1. leht 1-st
halliandur
Postitatud: 29 Nov 2005 12:39
Postitas KOIT
kas hallianduri rikke tottu voib sade kadund olla suutepool korras juhtmed terved kommutaatori too pohimottet ei tea rootor terve
Re: halliandur
Postitatud: 29 Nov 2005 13:00
Postitas Arvo
Mis autoga muidu tegemist? Viga tõenäolisemalt on ikkagi kommutaatoris, halli anduritega üldiselt ei juhtu iseenesest midagi. Kommutaatori võib näiteks maha tappa kui lihtsalt lahtiste piipudega autot käivitada! Algajad kipuvad sedasi sädet kontrollima, et võetakse piibud maha ja siis kontrolliks ühe juhtme otsa küünal

Samuti kompressiooni mõõtmisel tuleb enne käivitamist kindlasti eemaldada nn "pearelee".
Postitatud: 29 Nov 2005 17:42
Postitas KOIT
kus see pea relee asub voi see ongi komutaator
Postitatud: 29 Nov 2005 17:44
Postitas KOIT
kuidas kommutatorit testida voi kus on voimalik seda teha
Postitatud: 29 Nov 2005 18:46
Postitas Arvo
Pearelee on üks releedest kaitsmekarbi kõrval, oleneb konkreetsest autost. Kommutaatori testimise osas ei oska mõistlikku nõu paraku anda, lihtne variant kui sul õnnestub näiteks lammutusest töötav kommutaator laenuks küsida.
Postitatud: 04 Dets 2005 22:53
Postitas Indrek I
halliandur oli minuarust mõeldud ainult diagnostika pistikust signaali saamiseks ja ei saa süüdi olla üheski mootori viperuses
Postitatud: 04 Dets 2005 23:16
Postitas Arvo
Indrek I kirjutas:halliandur oli minuarust mõeldud ainult diagnostika pistikust signaali saamiseks ja ei saa süüdi olla üheski mootori viperuses
Siiski, sealt saab ju kommutaator signaali millal anda impulss süütepooli?
Varasematel jagajatel oli see lahendatud mehhaanilise kontaktiga, kes mõnda vanakooli autot putitanud on teab millest jutt.
Ja uuematel motronic pritsega mootoritel on selle asemel induktsiooniandur hoorattal.
edit: leidsin skeemi kus asi puust ja punaseks tehtud
http://auto.howstuffworks.com/engine10.htm