1. leht 1-st
K: e28 ja mootor
Postitatud: 22 Mär 2011 21:00
Postitas raudpats666
küsimus selline, et kas keegi oskab öelda või nõu anda. Kas e28-le mahub peale e32 5- liitrine mootor? või milline mootor üldse on mõeldav e 28-le (alates 3.5-sest ülespoole)
Postitatud: 23 Mär 2011 19:04
Postitas raudpats666
common keegi ikke suurt mootorit peale on aretanud ju

Postitatud: 23 Mär 2011 19:20
Postitas jx
tehtud on ju v8 motoga isendeid ja arvan et pole miski võlukunst see v12 sinna aretada... samas kas sellel on mõtet...
Postitatud: 23 Mär 2011 19:26
Postitas TD
Ma arvan, et kui vähegi tahtmist ja peale hakkamist on võimalik sinna mis tahes mootor peale panna. Kui sa nõu soovid ehituse osas, see on iseasi!
Postitatud: 23 Mär 2011 19:30
Postitas E28
V12 on uimasem ja raskem kui V8 + man. kasti pole saada.
Postitatud: 23 Mär 2011 23:46
Postitas raudpats666
E28 kirjutas:V12 on uimasem ja raskem kui V8 + man. kasti pole saada.
mul on olemas M535 manuaalkast... ei tea kas see võiks sinna külge istuda?
kas sellel mõtet on või mitte, seda hetkel öelda ei oska...seda jõudu maa külge rakendada on suht raske aga miks mitte:) auto välimuselt ikka originaal, lihtsalt mootor tibakene võimsam:)
Postitatud: 24 Mär 2011 09:22
Postitas Cardo
Ohhh

Postitatud: 24 Mär 2011 09:26
Postitas raudpats666
Cardo kirjutas:Ohhh

cardo kas sul juhtus õnnetus?

Postitatud: 03 Apr 2011 10:30
Postitas raudpats666
oskab öelda keegi mahub v12 e28 peale või mitte? või peab tulemüüri ka lõikama?
Postitatud: 03 Apr 2011 10:39
Postitas heigo
Mahub mahub.
Iseasi kas ja kui palju jääb muule jamale ruumi.
Ole ainult mees ja tee valmis.
Rootsis ehitati e30 350 v12 ja kindlasti on ka mujal sellist trikki tehtud.
Aga nagu siin eespool öeldud juba, et sellel pole mingit mõtet.
Raske ja uimane mootor ei anna midagi juurde.
Pigem siis juba 4liitrine V8
Postitatud: 03 Apr 2011 11:37
Postitas raudpats666
heigo kirjutas:Mahub mahub.
Iseasi kas ja kui palju jääb muule jamale ruumi.
Ole ainult mees ja tee valmis.
Rootsis ehitati e30 350 v12 ja kindlasti on ka mujal sellist trikki tehtud.
Aga nagu siin eespool öeldud juba, et sellel pole mingit mõtet.
Raske ja uimane mootor ei anna midagi juurde.
Pigem siis juba 4liitrine V8
kaalun ka seda jah. lihtsalt pakutakse praegu ühte 5.4 v12. v8 pole keegi veel pakkunud.pealegi need v12-d ei pidanud just kõige paremad mootorid olema vastupidavuse mõttes
Postitatud: 03 Apr 2011 12:52
Postitas heigo
raudpats666 kirjutas:pealegi need v12-d ei pidanud just kõige paremad mootorid olema vastupidavuse mõttes
Kust selline informatsioon ?
Samamoodi ei pea vastu ka R4 R6 V4 V6 V8 V10 jnejnejne kui neid ei hooldatta.
Vahe on lihtsalt selles, et V12 hooldus on kordades kallim ja paljud kes on endale suurushullustuses V12 muretsenud siis peale esimesi hooldus kulusid on hinge kinni tõmmanud ja edaspidi hooldamatta jätnud.
Selline on minu arvamus

Postitatud: 03 Apr 2011 15:31
Postitas raudpats666
heigo kirjutas:raudpats666 kirjutas:pealegi need v12-d ei pidanud just kõige paremad mootorid olema vastupidavuse mõttes
Kust selline informatsioon ?
Samamoodi ei pea vastu ka R4 R6 V4 V6 V8 V10 jnejnejne kui neid ei hooldatta.
Vahe on lihtsalt selles, et V12 hooldus on kordades kallim ja paljud kes on endale suurushullustuses V12 muretsenud siis peale esimesi hooldus kulusid on hinge kinni tõmmanud ja edaspidi hooldamatta jätnud.
Selline on minu arvamus

lihtsalt mõned targemad on andnud nõu muud ei midagi, et v12 pole kõige parem valik.