1. leht 1-st

524td külmkäivitus.

Postitatud: 25 Okt 2010 10:14
Postitas killer666
Nagu ma aru sain , siispumbal alumine pistik peaks siis olema selleks kui et mootor külm siis lastakse sinna pinge peale , et siis süüde varajasemaks ?

Voolu saab ta läbi termolüliti , mis asub sisselaske kollektori all. Selle lüliti ma keerasin kogematta katki.

Kas ma võiks sinna pumba alumisse pistikusse lasta voolu otse küünaldelt?
Või käivitamise aeg kaob küünaldelt vool ära?

Või millise lahenduse annaks veel aretada?
origaanljuhtmestikust ei ole muud alles , kui eelsüüterelee. Nii et uute juhtmete lisamine ei ole takistuseks.

Postitatud: 26 Okt 2010 10:19
Postitas markx
Viimases hädas võid ju tumbleri panna :) Aga kas ilma klappi pingestamata ei käivitu korralikult? Ma ise ei ole küll kunagi proovinud aga äkki polegi nii suurt vahet...
Eelsüüteküünaldele jääb pinge peale umbes 10sek peale käivitamist(vähemalt minu hail jääb), seega teoreetiliselt võiks ka läbi küünlarelee 12v sokutada.

Postitatud: 26 Okt 2010 10:23
Postitas killer666
Teoreetiliselt sobiks see küünalde variant . On aga see jama , et käivituse hetkel kaob ju küünaldest vool ära . Just käivituse hetkel olekski vaja see süüde varajasemaks saada+ siis mingi minut ehk peale käimist.

Aga mis asi on dumbler`?

Postitatud: 26 Okt 2010 10:31
Postitas markx
tumbler on lihtlabane lüliti..... :)
No aga ersatsi sellele termolülitile ei leia kuskilt? Iseenesest ei peaks ju ületamatult rariteetne vidin olema.

Postitatud: 26 Okt 2010 11:58
Postitas killer666
Kas keegi teab mis temp. alates peaks too lüliti ennast välja lülitama?