1. leht 1-st
Probleem kütusekuluga?
Postitatud: 07 Dets 2010 11:08
Postitas karmo
Tere!
Autoks siis E28 528i M30 motoga 135kW.
Auto võtab meeletult kütust 20l/100km peale. ja seda rahulikus sõidustiilis.
kütusevoolikud järgi vaadatud ja küünlad vahetatud.
Milles võib olla probleem?
Tervitades Karmo.
Postitatud: 07 Dets 2010 14:08
Postitas fiziks
pihustid kusevad
tagant tuleb jubedat musta ka või?
Postitatud: 07 Dets 2010 14:11
Postitas karmo
päris hea tahmapilv on järgi küll kusjuures, kui pöördesse otsustab ronida.
Postitatud: 07 Dets 2010 15:08
Postitas fiziks
ei taha hästi pöördesse minna jah?
minul olid pihustid omadega pekkis sellise asja puhul. aga noh eks põhimõtteliselt õhulugeja võib anda ka vale signaali. lambdat sellel autol ei tohiks olla, seega seda kahtlustada pole mõtet.
mina kontrolliks pihusteid.
Postitatud: 07 Dets 2010 15:14
Postitas karmo
vahepeal nagu natuke puterdaks, muidu käib suht puhtalt.
kui lihtsalt süüde sisse keerata siis peale seda kui pump on ära töötanud midagi nagu susiseks/vedelikku ajaks läbi küll miski kuskilt. pole aru saanud kust mis.
Postitatud: 07 Dets 2010 15:16
Postitas Jaks
Kontrolli ega külmkäivituse pihusti ei jää kogu aeg tööle.
Ehk siis võib külmkäivituse andur ka vigane olla ja seega koguaeg saab lisa kütust.
Postitatud: 07 Dets 2010 16:12
Postitas fiziks
karmo, kas sul kütusesurve ikka püsima jääb? kui susiseb, visiseb peale surve üleslöömist siis peaks kontrollima kütuserõhku ja vaatama kui hästi see seisab.
võibolla on üldsegi nii lihtne viga, et kütusetorustik kuskilt kapoti alt näiteks lekib ja see tekitab ka metsiku kulu sõites.
Postitatud: 07 Dets 2010 16:57
Postitas karmo
kütuse surve vajub alla, paar korda ikka peab süüdet siis välja klõpsima, ennem kui surve üles võtab. põhja alt igaljuhul on korras kõik voolikud.
Postitatud: 07 Dets 2010 17:33
Postitas karmo
sain siis lõpuks täna auto dokumendid kätte.
Tuli välja et hoopis auto 525 ja 110kW aastast 1985.
Postitatud: 07 Dets 2010 18:04
Postitas fiziks
mis see on sul äsja ostetud või? müüdi 528 pähe?

Postitatud: 07 Dets 2010 18:12
Postitas trevi
lihtsaim meetod vaadata, kas pihustid kinni püsivad on see et võtad kütuselati koos pihustitega välja, võtad bensupumba relee välja ja paned kirjaklambri või juhtmejupiga pumba tööle. Pihustiotsad peavad kuivaks jääma. Kui tilk hakkab otsa tekkima, siis on tuksis.
Teine võimalus, miks rõhk ära kaob on see, et bensupumba klapp on kulunud. Aga kütusekulu see siiski ei mõjuta, pigem käivitusomadusi.
Mõõta võib ka temp anduri takistust, mis kuumalt peaks jääma suurusjärku 200 oomi. Kui see on suurem, siis aju arvab, et mootor on külm ja väänab kütust peale.
Aga jah, 2.5 ei liiguta seda keret ju üldse, kuidas said arvata, et tegu on 2.8-ga?

Postitatud: 07 Dets 2010 18:19
Postitas fiziks
trevi, mootorid tegelikult on vist väliselt täpselt ühesugused...kui ma nüüd õigesti mäletan, või ei ole?
kuigi 25kw vahet võiks põhimõtteliselt teha jah...aga no kui pole varasemat kogemust või on kogemus mingi 60kw masinaga siis ilmselt ehtatab ka 110kw piisavalt ära

Postitatud: 07 Dets 2010 22:42
Postitas trevi
Järgnev jutt on jällegi offtopic
kuigi 25kw vahet võiks põhimõtteliselt teha jah...aga no kui pole varasemat kogemust või on kogemus mingi 60kw masinaga siis ilmselt ehmatab ka 110kw piisavalt ära
Väliselt on nad tõesti ühesugused. Kui vaja identifitseerida, siis ploki peal on mootori nr, mis peaks tegelikult olema sama, mis kere nr. bmwfans.info või realoem.com see sisse panna ja saad kohe teada, millega tegu
Mootorite erinevus on vist ainult kolvikäigus, mis on 2.5 mootoril 71,6mm ja 2.8 mootoril 80mm. See omakorda tähendab, et 2.5 võrreldes 2.8-ga ei oma üldse momenti. Kui kõrgematel pööretel on võimsuse vahe ainult 25kw, siis madalamas otsas on vahe vägagi tuntav. Just tagumikuga. Oled sa M30B25 mootoriga autoga sõitnud?
Minu kogemus ütleb, et 2.5 liigutab seda autot umbes nii nagu tänapäevase auto 1.6 mootor seega ta ei tundu eriti võimas, vähemalt kui pöörded on alla 4000.
5 aastat vana 1.6 83kw Renault Megane liikus alt otsast igatahes paremini edasi.
Tõsi 40kw autost (nagu minul on igapäeva ökoauto) võimsamasse istudes tundub teine auto algul tõesti räme püss, eriti maanteel.
Postitatud: 07 Dets 2010 22:55
Postitas fiziks
eip, kõige lahjem bemm, mis mul endal kunagi olnud ongi 2.8 mootoriga E28. lahjematest olen rohkem sõitnud veel babysix 2.0 ja 2.3 motoga aparaatidega, 2.0 vanema tüübi 95kw moto igatahes E34 kere ei liiguta kohe mitte kuidagi
seega jah...ega ma ei tea täpselt kuidas see 2.5 liigub. aga momendi puudumise jutt tundub loogiline. 2.8 mootoril oli seda ikka võrdlemisi mehiselt ma mäletan, sai vajadusel pödistada jube madalate pööretega ja puha

Postitatud: 08 Dets 2010 10:45
Postitas karmo
No jaa, see kelle käest sain ta ei ole auto päris õige omanik. aga tema ütles et pidi olema 2.8 peal. Alles soetatud jah.
Edasi astub ta ikka korralikult kui minema hakkab ja vähekenegi pidamist saavutab, lihtsalt kütusekulu on meeletu. ennem lume maha tulekut sai tuua, pm terve tee koju(kruusatee) sõitsin neljanda ja viienda käiguga, kuna kui 2 või 3 käiguga natuke minna andsid siis tagumised rattad käisid lihtsalt tühja.
Aga ma uurin selle mootori numbri järgi ja siis vaatan mis mootoriga tegu.
Postitatud: 08 Dets 2010 12:25
Postitas qnn
Mul endal on ka 2.5l e28 ja kütusekulu on sinna 15-18l kanti, kui väga ökolt sõita siis saab 11-12l.Aga seda kõike talvel ja minumeelest edasi ka ei liigu

.Nüüd lasin mootori ülevaadata ja ära remontida, pole veel kätte saanud, aga loodan et hakkab paremini edasi kerima.
Postitatud: 08 Dets 2010 13:53
Postitas karmo
eks ma pean hakkama vaatama ksukilt otsast milles võib probleem olla.