1. leht 2-st
K: e28 520 summuti
Postitatud: 26 Nov 2010 00:31
Postitas jumpsik
Kuna on silmapiiril üks hainina (asi seisab rahapakkide taga

) siis küsiks kas sellele mudelile mingi teise bemmi summuti ei sobi nt. e34 oma vms. Kuna sellel on keskelt toru katki ja uued sumpad maksavad päris palju, või on kellelgi mõni korralik summuti samale mudelile pakkuda.
Postitatud: 26 Nov 2010 00:34
Postitas cheech
pane puhas toru vahele näiteks niikauaks kuni rahapakid kasvavad:D
Re: K: e28 520 summuti
Postitatud: 26 Nov 2010 00:50
Postitas j6x19
jumpsik kirjutas:Kuna on silmapiiril üks hainina (asi seisab rahapakkide taga

) siis küsiks kas sellele mudelile mingi teise bemmi summuti ei sobi nt. e34 oma vms. Kuna sellel on keskelt toru katki ja uued sumpad maksavad päris palju, või on kellelgi mõni korralik summuti samale mudelile pakkuda.
kui õieti meeles siis 1987 aasta 520i 95kw masina alt sumpa peaks veel alles olema (peale lõpupüti)oli veel vägahas korras alt võttes.kui huvi siis kirjuta mulle PM-i. Proovin homme niipaljut aega leida ,et uurida ja otsida seda.
Re: K: e28 520 summuti
Postitatud: 26 Nov 2010 22:29
Postitas TõnisL
j6x19 kirjutas:
kui õieti meeles siis 1987 aasta 520i 95kw masina alt sumpa peaks veel alles olema (peale lõpupüti)oli veel vägahas korras alt võttes.kui huvi siis kirjuta mulle PM-i. Proovin homme niipaljut aega leida ,et uurida ja otsida seda.
86 aasta e28, M20. Kas katalüsaator peaks ka all olema ?
Re: K: e28 520 summuti
Postitatud: 26 Nov 2010 22:33
Postitas j6x19
TõnisL kirjutas:j6x19 kirjutas:
kui õieti meeles siis 1987 aasta 520i 95kw masina alt sumpa peaks veel alles olema (peale lõpupüti)oli veel vägahas korras alt võttes.kui huvi siis kirjuta mulle PM-i. Proovin homme niipaljut aega leida ,et uurida ja otsida seda.
86 aasta e28, M20. Kas katalüsaator peaks ka all olema ?
olnud mitu e28t aastast 1987 ja pole ühelgi katalüsaatorit old ei all ega ka dokumentides kirjas.kõigelihtam vaata dokidest kas on kirjas bensiin+kat kui on siis peab olema katalüsaator,kuid kui ei siis ei pea seda olema.
Postitatud: 27 Nov 2010 00:11
Postitas qnn
kunagi oli mul üks e28 86a m20b20 ja passis kat-i polnud kirjas.
Postitatud: 27 Nov 2010 01:12
Postitas jumpsik
No ju siis on need ilma kat'ita autod, tegemist selle autoga muidugi oleks kuid kui asi käes, eks ma teen siia siis miskise nimekirja mida vaja oleks (ei tule eriti pikk) esimesed asjad mis meenuvad oleks tühikäiguklapp (mootor ei taha alati külmkäivitamisel käima jääda), termostaat (temp. tõuseb maks. veerand näidikut), tagumised vedrud (üheltpoolt on vedru katki ja plaanin siis koos amordipüstakuga ära vahetada, tuleks vist soodsam), tagumisesilla puksid (tagasild kolksub kui august nt. läbi sõita), küünaldejuhtmed (üks juhe laseb korralikult sädet läbi), tagapampri parempoolset kroomnurka (läbiroostetanud), juhiukselink seestpoolt avamiseks (töötab aga katki) - hetkel oleks kõik. Küsiks siis huvipärast kohe juurde, et kas tavalisele e28'le on võimalik lisada ka nt. pardaarvuti (on kõigil selle valmidus olemas või on see ainult luksimatel mudelitel).
Postitatud: 27 Nov 2010 12:53
Postitas Cardo
Esiteks kus sa asud ? Paljud sulle vajalikud jupid on mul muidugi olemas.
Postitatud: 27 Nov 2010 13:01
Postitas -Myyr-
Vabandan OT pärast, kuna see teema puudutab summuti osa siis küsisksin meelsasti.. kui vastu pole keegi.
Endal samamoodi keskmine osa on läbi ja resonaator ka.
Idee on selles, et soetada uus reso ( sport või originaal) ja viia otsetoru taha ja taha lisada sportsummuti. (sportsummuti all ei mõtle valjut ega lärmavat summutit)

