1. leht 2-st

O/V: M20B25 pritsega mootori, LUKKU

Postitatud: 09 Dets 2010 22:51
Postitas sillufromIV
Uurin turu seisu e30-le paigaldatud 2,5i mootori osas. See peaks e21 aiste vahele suuremate modifitseerimisteta ära mahtuma. Vaja oleks komplekti: aju, juhtmete, õhulegeja, bensupumba ja muidugi pritsungi ja sisselaskekollektoriga, siduriga. Väljalaskekollektor peaks M20b20 oma minema aga eraldi küljest kruvima ei pea seda.

Palun siis teadjatel tarka nõu jagada ümberistutamise ja muu asjasse puutuva kohta. Kas näiteks e30 mingi 1,8 kast kannatab 2,5 mootori otsa panna või peab selle ka eraldi otsima ... 6-pütase esisillatala on olemas, e30 kast ja sobivaks tehtud kardaan ka olemas, bensu tagasivool on tehtud.

Vahetuseks pakun e21 juppe või juppe+kompensatsiooni või vahetan vajaliku mootori raha vastu.

Pakkumised P.S. või 53550777

Re: O/V: M20B25 pritsega mootori, Tallinn

Postitatud: 09 Dets 2010 23:08
Postitas Ruut
sillufromIV kirjutas:Kas näiteks e30 mingi 1,8 kast kannatab 2,5 mootori otsa panna või peab selle ka eraldi otsima ... 6-pütase esisillatala on olemas, e30 kast ja sobivaks tehtud kardaan ka olemas
IIRC on M10 ja M20 kastid erinevad ja ei ole omavahel vahetetavad. E30 kasti kasutades kaotad spidomeetri, kuna e21 kasutab trossiga ajamit.

Postitatud: 09 Dets 2010 23:14
Postitas sillufromIV
Spido juba ei tööta, kuna ühel e21-l on 5-ne e30 kast all ja töötab. Küsisin, et teada, kas peab 2,5 mootori jaoks ka teise kasti otsima.

Muidu küsimus suuremale ringile: kas M10 on mingit suurema kubatuuriga mootorit ka, kui 2,0? Kui on, siis millise kubatuuri ja võimsusega ja kuidas nende osas turuseis on?

Postitatud: 09 Dets 2010 23:20
Postitas Ruut
M10 edasiarendus S14, kuni 2,5l aga turuseis on vilets :)

Postitatud: 10 Dets 2010 10:31
Postitas raunz
M10-l isegi 2,0 saamine on väga keeruline ja kulukas. M20 otsa istub M20 või M50 kast, kui tahad 4 käigulist M20 kasti siis toda saaks pakkuda koos kardaaniga. Muide kui reaalselt hakkad vahele istutama mootorit siis mul elektri ühendamiseks paar väga kasulikku skeemi olemas, mis elu väga lihtsaks teevad.

Postitatud: 10 Dets 2010 15:37
Postitas sillufromIV
4-käigulisi kaste on omal 3 üle ja kardaan ka olemas liigne ja 315 all ka 5-käigulise kast jaoks ümberehitatud toimiva kardaaniga. Tahtsin teada kas näiteks 1,8 mootorile ehitatud kast 2,5 või 2,7 mootoriga kestab (vääne hoopis teisest ooperist ju). Aga kui kunagi reaalselt ehitamiseks läheb, siis pördun su poole nende elektriskeemide asjus :)

Postitatud: 11 Dets 2010 10:07
Postitas eix22
1.8 kast ei sobi m20 mootori otsa!
http://foorum.e30club.org/viewtopic.php?t=16822
Kui huvi, siis PS.

Postitatud: 21 Dets 2010 12:08
Postitas sillufromIV
Täpsustaksin siis otsitava andmeid: huvi oleks siis m20b25 "i" mootori vastu (on selline ikka olemas või on m20 "e" ainult?). Huvi on komplekti vastu: moto, käigukast (5k), aju, õhulugeja, radikas, juhtmed. Lisaks uurin ka sobiva bensupumba saadavust.

Teretulnud on proovimisvõimaluse olemasolu.

Pakkumised P.S., viskoosa@one.ee või 53550777, Tallinn

Silver

Postitatud: 21 Dets 2010 12:41
Postitas Aix
sillufromIV kirjutas:Täpsustaksin siis otsitava andmeid: huvi oleks siis m20b25 "i" mootori vastu (on selline ikka olemas või on m20 "e" ainult?).
Wiki ütleb:
* 1986–1994 E30
* 1989–1990 E34
Tegu siis 125 või 130kW mootoriga.

Postitatud: 21 Dets 2010 13:05
Postitas Ruut
Ma arvan, et Wiki on antud juhul ebatäpne. Mootorid olid 125 ja 126 kW.

Postitatud: 21 Dets 2010 13:34
Postitas sillufromIV
Aga mis 2,5 liitrised need 110 kW on siis?

Tegelikult kilovatid polegi nii tähtsad, peaasi, et aiste vahele hõlpsalt saaks (m20) ja ikka üle 100 kW oleks.

Postitatud: 21 Dets 2010 13:51
Postitas Aix
sillufromIV kirjutas:Aga mis 2,5 liitrised need 110 kW on siis?
M30B25 - ehk siis E28 "tavalised" kahepoolesed.

Postitatud: 21 Dets 2010 13:53
Postitas Ruut
sillufromIV kirjutas:Aga mis 2,5 liitrised need 110 kW on siis?
M30B25 või siis M20B23 Viimane siis 2,3 l

Postitatud: 21 Dets 2010 14:11
Postitas sillufromIV
Siis otsing laieneb ka M20B23 mootorile.

Kas tõesti pole selliseid asju pakkuda siis?

Kas M30 M20-ne asemele ei istu enam? Peab palju ringi tegema?

Postitatud: 21 Dets 2010 14:15
Postitas Ruut
sillufromIV kirjutas:Tegelikult kilovatid polegi nii tähtsad, peaasi, et aiste vahele hõlpsalt saaks (m20) ja ikka üle 100 kW oleks.
Sul signatuuris 320. Võta see mootor - pane väheke kangem nukkvõll ja side-draft karpad (weber, dellorto, solex) ning 100+ kW pole probleem. Kapotialune näeb ka hulka ajastukohasem välja.
Pilt

to Ruut

Postitatud: 21 Dets 2010 14:18
Postitas sillufromIV
320 ostes ei olnud seesõidukorras ja mingid poisikesed olid seda käivitada üritanud (edutult). Lammutasin selle mootori lollusest, alles jätsin vaid pea :(

Postitatud: 21 Dets 2010 14:20
Postitas Ruut
sillufromIV kirjutas:Kas M30 M20-ne asemele ei istu enam? Peab palju ringi tegema?
Kui M30 peale minna, siis vaata juba 3,5 :) Malli võid võtta siit teemast http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.p ... 4cee6a8f56
Tüüp taastab ühte kolmest TWR-i poolt ehitatud 335i-st

Postitatud: 21 Dets 2010 14:47
Postitas lennukiga
Eix22 pakkus sulle ju M20B25 motot, temalt saad soovi korral enamuse vajalikust.

Postitatud: 21 Dets 2010 14:55
Postitas sillufromIV
to Ruut:

See läheks juba liiale. 2,5 ja M20 oleks optimaalne (lihtne ehitada ja piisavalt võimas).

Postitatud: 21 Dets 2010 15:14
Postitas arx323
Kõige paremini sobib sinna m20.Lihtne peale panna ja mõned juhtmed ühendada.Tean millest räägin :wink: :wink: