1. leht 2-st
plaanis e21 korda teha...
Postitatud: 24 Dets 2005 18:41
Postitas meelis558
Olen ise veel noor ja mitte kõige targem selles vallas, niisiis pöörduksin asjatundajate poole, et kuidas kere korda teha (see on küllaltki roostes: küljekarbid on auklikud, rattakoopa ääred on ka läbi roostetanud

). Ja mis oleks see piir, kust alates enam ei oleks mõtet taastama...ma pole veel päris kursis kuidas põhja ja veermikuga lood on...
Re: plaanis e21 korda teha...
Postitatud: 24 Dets 2005 19:07
Postitas Sander
meelis558 kirjutas:Olen ise veel noor ja mitte kõige targem selles vallas, niisiis pöörduksin asjatundajate poole, et kuidas kere korda teha (see on küllaltki roostes: küljekarbid on auklikud, rattakoopa ääred on ka läbi roostetanud

). Ja mis oleks see piir, kust alates enam ei oleks mõtet taastama...ma pole veel päris kursis kuidas põhja ja veermikuga lood on...
sul peab palju tahtmist olema,rahalugemise võid ära unustada,mõtet on alati..........
Postitatud: 24 Dets 2005 19:44
Postitas meelis558
nojah...aga ma ei oska millestki alustada...kere on päris läbi, sidur libiseb vahetpidamata ja mulle öeldi, et rattalaager vajab vahetamist. Pisivigadest vb võib ära märkida parempoolse esimese suuna ja numbritule mitte korrasolekut.
Postitatud: 24 Dets 2005 23:00
Postitas ErR
Kere on sul kõige suurem mure, muu on odav korda teha. Ma arvan, et ainult küljekarbid ja tagatiiva ääred kuskil töökojas vahetada tuleb umbes 10k kindlasti, sest seal rattakoopa sisemised ääred, karbi sisemine plekk ja tungraua toed ka kindlasti läbi. Lisaks veel augud kindlasti põhjas, esitiibade all jne, kalliks läheb see mäda kere parandamine. Aga alusta tasapisi, üks asi korraga, kõigepealt see korda, mis ülevaatuse läbimist takistab.
Postitatud: 25 Dets 2005 11:44
Postitas siim528
kui on olemas omal garaaz koos kütte kanali valgusega ja tööriistadega siis tasub ära taastamine. kui mitte siis taastamist võid alustada garaazi ostmisega. see minu arvamus aga fakt on see et kodus maja ees põlve otsas ei tee sa mitte kui midagi. ja mis kõige tähtsam! palju oled nõus kulutama auto taastamise peale. sellest oleneb kui põhjalikku nõu me sulle anda saaksime.
Edu.
Postitatud: 25 Dets 2005 14:41
Postitas meelis558
täna hommikul panin pilli käima

mootor tundub päris ok olevat...ja väljalase ei leki kaa...

...endal oli mõte mõnele asjatundjale näidata ning äkki oskab head nõu anda, või korda teha. Siduri pärast veel liikvele ei pääse kahjuks.
Postitatud: 26 Dets 2005 19:29
Postitas karu
parem kogu raha ja viii kellegi asjatundja juurde. kui varem plekitööd teinud pole siis ei kuku see ülte välja, õppida võiksid ikka mingi muu auto peal, alguses päris porno tuleb:P sul peab keegi tark kõrval olema. keevitada pead ka oskama et ei lase pikalt kinni vaid punktid. jne plaplaplapla

Postitatud: 28 Dets 2005 14:35
Postitas kiire-lauri
aga mix punktid head on?Kuidas siis pärast saab kinni punktidevahelt?
Postitatud: 28 Dets 2005 16:58
Postitas karu
SEST kui pikalt keevitad siis tõmbab rõvedalt ära, punktid lased üxteise otsa eri kohtades et plekk väga kuumax ei lähex .
Postitatud: 28 Dets 2005 19:31
Postitas meelis558
eks ma üritangi siin raha koguda...aga see võtab liiga kaua aega ja ise tahaks ka midagi ära teha

