain, kusjuures, ilma kellata variant, aga töötab
Lisaks, minu autol oli ka kellade taga juhtmed olemas tahho jaoks(ilusasti pistukuga, ainult järgiühendamise vaev)
Ahjaa, kui kellade plokki lahti ei võta, ei saa sa tahhot ka kalibreerida (seal on väike kruvi, millest saad natuke muuta pöördeid), sest minu oma näitas alguses tyhikäiguks 300 pööret 800 asemel...
kogu lammutamine võttis mul aega mingi 2 tundi, aga selle aja jooksul, kombineerisin erneivad kelladeploki osi, panin asja kokku paar korda tagasi, selgus et midagi ei sobi, võtsin lahti jälle, jne, puhastasin saadu kelladeplokki seestpoolt jne:P