BMW E28 525i 85. a Karmo
Mina olen ühte väga heas korras vana kere näinud. Ja pean tunnistama, et selleks oli minu sinine e28 535, millel oli roostet minmaalselt. Ehk siis tungi kohtade ümbrus ja esmeste suurte tungi kohtade plekid.
Seega ma ei julgeks väita, et pole suht korralike keresi. Aga muidugi minu oma ei olnud ka eesist pärit.
Seega ma ei julgeks väita, et pole suht korralike keresi. Aga muidugi minu oma ei olnud ka eesist pärit.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Täpselt.Jaks kirjutas:Mina olen ühte väga heas korras vana kere näinud. Ja pean tunnistama, et selleks oli minu sinine e28 535, millel oli roostet minmaalselt. Ehk siis tungi kohtade ümbrus ja esmeste suurte tungi kohtade plekid.
Seega ma ei julgeks väita, et pole suht korralike keresi. Aga muidugi minu oma ei olnud ka eestist pärit.
Aga alati kui ma näen kapoti all lohakalt paigaldatud koonusfiltrit, ei teki mul kunagi mõtet, et auto on ülihästi hooldatud ning hoitud.
e28 528iA '84
Selle teemaga tuleb vist põnev foorumi jutlustus.
Eks näeme kuidas siis projekt edeneb aja möödudes.
Eks me kõik ütleme oma arvamused ja näpunäited mis mingilmääral peaks olema sulle abiks.
Aga edu ja jõudu.. Sest seda kõike läheb sul päris palju vaja
Eks näeme kuidas siis projekt edeneb aja möödudes.
Eks me kõik ütleme oma arvamused ja näpunäited mis mingilmääral peaks olema sulle abiks.
Aga edu ja jõudu.. Sest seda kõike läheb sul päris palju vaja
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Olen ise ka keretöid teinud tean mis need on, pole väitnudki et kere ideaalne on, kindlasti tuleb mingeid üllatusi välja.meelis k kirjutas:Täpselt.Jaks kirjutas:Mina olen ühte väga heas korras vana kere näinud. Ja pean tunnistama, et selleks oli minu sinine e28 535, millel oli roostet minmaalselt. Ehk siis tungi kohtade ümbrus ja esmeste suurte tungi kohtade plekid.
Seega ma ei julgeks väita, et pole suht korralike keresi. Aga muidugi minu oma ei olnud ka eestist pärit.
Aga alati kui ma näen kapoti all lohakalt paigaldatud koonusfiltrit, ei teki mul kunagi mõtet, et auto on ülihästi hooldatud ning hoitud.
Ja ma pole maininudki et hästi hoitud, see auto alles natukene alla kuu aja minu käes, pole jõudnud eriti midagi tehagi veel.
Ja seda koonusfiltrit pole ka mina paigaldanud sinna, see nende nagade töö kellelt auto ära tõin.
Nüüd põhjamatt ja muu üleliigne eemaldatud salongist.
3-4 auku on põhjas muidu korralik, need likvideerin ära, ning siis peaks salongist korras olema. siis veel vahetada juhipoolne tiib ja küljekarp, pagasnikuluuk(võimalik et tuleb klaasplastist) ning kapott(tuleb klaasplastist).
Uueks aastaks tahaks salongist augud ära eemaldada, siis oleks sellega korras ning siis peab minema raha teenima et edasi ehitada
3-4 auku on põhjas muidu korralik, need likvideerin ära, ning siis peaks salongist korras olema. siis veel vahetada juhipoolne tiib ja küljekarp, pagasnikuluuk(võimalik et tuleb klaasplastist) ning kapott(tuleb klaasplastist).
Uueks aastaks tahaks salongist augud ära eemaldada, siis oleks sellega korras ning siis peab minema raha teenima et edasi ehitada
Pole vahepeal midagi nagu osanud kirjutada.
Hetkel auto siis dieedile pandud ja eemaldan autolt üleliigset staffi.
Natuke kõpitsen kere ka, ilmnes paar auku põhjas, ja siis veel poritiib veel vaja ette võtta ja küljekarp, siis vast esialgu kerega kõik.
samas käib suurem mõtte töö käigukasti ümber, et mis moodi see mure lahendada.
Hetkel auto siis dieedile pandud ja eemaldan autolt üleliigset staffi.
