1. leht 1-st
Uued OEM kütusetorud
Postitatud: 05 Dets 2010 17:40
Postitas raimo
Oskab keegi öelda, kas esindusest ostetud kütusetorud on juba paika painutatud või antakse seal terastoru asemel rull vasktoru?
Piduritoru tuli viimane kord sirge tükk ja terastoru kodus hästi ei painuta

Postitatud: 05 Dets 2010 17:47
Postitas nuga
Minu kogemus on selline, et kütusetorud tulevad valmiskujul, piduritorud tuleb ise painutada.
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album21/abm.sized.jpg
Postitatud: 05 Dets 2010 18:20
Postitas Baur TC
E30 valmiskujul!
Postitatud: 05 Dets 2010 18:35
Postitas reyo22
Tere, kui juba siin mainitakse küttetorudest siis tunneks huvi et palju e28 küttetorude tk hind on?
Postitatud: 05 Dets 2010 18:58
Postitas meelis k
E28 puhul UMis 450 eek/tk
Postitatud: 05 Dets 2010 19:04
Postitas tõnis
Kütusetorud tulevad valmis painutatult ning istuvad suht hästi omale kohale. Hinnad ka reeglina mõnusalt soodsad, ei tasu ise vaeva nägema hakatagi mingi painutamisega.
Re: Uued OEM kütusetorud
Postitatud: 06 Dets 2010 08:58
Postitas Arvo
raimo kirjutas:
Piduritoru tuli viimane kord sirge tükk ja terastoru kodus hästi ei painuta

Aga kuidas seda terasest piduritoru oleks mõistlik painutada, on kellegil mingi abinõu välja mõeldud?
UM varuosaletis öeldi mulle, et nad ise teevad ka nö "põlve otsas".
Vasktoru painutamine on ka käte vahel lihtne ja väiksemad vead saab hästi korrigeerida. Terastoru ilmselt kahte korda painutada ei kannata, mul veel see probleem, et vanad torud, mille järgi shnitti võtta, pole kahjuks säilinud.
Postitatud: 06 Dets 2010 11:12
Postitas Sven
Terasest piduritorud ma painutasin E28'le käe vahel. Nad on piisavalt peenikesed, et painutades kokku ei vaju. Järske paindeid on käe vahel raske teha, aga neid oli ainult tagasilla kohal 1 või 2 tk, mille tegin sobiva padruni peale vajutades.
Üldiselt on see väga nõme töö. Mu kannatus katkes ikka päris mitmel korral. Kuidagi ei saa neid torusid ilusti jooksma, kuigi vanad olid ees. Hakkasin tagant ette liikuma, aga siis oli tükk tegemist, et peapumpa otsad sisse saada. Nad peavad otse jooksma, muidu ei keera sisse. Kui ma uuesti teeks, siis vast hakkaks eest taha liikuma. Kui torud juba küljes on, siis puupulkade abil annab pisut järelpainutada, kus vaja.
Kinnitusklambrite kruvide lahti saamine on omaette ooper.
PS! Hea teada, et kütusetorud valmis painutatuna tulevad. See töö on ka veel ees

Postitatud: 06 Dets 2010 13:40
Postitas reyo22
Mul samamoodi see töö ees. Oleks hea kui keegi need kütusetorud valgamaale tooks , et annaksin raha et kes Um läbi käiks ja tooks mulle. No see kellel ise ka tallinna oleks asja, vb saaks kellegagi nii kaubale....

Postitatud: 06 Dets 2010 13:51
Postitas meelis k
UMis kohapeal ei ole neid E28 kütusetorusid minu teada. Vajalik tellimine.
Tartus-Pärnus ka muidu UM, ei pea ilmtingimata pealinna sõitma.
Postitatud: 06 Dets 2010 18:10
Postitas Iff
Ma siin omaette mõtisklen, et kas oleks mõtet teha kütusetorud roostevabast? Näiteks 10mm toru painutamine ei oleks just väga suur probleem, seda enam, et neid saaks mitu komplekti teha ühe korraga
Postitatud: 07 Dets 2010 16:52
Postitas jossu
ise tegin e23le 8mm vasktorust kütusetorustiku. Hea odav ja oluliselt raskeid käänulisi kohti teha polnud vaja...
Postitatud: 12 Mär 2011 11:11
Postitas raimo
Kütusetorud tulid valmispainutatud kujul ning nii pidi olema kõikide mudelite puhul. Piduritorudega on nii ja naa, UM ise painutab põlve otsas kui vaja.
Vasktoru ei sobinud mulle esteetilistel põhjustel.
Ise tehes 10mm läbimõõduga materjalist peaks arvestama, et kütuselati ja paagi otsikud on ikkagi kõik 8mm omad.
Postitatud: 15 Apr 2011 20:26
Postitas Aix
Selline küsimus, et kas keegi omab andmeid, et kui pikad on E28 (525i või 528i) piduri- ja kütusetorud?

Postitatud: 16 Apr 2011 11:10
Postitas Cardo
realoem-i s minuteada olid pikkused juurde märgitud
Postitatud: 23 Apr 2011 16:47
Postitas -Myyr-
ma siin praegu vaatasin..aga ei leidnud pikkuseid..
äkki ikka keegi oskab öelda piduri toru pikkused?