1. leht 2-st

M: Müüa 2.8 mootor 135kw

Postitatud: 02 Mär 2011 22:46
Postitas reyo22
Müüa korralik 2.8 mootor 135kw
Hind 200 eurot - tingi
msn:bemmimees@live.com
kiire!
Pilt

Postitatud: 03 Mär 2011 12:07
Postitas meelis k
Sinu enda auto pealt?

Postitatud: 03 Mär 2011 12:53
Postitas reyo22
Jah ,aga müün sellepärast et soetada endale õkom mootor, pean silmas kw poole pealt, kuna olen vahtralehe omanik siis on esmane liikluskindlustus kallim.

Postitatud: 03 Mär 2011 16:18
Postitas jossu
mille kõige kohta sa ka ära viriseda ei jõua:D:D:D
projekti autot pole mõtet pidada kui iga kopika pealt kokku vaja hoida, osta mingi 700kg kaaluv seljkott, võtab jah vähem kütet, aga võrrelda neid asju pole mittekuidagi võimalik

Postitatud: 03 Mär 2011 16:47
Postitas Cardo
Ma ei saa aru. Sa soovid vägagi hea mootori maha müüa ja osta sinna miskit asemele, mis oleks ökom ?? Palju tuleb sul see kasum mida sa ökomaks saad. Arvuta aretustööd ja arki ümbervormistused jne kokku.
Kui sa juba kusagil mainid, et soov on sinna diislit aretada siis kõige ökom on sul selle mootoriga edasi sõita.

Postitatud: 03 Mär 2011 16:57
Postitas reyo22
Mhm, arvate?no ma ei tea, mul siin on suht kõike räägitud et oi sul läheb kalliks jne
Aga hetkel ootan pakkumisi. Mootor endiselt aiste vahel..

Postitatud: 03 Mär 2011 17:58
Postitas meelis k
Võin õelda, et Volkswageni diiselmootorit 200 euriga ei saa.

Kui palju see kindlustusmakse erinevus tuleb üldse kw arvelt?

Postitatud: 03 Mär 2011 18:35
Postitas reyo22
mul 2000 kr millegiga:D esmane koefitsent on madal..

Postitatud: 03 Mär 2011 19:00
Postitas Helar1
reyo22 kirjutas:mul 2000 kr millegiga:D esmane koefitsent on madal..
2000eeku 1kuu või 1aasta? See 2000krooni niisama ei ütle midagi.

Postitatud: 03 Mär 2011 20:48
Postitas siim528
Tere,

Võin pakkuda 2.4 td remonditud mootorit. Hind 1000 eur. Täpsem info privas.

Tervitades,
Siim

Postitatud: 03 Mär 2011 23:07
Postitas Aix
2000 lõhnab 6 kuu järgi.
Aga ega need vanad diislid ka nüüd nii ulmeökod ei ole, kui siin asjaosaliste hinnanguid vaadata..

Postitatud: 03 Mär 2011 23:47
Postitas Ebling
Sry OT pärast. Aga ausalt, sellise vana auto puhul on ökonoomsus viimane asi. Õigemini, ökonoomsus pole see sõna, mida kasutada auto taastamise puhul. Ja veel mootorivahetus ning muu juurdekuuluv. Kui sulle tõesti teeb muret kallis koefitsent siis registreeri nt auto kellegi usaldusväärse nimele. Tema kaudu makstes on kindlasti kindlustus odavam.
Ökonoomseks kulgemiseks osta endale auto, mis on ka mõeldud ökosõiduks, auto mis ei oma mingit mugavust, tõmmet, kvaliteeti jne. Sellisel on madalkindlustus ja bensiinile raha ei kulu. BMW on ökonoomseks liiklemiseks täiesti vale masin.