.
Postitatud: 29 Dets 2005 00:11
Postitas Toivoku
osta mult kere ära, mootorile leian ise ostja

mul tiptop kere, ttiivaääredvahetatud ja karpe keevitatud

poolenisti tööd tehtud, sul veel vaja yle kontrollida ja natukese lihvida nind värvimisse saata, kuan sul komplektne auto siis saad tiivad põlled stanged ja tuled enda autolt ära kruttida, kuigi minu käest saab mitmeid asju ka topelt kaasa

:
Postitatud: 29 Dets 2005 09:15
Postitas Priit Peljo
e21 ja e12 vist erinevate detailidega

Postitatud: 29 Dets 2005 16:33
Postitas Toivoku
Priit Peljo kirjutas:
e21 ja e12 vist erinevate detailidega

pagan lugesin algul et e12 tahab korda teha

. okei ärge pange tähele

.
Postitatud: 21 Veebr 2006 12:50
Postitas hotwing
ErR kirjutas:Ma arvan, et ainult küljekarbid ja tagatiiva ääred kuskil töökojas vahetada tuleb umbes 10k kindlasti, sest seal rattakoopa sisemised ääred, karbi sisemine plekk ja tungraua toed ka kindlasti läbi.
Huvi pärast küsiks, et kus töökojas see 10 kilo maksma läheb, mina lasin u. 2 aastat tagasi E30-l vahetada küljekarbid ja tagakoopa ääred seest+väljast ja küsiti 2000. Ja uued osad läksid ka vast ligikaudu samapalju maksma.
Postitatud: 21 Veebr 2006 19:00
Postitas ErR
Automaalris pakuti E28 2 karpi ja 2 tagumist tiivaäärt vahetada 4200.-, kui mingit lisatööd tegema ei pea. Autoksis pakuti 4400.- min, kui palju roostet ja tuleb varjatud kohti ka lappida, siis kuni 11k. Lisaks veel värvimine mõlemal juhul. Nüüd kiskusin ise vanad karbid ja ääred maha ja seal taga oligi olukord väga vilets ja tuleb veel palju lisaks parandada. Ma arvan, et enamikel juhtudel ikka ei pääse ainult uue välispleki asendamisega, kui vanal juba augud sees. 2000.- tuleb juba pleksepa ühe päeva töö raha ja kui korralikult tehakse peaks ikka mitu päeva minema.
Postitatud: 21 Veebr 2006 19:10
Postitas lamp
selle karbi ja ääre vahetuse kohta vöin öelda et eriti all 5-6k ei saa sellist löbu, tean kuna isa tegeleb sellise asjaga... ja tavaliselt sellisel puhul tehakse töö kui värvini, st värv ja värvimine lläheb veel töö hinnale lisaks.
Keevitamise öppimiseks kui endal keevitus olemas, Ehita üks aiakäru

väga hea moodus kuidas harjutada keevitust.

Postitatud: 21 Veebr 2006 20:07
Postitas 7pac
kegem on osta paar pakki elektroode , lõikekettaid (kui muidugi relakas ja keevitus enda käest võtta) ja siis hakkad ise seal nokitsema...
algus on küll jube aga sellega harjub ilusti ära...
ja kohe kindlasti mittemingil juhul ilma prillideta keevita...omad kogemused
paar tundi keevitad ilma prillideta ja siis paar ööpäeva istud ülevaja ja jube vlu silmades

Postitatud: 21 Veebr 2006 20:23
Postitas tõnis
7pac kirjutas:kegem on osta paar pakki elektroode , lõikekettaid (kui muidugi relakas ja keevitus enda käest võtta) ja siis hakkad ise seal nokitsema...
algus on küll jube aga sellega harjub ilusti ära...
ja kohe kindlasti mittemingil juhul ilma prillideta keevita...omad kogemused
paar tundi keevitad ilma prillideta ja siis paar ööpäeva istud ülevaja ja jube vlu silmades

Kes siis elektrood keevitusega autot keevitab

.
Postitatud: 21 Veebr 2006 20:29
Postitas 7pac
mina
keevitasin
Postitatud: 21 Veebr 2006 20:40
Postitas rean
ja need augud...mis elektroot läbi sulatas!...aukude katteks siirdati needid
