K-jetronic rõhkude mõõtmine
Postitatud: 04 Veebr 2011 22:02
Olin juba tükk aega mõelnud, et peaks endale k-jeti survete mõõtmiseks testaparatuuri muretsema.
Tehtud-mõeldud
Otsisin netist eeskuju ja ostsin hydroscandist vastavad komponendid.

Kokkupandult on ta selline:

Juhtrõhu regulaator ja pritsepea on illustratiivsed
Manomeetri oleks võinud tihedama skaalaga võtta. Vajalik mõõtevahemik on 0 - 6 baari.


Mõned testitavad väärtused:
* juhtrõhk külmalt (10kraadi C) - 0,4...0,9 bar (minul oli 0,6 bar)
* juhtrõhk töösoojalt - 3,4...3,8 bar (minul oli 3,6 bar)
* süsteemi rõhk - 4,5...5,2 bar (minul oli esialgu 4,7 bar)
* süsteemi lekketaluvus - peale mootori seiskamist ei tohi 20 minuti jooksul langeda rõhk süsteemis alla 1,5 baari (minul langes 2,2 baari peale)
Kraan kinni - manomeeter näitab süsteemi rõhku.
Kraan lahti - manomeeter näitab juhtrõhku.
Süsteemi rõhu muutmiseks tuleb avada pritsepea küljes olev rõhuregulaator:

Rõhku saab muuta vedru alla seibide lisamise/eemaldamisega:

0,5mm seibi muudab rõhku 0,5 bar. Endal tegin prooviks nii, et lisasin 0,5mm paksusega seibi ja rõhk tõusiski endise 4,7 baari pealt 5,2 baarini.
Nii et minu süsteem on igati tip-top. Kui kellelgi on huvi k-jeti survete mõõtmise vastu, siis paari õlle vastu saame ära korraldada
Koostamisel on ka aparatuur pihustite kontrollimiseks
Tehtud-mõeldud


Kokkupandult on ta selline:

Juhtrõhu regulaator ja pritsepea on illustratiivsed

Manomeetri oleks võinud tihedama skaalaga võtta. Vajalik mõõtevahemik on 0 - 6 baari.


Mõned testitavad väärtused:
* juhtrõhk külmalt (10kraadi C) - 0,4...0,9 bar (minul oli 0,6 bar)
* juhtrõhk töösoojalt - 3,4...3,8 bar (minul oli 3,6 bar)
* süsteemi rõhk - 4,5...5,2 bar (minul oli esialgu 4,7 bar)
* süsteemi lekketaluvus - peale mootori seiskamist ei tohi 20 minuti jooksul langeda rõhk süsteemis alla 1,5 baari (minul langes 2,2 baari peale)
Kraan kinni - manomeeter näitab süsteemi rõhku.
Kraan lahti - manomeeter näitab juhtrõhku.
Süsteemi rõhu muutmiseks tuleb avada pritsepea küljes olev rõhuregulaator:

Rõhku saab muuta vedru alla seibide lisamise/eemaldamisega:

0,5mm seibi muudab rõhku 0,5 bar. Endal tegin prooviks nii, et lisasin 0,5mm paksusega seibi ja rõhk tõusiski endise 4,7 baari pealt 5,2 baarini.
Nii et minu süsteem on igati tip-top. Kui kellelgi on huvi k-jeti survete mõõtmise vastu, siis paari õlle vastu saame ära korraldada

Koostamisel on ka aparatuur pihustite kontrollimiseks