Postitatud: 04 Mär 2011 08:47
Postitas reyo22
Mul kavas osta m10b18 1.8 mootor. 2.8 käimari külge kinnitada ja sebida siis vastav aju .Siis pidid 5 ja 6 l sajale võtma , usun et 2.8 jätan esialgu nurka seisma, kui kunagi tuhin tuleb peale ,siis panen aisade vahele

Postitatud: 04 Mär 2011 09:04
Postitas redline
e30 kere peal ca 6 sajale on reaalne, aga e28 kerel võib kindlasti liitri juurde panna sinna, sest kaal ikkagi suurem.
Ma küll ei tea mis tehas lubab e28 puhul kuluks, aga e30 puhul tehas lubas isegi alla 6 liitri.

Postitatud: 04 Mär 2011 09:08
Postitas Ruut
reyo22 kirjutas:Mul kavas osta m10b18 1.8 mootor. 2.8 käimari külge kinnitada ja sebida siis vastav aju
Et sellise kooslusega ka normaalselt liikuda saaks, pead tõenäoliselt vahetama ka peaülekande (difri) oluliselt aeglasema vastu, kui sul hetkel seal all on. Redline pakkus siin sellist mootorit koos aju ja muude pulkadega. Millist aju sina sebid?

Postitatud: 04 Mär 2011 09:10
Postitas redline
Ruut kirjutas:
reyo22 kirjutas:Mul kavas osta m10b18 1.8 mootor. 2.8 käimari külge kinnitada ja sebida siis vastav aju
Et sellise kooslusega ka normaalselt liikuda saaks, pead tõenäoliselt vahetama ka peaülekande (difri) oluliselt aeglasema vastu, kui sul hetkel seal all on. Redline pakkus siin sellist mootorit koos aju ja muude pulkadega. Millist aju sina sebid?
Minu pakutaval ajul defekt, ehk siis lambdat ei ole võimalik tööle saada. Muidugi kui lasta kuskil remontida, siis isegi võib :wink:

Postitatud: 04 Mär 2011 09:24
Postitas Ruut
redline kirjutas:Minu pakutaval ajul defekt, ehk siis lambdat ei ole võimalik tööle saada. Muidugi kui lasta kuskil remontida, siis isegi võib :wink:
Kui muidu mootor töötab ja väljalaskegaasid on paigas, siis ma selle lambda pärast küll ei muretseks. Lambda jõudis M10-le vist päris tootmise lõpufaasis.

Postitatud: 04 Mär 2011 10:36
Postitas Sander
+sul on veel auto värvimatta?


aastaid tagasi õnnestus mul osta 6000 krooniga e30 m10b16 mootoriga millel üv ja kindlustus,pidi leppimima küll mõne auguga,aga se eest vedas ta ilusti mind poodi piimajärgi ja kaugermadki eestimaa nurgad polnud sellele vanurile probleem,see juures väga mõistlikku küttekuluga.

boonuseks:siiski puhtatõuline proppellerlane aastas 1984,ning hiljem veel mõned vahvad meenutused :D

minu soovitus:
kui sul on vaja igapäeva sõidukit siis hoia turul silma peal,ning võid leida sootsalt midagi vahvat millega sõita.

vabandan ot pärast!

Postitatud: 04 Mär 2011 11:35
Postitas meelis k
Mul oli kunagi E30 M10B18 66kw karpaga. Keskmine kütusekulu oli 9,3L/100km (pool tartus/pool maal).
Järgmisel autol, M42B18 103kw (318iS) oli kulu täpselt sama. Sõidud samad.

Seega, uuem mootor oleks kasulikum kui tahad ökomat. Eetilise poole pealt pigem M10.


Ürita parem see 528i vahetada mingi tehase 518i vastu.
Kui sul praegu raske müüa seda autot, siis mingit leiutist tahetakse veel vähem.

Minu 528i nagunii seisab, seega kütuse peale raha ei kulu :).
Ja selle 2 aasta jooksul on mu kindlustuskoefitsent ka langenud (alguses oli ka maksimaalne).

Planeerid sõitmist siis nii palju? Nagu aru saan, siis siiamaani veel teedele pole jõudnud?

Postitatud: 04 Mär 2011 12:24
Postitas Helar1
Minule rääkis, et tahab e36-lt 1.8 mootorit, mitte vana 1.8.