1. leht 2-st
K: Küsimus targematele.
Postitatud: 09 Nov 2010 21:47
Postitas cheech
Sooviks siis teada kuidas te endal esimesed tiivad esimest korda maha võtsite, kui nad veel tugevalt hermetsiga, või mis iganes selle asja nimi ka ei oleks, kere küljes kinni on?
Ja samas tahaks teada kuidas tagumine stange küljest tuleb? Tagumist pole veel ise kordagi maha võtnud...
Autoks on siis e28.
Postitatud: 09 Nov 2010 22:16
Postitas arx323
Esimeste pori koobastega proovi kuuma puhurit.Kuumuta seda vana mastiksit seal ja vaikselt peaks andma järgi.Siis vaja on sul kuuma puhurit mitte sooja puhurit.
Postitatud: 09 Nov 2010 22:46
Postitas jx
tiivadel kasuta kuumutamist ja nuga, nende koostööl peaks asi laabuma...
tagumine stange on kinnitatud 4. kohast, tagant ja külgedelt( küljed on eest otsast ja pääseb ligi koopast või oli pagassist)...
väike pilt ka:

Postitatud: 10 Nov 2010 00:22
Postitas Helar1
Eitea, tiibadelt kõik poldid ilusti lahti ja siis sikutada veidi uksepoolt ning lahti ta tulebki. Ei ole nad küll nüüd midagi mega kõvasti kinni, mõistust tuleb kasutada.

Postitatud: 10 Nov 2010 09:15
Postitas Cardo
Helar1 kirjutas:Eitea, tiibadelt kõik poldid ilusti lahti ja siis sikutada veidi uksepoolt ning lahti ta tulebki. Ei ole nad küll nüüd midagi mega kõvasti kinni, mõistust tuleb kasutada.

siis sul ei ole piisavalt kogemusi
Postitatud: 10 Nov 2010 10:58
Postitas sysi
Esiteks - palun tee teema pealkiri vastavaks teema sisuga.
Teiseks - varu kannatust tiibade maha võtmisel. Juhul kui neid pole enne keegi maha võtnud, on see paras peavalu. Saab nii soojendada mastiksit kui alt poolt noaga aidata (vähemalt E21 saab). Kannatust on vaja selleks, et sa maha võttes tiiba kõveraks ei painutaks.
Tagastange maha võtmisel ole valmis kokku puutuma olukorraga, kus stange sees olev polt hakkab ringi käima (eriti need, mis tagakoopas otsapidi on). Seda võib proovida erinevate asjadega fikseerida, halvimal juhul tuleb kasutada rellakat. Kuna sul on stange katki nagunii, siis vast pole ka viimane variant probleemiks.
Postitatud: 10 Nov 2010 17:38
Postitas cheech
Nii, täna muretsesin endale kuumapuhuri ja tiivad maas praktiliselt viie minutiga kuna eile sai juba kõik poldid küljest kruvitud.
Aga samas tekib nüüd ka küsimus, et kui ma kunagi tiivad tagasi panen mida siis, kas mingit hermetsi või mida?
Ja kas vana hermetsi jaoks on mingit tugevat lahustit ka olemas millega saaks ta kergemini kere küljest lahti? Või peab higi ja verega ta maha võtma ehk siis traathari trelli otsa ja minek...
Postitatud: 10 Nov 2010 21:12
Postitas Cardo
Parim viis ikka traathari relaka otsas. Tagasipanekuks võid kasutada kereliimi(hermetsi). Ülemine serv on lihtsalt mingi möginaga koos, sinna ära liimi pane.
Postitatud: 22 Nov 2010 19:02
Postitas cheech
Nii, nüüd on mul järg katuseluugi küljest võtmise juures ja nüüd küsikski neilt kes on juba võtnud e28'l katuseluuki küljest. Sooviks siis teada kust alustada tuleb jne jne.
Tänud ette!
Postitatud: 22 Nov 2010 19:05
Postitas trevi
Otsinguga peaksid täpsemalt leidma, aga üldiselt sisemise polstri esimene äär lahti tõmmata tüüblitest, polster katuse sisse lükata, luuk üles-irvakile ja seest on võimalik luugiplekki (või -klaasi) hoidvad poldid lahti keerata ja luugipleki eemaldada.
Postitatud: 22 Nov 2010 19:08
Postitas nuga
Üldiselt peaks käima nii:
1. Luuk tahapoole lahti kõige tegumisse asendisse
2. Keerad ülevaltpoolt 2 külgmist katteplekki lahti, mis luugi trosse katavad
3. Sõidutad luugi kinnisesse asendisse tagasi
4. Tõstad salongist luugi esiosa ülessepoole
5. Liigutad veidi luuki ette-ülesse
6. Nüüd pääsed külgedelt trossidele ligi ja saad trossid küljest ära võtta
Postitatud: 22 Nov 2010 19:17
Postitas trevi
noh, ma tegin ka esimesel korral seda asja nii nagu nuga kirjeldas. Tagasi panna on aga luuki korraga koos trossidega ilge kepp. Seega on lihtsam panna eraldi mehhanismid külge ja siis lihtsalt luuk poltidega kinni keerata.
Postitatud: 22 Nov 2010 21:03
Postitas nuga
Tagasipanekul oli see nipp, et luuki ei tohtunid niisama käega tahapoole lükta, muidu hakkas mehhanism luuki ennast vastu keret tõmbama.
Aitas see, et trossi "kanal" tuli metalljoonlauaga vms ära katta, et saaks luuki trossist tahapoole lükata.
Selle meetodi rakendamisel saime viimati sysiga luugi ikka väga kiiresti paika.
Postitatud: 22 Nov 2010 21:09
Postitas cheech
Praegu tundub jutt üldiselt loogiline, aga see eest suhteliselt keeruline. Arvan, et siis hakkab palju rohkem asi koitma kui asja kallale asun.
Postitatud: 23 Nov 2010 18:46
Postitas cheech
Nii, katuseluuk edukalt maas ja proovisin kohe järgi kas saan tagasi ka ta panna ja veits pusimist ja küljes ta uuesti oligi:D
Aga nüüd tekib küsimus - tahan el. katuseluuki panna ja tahaks teada et mis komponendid vahetusse lähevad?
1. On kindlasti paneel, vänt kaob ja asemele tuleb lüliti?
2. Seal kus hetkel mul veel on vänt kas sinna tuleb mootor?
3. On veel midagi???
Ja nüüd tahaks teada kust alustada esi/tagu klaaside maha võtmist?
Sooviks ka teada kuidas sellistest väikestest roosteplekkidest lahti saab millest traatharjaga päris lahti ei saa? Kas on mingi vahend mida sinna peale panna mis ei laseks roostel edasi liikuda?
Panen mõned pildid ka hetkeseisust...
Peale tehase pigimati eemaldust, all enam-vähem puhastatud pind, üleval mitte.

Kõige kehvem koht siis kerel...

Mõni väiksem auguke võrreldes teise poolega.

Koer aitab ka koguaeg mul tööd teha...

Postitatud: 23 Nov 2010 20:35
Postitas nuga
cheech kirjutas:Sooviks ka teada kuidas sellistest väikestest roosteplekkidest lahti saab millest traatharjaga päris lahti ei saa? Kas on mingi vahend mida sinna peale panna mis ei laseks roostel edasi liikuda?
Buvanoli nimeline roostemuundi (viljandi mnt. raunexist saad) näiteks aitab mõnevõrra. Leotad korduvalt paksult üle.
Parem muidugi oleks, kui saaksid niiöelda lokaalset liivapritsi laenata. Sellel on püstoli otsas kummist huulik, millega saad täpp-täpi haaval roostet eemaldada ja ei pea tervet ruumi täis tolmutama.
Aga abiline on sul vahva

Postitatud: 23 Nov 2010 20:41
Postitas cheech
Kustkohast võiks saada mingit kompakset liivapritsi laenata või kasutada?
Postitatud: 23 Nov 2010 23:08
Postitas Ruut
cheech kirjutas:Kustkohast võiks saada mingit kompakset liivapritsi laenata või kasutada?
Fixus müüs selliseid pritse. Hinda ei täpselt mäleta aga oli vist 300-500 kr.
Postitatud: 23 Nov 2010 23:40
Postitas meelis k
Minu kogemus ütleb, et suht jama on nende odavate pritsidega.
Tõmbab umbe jne. Kahte umbes 350 eekust komplekti olen kasutanud.
Kaasavõetavaid suuremaid detaile lasin viimati teha Tõrvandis.
Väiksematega suutsin foorumikaaslase Einari pehmeks rääkida

.
Postitatud: 24 Nov 2010 18:07
Postitas cheech
meelis, äkki sul läksid sellepärast nad umbe, et sul polnud niiskusekogujat vahel ja liiv ise sai ka äkki niiskust?
Ja sooviks endiselt teada kuida siis klaase tervel kätte saab? Pole varem klaase eest ära võtnud ja ei tea kuidas alustada? Ja mis tööriistu kasutada?