Postitatud: 27 Nov 2010 13:20
Postitas j6x19
-Myyr- kirjutas:Vabandan OT pärast, kuna see teema puudutab summuti osa siis küsisksin meelsasti.. kui vastu pole keegi.
Endal samamoodi keskmine osa on läbi ja resonaator ka.
Idee on selles, et soetada uus reso ( sport või originaal) ja viia otsetoru taha ja taha lisada sportsummuti. (sportsummuti all ei mõtle valjut ega lärmavat summutit)

kui sul praegusel sumbutaja tagumisel pütil toru korralik siis saad sealt juba toru võtta ja keevitada sportpüti külge.
milleks sa ültse sportpütile mõtled tahad lihtsalt mürataseme kõrgemaks ajada või siis lihtsalt ilu pärast.kui ilupärast siis on vast lihtsam kusagilt autoosadega tegelevast poest osta mingine tjuuning sumpaots ja see sinna juurde lisad tekkiks kh välimuse effekti ju.
Postitatud: 27 Nov 2010 13:54
Postitas trevi
originaal sailitab vast rohkem tehasepoolt määratud vastusurvet mootorile
Miks räägitakse asjadest, millest endal pole aimu? Vabalthingaval on igasugune vastusurve saatanast. Ei viitsi pikalt argumenteerida, aga esimene suvaline link googlist seletab suht viisakalt kuidas asjalood on:
http://www.thumpertalk.com/forum/showth ... p?t=659727
Postitatud: 27 Nov 2010 14:11
Postitas j6x19
trevi kirjutas:originaal sailitab vast rohkem tehasepoolt määratud vastusurvet mootorile
Miks räägitakse asjadest, millest endal pole aimu? Vabalthingaval on igasugune vastusurve saatanast. Ei viitsi pikalt argumenteerida, aga esimene suvaline link googlist seletab suht viisakalt kuidas asjalood on:
http://www.thumpertalk.com/forum/showth ... p?t=659727
kirjutasin seda omast kogemusest, originaal torust peenema toruga ei ole masina minek sama (justki tõmbab hingest kinni v miskit sellist,ei oska täpselt kirjeldada)kui originaal toruga.see kogemus on kh vabalthingava mootoriga.mõtlesin selle kirje all rohkem seda osa tegelikkuses,et ei panek väiksema diameetriga toru.vabandan, et kirje polnud selgesti väljendatud minu poolt.
Postitatud: 27 Nov 2010 14:15
Postitas -Myyr-
Endal on keskmine läbi ja tagumine ka.
Natukene hääle poolest ja ka välimuse
Aga küsisin sest hinnad on ka kallid.. et siis orig. reso ja sportbütt.
Keegi pakkus mulle ka keskmist ja lõppu..
kui teema aretajal vaja.. otsin üles tema uuesti.. Aga pole kindel kas tal alles veel
Trevi viitsest saab abi ka

Postitatud: 27 Nov 2010 18:09
Postitas meelis k
Minu teada 520i summutipütte on veel saada igast B-osadega tegelevast autokauplusest ning hind umbes 1000 eek (528i oma vähemalt 3x kallim ja pole igas poes saadaval).
Need odavad sportsummutid on mõttetud: teevad auto koledaks, muudavad hääle koledaks, roostetavad paari aasta jooksul koledaks.
520i summutijooks peaks endalgi suht kobe olemas olema. Kui Tartu kandist kellelgi huvi, võin uurida.
Postitatud: 02 Dets 2010 07:35
Postitas jumpsik
Nii, oleks nüüd suur soov automootor korralikult tööle panna. Asi siis nimel selles et kui käima panen tahab välja surra kui just ise gaasi natuke peal ei hoia. Kas viga võib olla tühikäiguklapis (kui tal selline asi üldse olemas on) või milles. Ja siis sooviks seda asja saada ka

nii et jagage natuke infot ja rahanumbreid

Postitatud: 02 Dets 2010 15:07
Postitas jx
kui tühikäigul tahab välja surra siis tuleb seda peale keerata...
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/b/j/5.png
kui on selline vaakumsüsteem siis tühikäiku saab regullida detailiga mis jääb nr 12 ja 13 voolikute vahele..
Postitatud: 02 Dets 2010 16:59
Postitas jumpsik
Persoon kellelt ma selle masina omastada tahan, teadis jällegi rääkida, nt. et sooja mootoriga läheb käima normaalselt. Erinevad remondi võtted on kõik teretulnud ja eks ma proovin siis selle esimese variandi nii pea ära kui võimalik

Postitatud: 08 Dets 2010 18:59
Postitas jumpsik
Proovisin jx'i poolt pakutud variandi ära ja asi toimib

kui kui garaažis olin siis tekkisid jälle igasugused küsimused

kas pardakompootrid on peal ainult kangematel haidel või leidub neid ka lahjematel, st. et kas kõikidel on nende valmidus olemas või ei ole. Kui ma tahaks ette käetugesid siis kas ma pean sellepärast ostma spetsiaalselt istmed millel need küljes on või on võimalik käetugesid lihtsate meetoditega istme külge kerida.
Postitatud: 08 Dets 2010 19:43
Postitas Aix
Käetoe alused annab iga istme külge kruvida.
Postitatud: 08 Dets 2010 20:22
Postitas jumpsik
Väga hea et nii kergelt saab, äkki kellelgi vedeleb siis käetugesid

mõnus oleks kui oleksid sinakat tooni

kuna salong ise sinine
