1. leht 1-st
K: M20b25 6. silindris rõhk 0 bar, mida konsiilium arvab?
Postitatud: 17 Jaan 2011 20:09
Postitas sillufromIV
Küsin "konsiiluimilt" mis nad arvavad sellisest asjast, et kuuest silindrist viies olid rõhud 9,3-10,7 bari ja viimases 0 bari. Esimesel neljal või viiel silindril on klapi süvendites näha "pihta saamist" - põlemisjäägid on poolkuu kujuliselt maja hõõrutud ja need kohad läigivad vastu. Rõhuta silindris on aga ühtlane must pind. Kolvis auku pole. Kolb ei loksu külgedele, on korralikult hülsi vastas igalt poolt.
Praegu kirjutades tekkis mõte, et äkki ei käi kolb üleüldse üles-alla, et äkki kepsu alumine kinnitus lahti või keps katki läinud. Pean homme veel ilma peata mootorit käiama. Kontrollin ka rõhuta silindri klappide pidavust homme.
Seni palun avaldada oma arvamus või kogemus analoogsete probleemidega kokkupuutumisel.
Postitatud: 17 Jaan 2011 20:33
Postitas YZK
kui sinu jaoks on kahel totaalselt erineval mootori osal sama nimi ehk : "silinder" siis mida sa seal õigupoolest üldse mõõtsid?
juhtub aga ka paremates peredes,seega
ei viitsi norida sel teemal, panin aga ilmselt ainsa võimaliku lahenduse sulle PM´i
Postitatud: 17 Jaan 2011 20:43
Postitas sillufromIV
Parandasin esimeses postituses ära faktivead - kolmes kohas oli kolvi asemel silinder kirjas.
Postitatud: 18 Jaan 2011 10:46
Postitas sillufromIV
Mootoriplokiga tundub kõik korras olevat, kolb on vända küljes ja suht tihe - vähemalt silindrisse valatud bensiin seisab seal.
Postitatud: 18 Jaan 2011 11:00
Postitas nuga
Oletan, et sul on plokikaas maha võetud, kui sa juba kolbidel märke nägid.
Siis võid ju plokikaane selili keerata ja põlemiskambrisse samamoodi törtsu bensiini valada ja näed kohe ära kust välja jookseb.
Postitatud: 18 Jaan 2011 11:05
Postitas Jaks
Kui kolb on vändaga ühendatud ja liigub silindris ilusti on suht selge, et viga plokikaanes.
Viga võib seisneda mitmeti.
Kas klapp vahed ikka on olemas?
Samas võib olla ka kaanes mingi pragu. Kuigi sellisel juhul kompressormeeter midagi vast ikka peaks näitama.
Mina panustaks igaljuhul klapidesse.
Sul kaan maha juba võetud nagu aru saa. Siis keera see tagurpidi ja keera nukkast seni kuni mõlemad klapid kinnises asendis. Sellisel juhul peaksid ka nookurid vabaks jääma. Seejärel kalla petrooliumi ( võid ka bensiini kasutada ) põlemis kabmrisse ja vaata mis toimub. Kui see seal ei püsi on viga klapides.