Natuke kõpitsen kere ka, ilmnes paar auku põhjas, ja siis veel poritiib veel vaja ette võtta ja küljekarp, siis vast esialgu kerega kõik.
samas käib suurem mõtte töö käigukasti ümber, et mis moodi see mure lahendada.
on küll müügis , otsida tuleb .
ütle kohe et selle rahaga(tasuta) pole saada , mida oled nõus maksma ?
hetkel üks 6-ene manuaal müügis 2500€
+ soome bmw foorumis on veel mõned pakkumisel
samuti on ühe 540-i pealt üks tremec müügis 1500€
ütle kohe et selle rahaga(tasuta) pole saada , mida oled nõus maksma ?
hetkel üks 6-ene manuaal müügis 2500€
+ soome bmw foorumis on veel mõned pakkumisel
samuti on ühe 540-i pealt üks tremec müügis 1500€
Viimati muutis heigo, 22 Dets 2010 15:54, muudetud 1 kord kokku.
+61438856151
2500 euro eest saab juba palju parema kasti kui see BMW oma.
Tuleks ükskord foorumis postitamise asemel peaga mõtlema hakata ja näha, et on palju kättesaadavamaid lahendusi.
Aga kui mõelda ei viitsi, siis 5-käigulise võin raske raha eest isegi ära müüa
Tuleks ükskord foorumis postitamise asemel peaga mõtlema hakata ja näha, et on palju kättesaadavamaid lahendusi.
Aga kui mõelda ei viitsi, siis 5-käigulise võin raske raha eest isegi ära müüa
E30 325iX '86 (müüdud) ||
E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 ||
E39 530d M-Technik ||
E46
E60 550iA '06 ||
E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 ||
E39 530d M-Technik ||
E46
E60 550iA '06 ||
2500 ja 1500 euro kast, et ma ei tea nii suur janu mul ka selle kasti järele pole et nii palju peaks sinna taguma.
Keegi pole väitnudki et tasuta.
Ja siiski otsitav kast on 3.0 V8 5 käiguline manuaal.
Rahas pole probleem vaid siiani mis ma kasti olen otsinud juba, romulad ja jutud läbi helistanud, BMW foorumist sama moodi, olen ainult ühe pakkumise saanud ja tal pole ka otsest vajadust müüa. ning pm 10k lihtsalt kasti eest on ikka palju, ennem ootan ja nokin keret, sest kastid ei saa otsas veel olla.
normaalne hind oleks 10k kast, hooratas ja sidur, vb natukene rohkemgi, aga põhimõtteliselt 10k kasti eest on liiga palju.
Ja on ka üks teine lahendus on ka olemas, et lihtsalt kuidagi istutada rida mootori käigukast V-mootori otsa.
Vana mootor tuleb maha pealt ja läheb müüki arvatavasti. pole veel mõelnud sellele.
reyo22 sa pole ainus kes seda juba küsinud on.
Keegi pole väitnudki et tasuta.
Ja siiski otsitav kast on 3.0 V8 5 käiguline manuaal.
Rahas pole probleem vaid siiani mis ma kasti olen otsinud juba, romulad ja jutud läbi helistanud, BMW foorumist sama moodi, olen ainult ühe pakkumise saanud ja tal pole ka otsest vajadust müüa. ning pm 10k lihtsalt kasti eest on ikka palju, ennem ootan ja nokin keret, sest kastid ei saa otsas veel olla.
normaalne hind oleks 10k kast, hooratas ja sidur, vb natukene rohkemgi, aga põhimõtteliselt 10k kasti eest on liiga palju.
Ja on ka üks teine lahendus on ka olemas, et lihtsalt kuidagi istutada rida mootori käigukast V-mootori otsa.
Vana mootor tuleb maha pealt ja läheb müüki arvatavasti. pole veel mõelnud sellele.
reyo22 sa pole ainus kes seda juba küsinud on.
no kui sa arvad, et 10k korraliku (mis ei tähenda mitte uue või ideaalkorras, vaid siiski kasutatud ent täiesti korralikult toimiva) v8 kasti eest on hirmus palju siis karta on, et sa jäädki seda keret nokkima ja unistama.
ridakuue kast sinna aretada mingi adapteriga tuleks ilmselt odavam ja kiiremgi.
ridakuue kast sinna aretada mingi adapteriga tuleks ilmselt odavam ja kiiremgi.